Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Toiveikas odottelija. Toivottavasti siel ois nyt viivat vahvistunut. 😍 Ihan fiksua lienee tuo, et odottelee riittĂ€vĂ€n kauan ennen ku kertoo puolisolle. Tai siis riippuu toki henkilöstĂ€. ❀ Ittee harmitti tos kemiallisessa se, et ku olin ite pÀÀttĂ€nyt eka, et odotan siihen, et saan viikkotestiin sen 3+ ennen ku kerron miehelle, mut sit sorruin kuitenkin kertomaan rv 4+4 ja oliki kemiallinen... Ens kerralla yritĂ€n kyllĂ€ odottaa.. PelkÀÀn, et jos useampia nĂ€itĂ€ tĂ€mmösiĂ€ tulee, niin mies alkaa vaan ahdistumaan...

TÀÀllĂ€pĂ€ taisiki alkaa kp1💔
Äsken vessassa kĂ€ydessĂ€ ja kuppiin pissates tuli semmosia ruskeeta höttöÀ pissan mukana ja pyyhkiessĂ€ ruskeeta limaa😞 pitkÀÀn jaksoin uskoa ja toivoa taas. EhkĂ€ siks ettĂ€ oireet oli vahvasti raskauden suuntaset. EikĂ€ tavallisia kk kipuja ollu ku ihan alkuun joskus dpo 5-8🙄

Tuntuu niiiiiiiiin pahalta, ku olin ihan varma ettĂ€ nyt😞

En muista oliko se tÀmÀ ketju vai joku muu, jossa joku oli jo ehtinyt varata vaellusreissua ja sitten olikin raskautunut. Olisi kiva kuulla kokemuksia, jos tÀÀllÀ on muitakin raskaana vaellukselle lÀhteneitÀ.

MeillÀ on ollut puolison kanssa tapana tehdÀ kesÀisin pidempi vaellusreissu muualla kuin suomessa. Huomaan kuitenkin (jÀlleen kerran) miettivÀni, ettÀ jos nyt mahdutaan seuraavaan hoitoon mukaan ja siitÀ vielÀ alkaisi raskauskin, niin olisin tuon vaellusreissua aikana noin kolmannella kuulla. Raskaus ei olisi pitkÀllÀ, mutta mietityttÀÀ uskaltaisinko silti lÀhteÀ. Yhden keskenmenon kokeneena jÀi pelko, ja silloinkin oli juuri ulkomaanreissua, joten podin sitten siellÀ keskenmenoani.
Olet varmaan löytÀnyt jo tÀmÀn blogijutun? Mun kÀsityksen mukaan voi mennÀ, ellei ole mitÀÀn erityistÀ syytÀ miksei. Ihmisruumis on optimoitu kÀvelyÀ varten.

ItsellÀ oli suunnitelmissa mennÀ Hetta-Pallas, mutta saattaa vaihtua PyhÀ-Luostoon.

TĂ€ssĂ€pĂ€ nyt vielĂ€ aamulla tehdyt testit ja ylimpĂ€nĂ€ eilen tehty pc, pc:n testis komeilee melkeen positiiviseksi erehdyttĂ€vĂ€ viivapaikka💔😞

IMG_4464.jpeg

TĂ€ssĂ€pĂ€ nyt vielĂ€ aamulla tehdyt testit ja ylimpĂ€nĂ€ eilen tehty pc, pc:n testis komeilee melkeen positiiviseksi erehdyttĂ€vĂ€ viivapaikka💔😞

View attachment 154671
Voi đŸ’”đŸ«‚
Mites lÀmmöt?

Miekin aamulla testin tein niin itellĂ€ ihan valkosta vetÀÀ testiviivan kohta, ja iski sellainen et no jos nÀÀ ois raskauteen viittaavia oireita ni kyl se kai jo nĂ€kyis testissĂ€... EttĂ€ ehkĂ€pĂ€ vaan oottelemaan uutta kiertoa tĂ€ssĂ€. Toki kyllĂ€ se pieni toivo elÀÀ vuotoon asti 😅

Voi đŸ’”đŸ«‚
Mites lÀmmöt?

