Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en kyllä näe tuossa mitään... 🤔 Mutta onhan dpo8 vielä tosiaan aikainen että se voi muuttua vielä.
Tossa ylemmässä on ärsyttävästi joku hiton naarmu tos ”näytös” just viiva kohalla, mut täs viel tollasella testisovelluksella muokattuna

IMG_4893.jpeg

IMG_4894.jpeg

Tossa ylemmässä on ärsyttävästi joku hiton naarmu tos ”näytös” just viiva kohalla, mut täs viel tollasella testisovelluksella muokattuna

View attachment 155499

View attachment 155500
No okei on siinä jotain, katsoin väärää kohtaa näemmä. 🤣 Mutta kannattaa varmaan testata kuten varmaan sanottu jo muulla testillä, noi aika paskoja testejä valitettavasti... Vaikka itsellä kaikki testit tuntuukin olevan paskoja. 😂

No okei on siinä jotain, katsoin väärää kohtaa näemmä. 🤣 Mutta kannattaa varmaan testata kuten varmaan sanottu jo muulla testillä, noi aika paskoja testejä valitettavasti... Vaikka itsellä kaikki testit tuntuukin olevan paskoja. 😂
Joo on mulla toi digi tuola, mutta säästän sen lauantaille🫣 noi viivanpaikat on yleensä tullu esiin mulla vasta ku testi on kokonaan kuivunu ja näkyny vaan ku testin avaa, mutta nuo paistaa tuola ihan avaamattakin. Vielä en tosin innostu näistä hailuroista ja oon päättäny etten tuu ikinä uskomaan, et oon raskaana ennenku synnytän🤣 oon kans niin monet viivapaikata ja ihan värilliset viivatki saanu melkee jokasella merkillä mitä kaupasta ja apteekista oon löytäny ilman raskautta. Niin en usko ennenku se lapsi on sylis, et oon raskaana🤣 vaikka siinä olis ne leffaviivat niin en varmasti oo raskaana, huijjaa kuitenki🤓

LaKkAaTtE vAaN yRiTtÄmÄsTä NiIn TäRpPäÄ ja muut kootut 🤣

@Toiveikas odottelija oon kans kironnut Earlyissä noita hemmetin naarmuja 😄
Siis tämä lause on maailman RAIVOSTUTTAVIN😀 tän ku joku päräyttää suustaan niin tekis mieli juosta seinään. Tai toinen on et ”kyllä se sieltä tulee ku LOPETAT AJATTELEMASTA ASIAA”☺️ ja nääki lauseet tulee sellasten suusta joilla joko ei oo lapsia eikä ajatuksenakaa hankkia tai on tullu raskaaksi jollain kolmella yrityksellä.

IMG_4906.jpeg

Joo on mulla toi digi tuola, mutta säästän sen lauantaille🫣 noi viivanpaikat on yleensä tullu esiin mulla vasta ku testi on kokonaan kuivunu ja näkyny vaan ku testin avaa, mutta nuo paistaa tuola ihan avaamattakin. Vielä en tosin innostu näistä hailuroista ja oon päättäny etten tuu ikinä uskomaan, et oon raskaana ennenku synnytän🤣 oon kans niin monet viivapaikata ja ihan värilliset viivatki saanu melkee jokasella merkillä mitä kaupasta ja apteekista oon löytäny ilman raskautta. Niin en usko ennenku se lapsi on sylis, et oon raskaana🤣 vaikka siinä olis ne leffaviivat niin en varmasti oo raskaana, huijjaa kuitenki🤓
Mulla vähän saman tyyppisiä ajatuksia paitsi vähän erilailla että uskon varmaan että oon raskaana leffaviivoista ehkä jo, mutta mä taas en usko että raskaus kestää loppuun asti ennen kuin vasta elävä vauva sylissä. 🤣 Mutta itsekkään en luota noihin hailuroihin omalla kohdalla yhtään, niin monia sellaisia saanut että ei kyllä ole yhtään hauskaa.... 😒 Digit varmaan ainoita mihin en väärää tulosta ole saanut. Paitsi kerran siihen yhteen co-test merkkiin, kun heitin lattialle kun luki no- niin muuttui lattialle heiton jälkeen yes+. Olihan se eka tulos oikeassa, mutta ei parane heitellä. 😂

Mulla vähän saman tyyppisiä ajatuksia paitsi vähän erilailla että uskon varmaan että oon raskaana leffaviivoista ehkä jo, mutta mä taas en usko että raskaus kestää loppuun asti ennen kuin vasta elävä vauva sylissä. 🤣 Mutta itsekkään en luota noihin hailuroihin omalla kohdalla yhtään, niin monia sellaisia saanut että ei kyllä ole yhtään hauskaa.... 😒 Digit varmaan ainoita mihin en väärää tulosta ole saanut. Paitsi kerran siihen yhteen co-test merkkiin, kun heitin lattialle kun luki no- niin muuttui lattialle heiton jälkeen yes+. Olihan se eka tulos oikeassa, mutta ei parane heitellä. 😂
Mulla kans noita kemiallisia kertyny niin etten usko että raskaus edes loppuun kestäisi. Tosin helmikuun2025 kkm syytän ihan vaan itteeni, en tosin tienny olevani raskaana. Mutta kun se kkm tuli niin aloin syyttää itteeni. Olin ollu just edellisellä kerralla juomassa ja tais sillon vielä mennä 2pv peräkkäin. Syytän itteeni siitä et vaikka oireita oli en uskonu🫠. Nyt tosin oireita tosi lievästi, mutta sen oon kemiallisten ja kiinnittymisyritysten kans todennu, että mitä voimakkaammat oireet ennen selvää plussaa sitä epätodennäkösemmin se tulee kestämään/jatkumaan. Jokasessa kemiallisessa oireet on alkanu jo viikko ennen plussaa ja viivaki on ollu vain hailura varjo jossain dpo11-14 paikkeilla. Ja sit kk on alkanu kaks-kolme päivää myöhässä.

Ja ystävä kerto et hänen kaks viimmesintä raskautta (joista molemmista saanu terveet lapset) niin hänellä ei oo mtn oireita ollu ja oireet on alkanu vasta viikkoja plussasta. Ja testinki on tehny vähä sillä ajatuksella et ”no ei sielä mitään ole ku ei oireitakaan tunnu”. Tosin olin ihan varma, ettei tästä kierrosta ole ees mahdollista raskautua. Kumppanilla menny tota alkoholia aika runsaasti ja hänellä tosi kova työstressi🫣 ja mahdolliset hedelmällisetki päivät meni vähä kiikunkaakun, että osuuko vaiko ei.

Vielä en mitään odotuksia nosta että oltais onnistuttu ja tässä on vielä 5pv alkaviin kuukautisiin, eli mitä vaan voi vielä tapahtua. Nyt tosin tollasesta haamusta kun on tietonen, niin tietää olla erityisen varovainen ja kattoo vähä mitä suuhunsa laittaa. Toi kofeiini addiktio on aika paha, niin sitä ainaki vältellä parhaansa mukaan😃

Takaisin