Päivitys tilanteeseen: Tein aamulla uuden raskaustestin, tällä kertaa herkän (viimeksi oli tavallinen). Testi oli positiivinen. Vuoto jatkuu nyt yhdeksättä päivää.
Soitin terveyskeskukseen, ja hoitaja konsultoi lääkäriä. Eivät pitäneet kohdunulkoista raskautta todennäköisenä, koska mulla ei ole kovaa kipua. Sen sijaan he uskoivat, että kyseessä olisi varhainen keskenmeno ja ohjeistivat vielä seuraamaan, väheneekö vuoto itsestään. Jos ei vähene tänään tai huomenna, voin tulla sinne akuutille ajalle perjantaina, jos soitan sinne heti 8.00.
Edit: Just katsoin Maisasta, että sinne on kirjattu tuosta puhelusta väärin faktoja.
Soitan takaisin ja yritän korjata... Jos ovat ymmärtäneet tilanteeni väärin, ehkä neuvotkin olivat vääriä.
Soitin terveyskeskukseen, ja hoitaja konsultoi lääkäriä. Eivät pitäneet kohdunulkoista raskautta todennäköisenä, koska mulla ei ole kovaa kipua. Sen sijaan he uskoivat, että kyseessä olisi varhainen keskenmeno ja ohjeistivat vielä seuraamaan, väheneekö vuoto itsestään. Jos ei vähene tänään tai huomenna, voin tulla sinne akuutille ajalle perjantaina, jos soitan sinne heti 8.00.
Edit: Just katsoin Maisasta, että sinne on kirjattu tuosta puhelusta väärin faktoja.
Muokattu viimeksi:
Joo, kyllä se taitaa toi ovulaation jälkeinen aika olla se kannattavin. Jos ihan mun kiertoa tarkkailee, niin ei ole oikein sellasta selkeätä ongelmaa, mitä lähtisi ratkomaan. Ovistestien ja omien tuntemusta perusteella ovulaatio tulee ja kuukautiset on aika normaalit, luteaali noin 13pvä jne. Mutta toivottavasti jotain apua sieltä saisi. Siittiöiden tilanteesta ei ole muuta tietoa kuin että seitsemän vuotta sitten vielä riitti sen verran, että saatiin kuopus aikaiseksi.
Että varmasti olisi hyvä sekin tarkistuttaa.
Toivottavasti vuoto pian helpottaa!