Miekin aamulla testin tein niin itellĂ€ ihan valkosta vetÀÀ testiviivan kohta, ja iski sellainen et no jos nÀÀ ois raskauteen viittaavia oireita ni kyl se kai jo nĂ€kyis testissĂ€... EttĂ€ ehkĂ€pĂ€ vaan oottelemaan uutta kiertoa tĂ€ssĂ€. Toki kyllĂ€ se pieni toivo elÀÀ vuotoon asti 😅
LĂ€mmöt huitelee edelleen 37°, ettĂ€ eipĂ€ vissii niihinkÀÀn oo luottamista đŸ«  ai jumalauta ettĂ€ ottaa ottalohkoon tĂ€llĂ€nen. Hetkeen ei oo vituttanu nĂ€in paljoo mut nyt kyllĂ€ vituttaa sitte ihan aikasempienki kertojen edestĂ€. En oo ees surullinen, oon vaa nii vitun vihanen et tÀÀ mun kroppa ei sitĂ€ yhtĂ€asiaa ees tee🙄

LĂ€mmöt huitelee edelleen 37°, ettĂ€ eipĂ€ vissii niihinkÀÀn oo luottamista đŸ«  ai jumalauta ettĂ€ ottaa ottalohkoon tĂ€llĂ€nen. Hetkeen ei oo vituttanu nĂ€in paljoo mut nyt kyllĂ€ vituttaa sitte ihan aikasempienki kertojen edestĂ€. En oo ees surullinen, oon vaa nii vitun vihanen et tÀÀ mun kroppa ei sitĂ€ yhtĂ€asiaa ees tee🙄
Mutta toisaalta jos vaan ruskeeta tuhrua tulee niin voihan se olla vaan jotain kiinnittymisvuotoa mikĂ€ hitaaasti sieltĂ€ on matkaa tehnyt. Ja sit jos tosiaan on henkilö, jolla hcg:t nousee keskivertoo hitaammin ni sit ei ehkĂ€ viivat vahvistu. En tarkota turhaa toivoo luoda, mut kylhĂ€ ne lĂ€mmöt kyl kuukautisten alkamisen yhteydessĂ€ laskee. Ja kp1 alkaa kun vuotoa tulee ihan kunnolla, ei tuhrusta 🙈

Mutta toisaalta jos vaan ruskeeta tuhrua tulee niin voihan se olla vaan jotain kiinnittymisvuotoa mikĂ€ hitaaasti sieltĂ€ on matkaa tehnyt. Ja sit jos tosiaan on henkilö, jolla hcg:t nousee keskivertoo hitaammin ni sit ei ehkĂ€ viivat vahvistu. En tarkota turhaa toivoo luoda, mut kylhĂ€ ne lĂ€mmöt kyl kuukautisten alkamisen yhteydessĂ€ laskee. Ja kp1 alkaa kun vuotoa tulee ihan kunnolla, ei tuhrusta 🙈
TÀtÀ mÀki alkuun epÀilin mut kyllÀ nÀÀ kivut ja lisÀÀntyny vuoto nÀyttÀs olevan ihan vaa kuukautiset. Tai Àsken jo toisella vessa kÀynnillÀ vÀri oli punasta. Tosin hyytymiÀ ei ollu mitÀ normaalisti mutta muuten samanlaiset kk oireet.

IMG_4467.jpeg

Suutuksissani tein tuon pcnki pois kaapista kiusaamasta. Omaan silmÀÀ se jtn viivanpaikkaa kans yrittÀÀ nĂ€yttÀÀ mut ei vĂ€rillistĂ€ viivaa😞 olin niiiiiiin varmađŸ« 

@Toiveikas odottelija No voi kökkö. đŸ˜”â€ïž PidĂ€n kuitenkin peukut pystyssĂ€, et josko sittenkin. Viivanpaikat nÀÀn mĂ€kin tossa sun viimeisimmĂ€ssĂ€ kuvassa.

