Kevätlilja
Satasella mukana keskusteluissa
No on kyllä ihana tarinaTervetuloa @Seralyn !!
Ja @Toiveikas odottelija kyllä siellä joku varjo näkyy, toivottavasti lähtee tummumaan
@Kumpare meillä lähti esikoinen alkuu nimeomaan -2 dpo talletteluilla, oli ainoa kerta koko kierrossa. Eli sormet ristissä
Ja pakko sanoa vielä tuohon "lakatkaa yrittämästä", että se on kyllä ärsyttävin neuvo ikinä. Meillä kuitenkin minun vanhemmilla se toimi, mutta vasta melkein 20v yrityksen aloituksen jälkeen. Kävivät hoidoissakin, mutta ne eivät tuottaneet tulosta. He sitten adoptoivat kaksi lasta (siskoni ja veljeni), kunnes sitten minä lopulta päätinkin tulla yllättäen luomuna maailmaanÄitini oli jo 41 tuolloin.
Eli joskus ihmeitä tapahtuu![]()
Onhan se tosiaan totta et ihmeitä tapahtuu, mutta vaikeaa se on lakata silti yrittämästä, koska just se ihmeen mahdollisuus jää kummittelemaan. Joka kuukausi varmasti hyvin pitkään miettis entä jos kuitenkin, vaikka ois jo olevinaan heittänyt hanskat tiskiin. Ja pettyis ja pettyis kuukausi toisensa jälkeen yhäkin. Tän pelkään itelläni olevan edessä, kun nyt päätin että varsinaisen yrittämisen koitan lopetella. En siks et luulen et se toimii, tai että luulen olevani yksi onnekkaista. En nimittäin oo ikinä ollut kovinkaan onnekas, on huonoja kortteja taas tullut pakasta noukittua senkin edestä.
Ja sit toisaalta, omalla kohdalla masentaa sekin, että mahdollisuudet useampaan lapseen on pienemmät mitä pitempään menee, että edes eka alkaa, jos alkaa
Mut joo, itellekki ainut kaveri kelle kerroin et on yritelty ja se negatiivinen testi/vuotojen alku kerta toisensa jälkeen on raskasta, ni tokas että no lopetat vaa stressaamasta ja miettimästä ni sillo se sit tapahtuu. Tiiän 100% et hänen tarkotus oli hyvä, ja se lämmittää mut samalla on sellainen et cmoon miten olla miettimättä
Ja muuta asiaa:
On se kumma miten ne kitkutukset tehdä testi alkaa ku salama kirkkaalta taivaalta. Tänään dpo10 ja alko syyhytellä. Mut eii, en tahtois ennen perjantaita tehdä. En halua nähdä negstiivista testiä jälleen. Mut toisaalta haluaisin murskata nää pienet hissukseen kasvavat toivonidut
Muokattu viimeksi: