Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kirjoitan nyt tännekkin, kirjoitin tästä tonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään, mutta sain selvyyden miehen kantaan yrityksen suhteen. Hän siis sitä mieltä että olisi hyvä päästä lisätutkimuksiin, koska olemme kumminkin niin pitkään yrittäneet. Ja tarkoitti ettei välttämättä ole järkeä yrittää enään pitkään ilman lisätutkimuksia. Joko mä en siis kuunnellut tarkkaan, olin silloin kyllä itkenyt kun tästä juttelimme viime kuussa ja muutenkin aivan maassa. Tai sitten hän on muuttanut mielipidettään. Joka tapauksessa, hoidoista ei ole oikeasti varma mutta syy on se kun ei ole varma onko niihin varaa edes julkisella tällä hetkellä. Hänhän on siis ollut lomautettuna viime vuoden marraskuusta lähtien ja loppua sille ei näy...

En sitten tiedä, menee vähän kyllä itsellä taas enemmän ajatus siihen suuntaan että en jaksa yrittää ollenkaan enään kauaa, jatkuvat pettymykset on aika raskaita varsinkin kun ollut 6 kertaa raskaana hetkellisesti ja kaikki epäonnistuneet niin miksi se 7 kerta olisi yhtään erilainen lopputulos? Ja nyt kun mies haluaakin niin en tiedä mitä ajatella...

@Maana Mannila Aloitin oviksen testauksen kp 11 gynen ohjeesta. Mähän söin nyt ekaa kertaa letroja kiertopäivät 3-7 ja ultra oli tuolloin kp 11 (kaksi kypsyvää follia). Ja tosiaan jo kp tuli pysyvä hymy.

Ja onneksi mä sain nyt tehtyä uuden sähköpostiosoitteen joka on se sama jonka kirjoitin alunperin väärin, ja sain sitä kautta viimein nollattua salasanan. Toivottavasti ne ei tuessa nyt tee mitään, kun sainkin tän itse säädettyä näin. Mut so far kaikki hyvin taas siltä osin! Ja kyllä, kirjoitin salasanan nyt muistiin 😅

Mulla oli eilen aiemmin sellainen olo, et nyt tää on mein kierto viimein. Jotenkin hetken ryyni olo. Tänään en uhku samanlaista varmuutta, mut eihän tässä auta kuin odottaa. Musta vähän tuntuu, et mun toisinaan iskevät ajatukset siitä, et haluanko mä tätä oikeasti, on mun suojautumiskeino jolla yritän sit vähentää sitä mahdollista pettymystä. Vähän niin kuin et pessimisti ei pety, ainakaan niin kovasti ja korkealta. Mä yritän kans ottaa nyt vähän rennommin, jos se auttais vaikka stressitasojen laskun kautta.

@Kali Hyvä että siellä tuli selvyyttä miehen mielipiteisiin. Tosi ikävää, että ette oo vieläkään päässyt tutkimuksiin ja et jokainen kemiallinenkin nollaa yrityksen. Ei kai sen nyt niin pitäisi mennä, että kemiallisia ja keskenmenneitä on jo liuta ja julkinen meinaa et ei mitään tarvetta tutkimuksille 😠 Saakelin säästötoimet vaikuttaa ihan kaikkeen.

Mulla kyllä lauantain ovistesti oli ihan kirkkaan positiivinen ja ajattelis et sit sunnuntaina/maanantaina ollu ovis. Ku muistaakseni vielä sunnuntai aamupäivällä tein testin ja se oli alkanu jo haalenemaan🤔 tuo limavuoto kesti vain eilisen illan. Nyt aika kuivaa, tai tosin oon viimmeks 4h sit käyny vessassa. Että tilannehan voi olla jo eri, mut ainaki vähän toi lorahtelu rauhottunu.
Joo. Tosiaan, kun kirjoittelitkin et sul oli lämmöt koholla, niin kai sul oli ovis tuolloin. Mul ne oli silloin viikko sit matalalla, mut koitti nousta ja tippuikin taas. Vasta nyt onnistui kai ovis ja lämmöt on vähän noussut. Mietin, et käviköhän mulle sit just toi epäonnistunut ovisyritys silloin. 🙃

Kirjoitan nyt tännekkin, kirjoitin tästä tonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään, mutta sain selvyyden miehen kantaan yrityksen suhteen. Hän siis sitä mieltä että olisi hyvä päästä lisätutkimuksiin, koska olemme kumminkin niin pitkään yrittäneet. Ja tarkoitti ettei välttämättä ole järkeä yrittää enään pitkään ilman lisätutkimuksia. Joko mä en siis kuunnellut tarkkaan, olin silloin kyllä itkenyt kun tästä juttelimme viime kuussa ja muutenkin aivan maassa. Tai sitten hän on muuttanut mielipidettään. Joka tapauksessa, hoidoista ei ole oikeasti varma mutta syy on se kun ei ole varma onko niihin varaa edes julkisella tällä hetkellä. Hänhän on siis ollut lomautettuna viime vuoden marraskuusta lähtien ja loppua sille ei näy...

En sitten tiedä, menee vähän kyllä itsellä taas enemmän ajatus siihen suuntaan että en jaksa yrittää ollenkaan enään kauaa, jatkuvat pettymykset on aika raskaita varsinkin kun ollut 6 kertaa raskaana hetkellisesti ja kaikki epäonnistuneet niin miksi se 7 kerta olisi yhtään erilainen lopputulos? Ja nyt kun mies haluaakin niin en tiedä mitä ajatella...
No mutta hyvä että mies on tutkimusten kannalla kuitenkin! Ootko aatellut nyt siellä HUS:in alueella olla yhteydessä noihin liittyen? Että vaikka tuntuu että ei jaksa ja on turhaa, ni ehkä ne tutkimukset sentään tois jotain selvyyttä asiaan, ja sit jos kyse onkin ihan just jostain helposta hoitoyoimenpiteestä joka auttais.

Mie ite haluaisin käydä selvittää sit jos meillä vuos tulee täyteen, että onko joku selkee syy miks ei lähde vaikka ei hoitoihin lähdettäis, mut en tiedä haluaako mies sitä. Kesällä kyllä varmaan varaan itelleni aikaa silti ihan perus gynelle ja endometrioositutkimuksiin.

Takaisin