Omaa:

VĂ€hĂ€n eggiksiĂ€ bongattu, kÀÀks! Flo piti silti ovisennusteen lauantaissa, mutta Premom heitti sen perjantaille. Katsoin vÀÀrin. 😅

Kunhan kotiudun tĂ€nÀÀn töistĂ€, niin teenpĂ€ taas tikkutestin.. JĂ€nnÀÀ, et onko viiva vahvistunut yhtÀÀn. EilisessĂ€ oli siis enimillÀÀnkin sen Premomin jutun mukaan 0.12. 😅😅 aamuyöllĂ€ tein siis vaan digin, nega ja testiviiva just ja just nĂ€kyvissĂ€. 😅

Muokattu viimeksi:
@Toiveikas odottelija No voi kökkö. đŸ˜”â€ïž PidĂ€n kuitenkin peukut pystyssĂ€, et josko sittenkin. Viivanpaikat nÀÀn mĂ€kin tossa sun viimeisimmĂ€ssĂ€ kuvassa.

Omaa:

VĂ€hĂ€n eggiksiĂ€ bongattu, kÀÀks! Flo piti silti ovisennusteen lauantaissa, mutta Premom heitti sen perjantaille. Kunhan kotiudun tĂ€nÀÀn töistĂ€, niin teenpĂ€ taas tikkutestin.. JĂ€nnÀÀ, et onko viiva vahvistunut yhtÀÀn. EilisessĂ€ oli siis enimillÀÀnkin sen Premomin jutun mukaan 0.12. 😅😅 aamuyöllĂ€ tein siis vaan digin, nega ja testiviiva just ja just nĂ€kyvissĂ€. 😅

Haluisin itekki uskoo et tÀÀ olis se kiinnittymisvuoto mutta mennÀÀ jo dpo 12 ja noin vaaleet viivat vielÀki niin ei voi enteillÀ ainakaan mtn hyvÀÀ.

IMG_4470.jpeg
IMG_4471.jpeg
IMG_4472.jpeg

Muokkailin nĂ€itĂ€ vielĂ€ omaksi ilokseni mut enpĂ€ usko ettĂ€ tuola ketÀÀn kasvaa. Ellei nyt sit esim vuoto lopu vaikka iltaan mennes tai jtn niin ehkĂ€ sit voin uskoo kiinnittymisvuodoksi. Mut tÀÀ vihlova kipu/tunne navasta alaspĂ€in kyllĂ€ antaa ymmĂ€rtÀÀ ettĂ€ menkkoja tĂ€ssĂ€ vuodatellaanđŸ„č

Voi harmin paikka @Toiveikas odottelija ! 💔😔 MinĂ€ niin toivoin ettĂ€ sullakin ois tĂ€rppi kĂ€ynyt. Viivanpaikkoja noissa kyllĂ€ nĂ€kyy 🧐 Toisaalta jos mennÀÀn jo dpo12 niin todennĂ€köisemmin vuoto voisi viitata valitettavasti enemmĂ€n alkaviin kuukautisiin, kuin kiinnittymiseen - vaikka tĂ€tĂ€kin ilmeisesti kyllĂ€ tapahtuu toisinaan.

Kovasti tsemppiĂ€! ❀ Varmasti veetuttaa ja lujaa 🙁

Voi harmin paikka @Toiveikas odottelija ! 💔😔 MinĂ€ niin toivoin ettĂ€ sullakin ois tĂ€rppi kĂ€ynyt. Viivanpaikkoja noissa kyllĂ€ nĂ€kyy 🧐 Toisaalta jos mennÀÀn jo dpo12 niin todennĂ€köisemmin vuoto voisi viitata valitettavasti enemmĂ€n alkaviin kuukautisiin, kuin kiinnittymiseen - vaikka tĂ€tĂ€kin ilmeisesti kyllĂ€ tapahtuu toisinaan.

Kovasti tsemppiĂ€! ❀ Varmasti veetuttaa ja lujaa 🙁
Joo nyt alko tulee kirkkaan punasta vuotoa, ettĂ€ kuukautiset tuli niin ettĂ€ soiđŸ« 

Vituttaa ja itkettÀÀ, ku ei tĂ€mĂ€ kroppa tee yhtÀÀ mitÀÀ mitĂ€ pitĂ€is. Luultavasti johtuu mun jÀÀtĂ€vĂ€n korkeista testotasoista, et mun keho mieltÀÀ ittensĂ€ mieheksi, eikĂ€ anna mun raskautuađŸ„Č

TÀhÀn asti oon lohduttautunu sillÀ, ettÀ yks tuttava jonka ei ikinÀ missÀÀn tilanteessa pitÀny saada lapsia, saiki lapsia. EttÀ kyllÀ se ihme meillekki vielÀ tapahtuu, mut pakko myöntÀÀ en lohduttaudu enÀÀ.

Aloin nyt miettimÀÀn ihan vakavissani ettÀ tÀÀ oli yk15 ja 15. pettymys et nyt taitaa tÀmÀ projekti mennÀ syvÀ jÀÀhÀn. EhkÀ jopa lopullisesti. Ihan rehellisesti mun psyyke ei enÀÀ kestÀ tÀtÀ joka kuukautista pettymistÀ ja pahaa mieltÀ. Mietin tÀtÀ jo vuoden vaihtees ja pÀÀtin et no jos vielÀ antais mahollisuuden. Mut nyt alkaa ihan oikeesti tuleen raja vastaan. I know yritystÀ nyt ei oo niin paljo takana, ku joillaki sitÀ on vuosia. Mulla vaan ei enÀÀ riitÀ oma jaksaminen tÀhÀn jatkuvaan pettymykseen ja pahaan oloon.

TÀnÀÀn taitaa olla vakavan keskustelun paikka miehen kans, et miten me tÀstÀ jatketaan vai jatketaanko enÀÀ ollenkaa. En tiÀ riittÀiskö tÀn jÀlkee enÀÀ psyyke edes alottamaan hoitoja (ja mahdollisesti kuulemaan sitÀ, ettÀ jos meissÀ jtn vikaa onki). EhkÀ meitÀ ei vaan oo tarkotettu vanhemmiksi, vaikka mÀ sitÀ kuinka toivon ja rukoilen joka ilta. Niin karulta ku se kuullostaaki, mut joskus ne faktat vaan on hyvÀksyttÀvÀ.

En olis uskonu, ettÀ nÀin nuorena tÀÀ asia antaa tÀllÀsen avarin pÀin nÀköö. Mut tÀÀ tais nyt olla se herÀttÀvin avari.

Nopeesti vain omanapa tĂ€hĂ€n, koska: Kauan odottamani tĂ€ti tuli viimeinkin tĂ€nÀÀn kĂ€ymÀÀn!!! En oo varmaan koskaan elĂ€mĂ€ssĂ€ni odottanut kp 1:stĂ€ nĂ€in malttamattomana. đŸ„č Ennen raskauden yrittĂ€mistĂ€ suhtauduin menkkojen alkuun pÀÀasiassa neutraalisti, ja sen jĂ€lkeen jokainen kp 1 on tietysti harmittanut.

Nyt sit ens viikon tiistaina alkaa ovulaation testaaminen ja kaikki paukut tÀhÀn kiertoon, josko aukkari ym. tutkimukset vastaisi tarkoitukseensa.

@Toiveikas odottelija Olen pahoillani.❀ EhkĂ€ oli kemiallinen, kun viivanpaikkoja nĂ€yttĂ€nyt. Ei kannata hoitoja pelĂ€tĂ€, tai jĂ€ttÀÀ kĂ€ymĂ€ttĂ€ ensikĂ€ynnillĂ€ siksi, ettĂ€ ei halua tietÀÀ. Tulevaisuudessa voi olla helpompaa, ettĂ€ on ainakin tehnyt kaiken mahdollisen. Vaikka ei hoitoihin haluaisikaan lopulta lĂ€hteĂ€, niin asioiden selvittely antaa myös tietoa ja tukea pÀÀtöksiin. Kannattaa jutella miehen kanssa ja yhdessĂ€ miettiĂ€ asiaa. ❀

@Maana Mannila tsemppiÀ tÀhÀn kiertoon, jospa saisitte sen toivomanne joulukuun vauvelin :smiling face with heart-eyes:. Totean vielÀ noista babyshowereista sen verran ettÀ ollaan yleensÀ jÀrkÀtty tokan vauvan babyshowerit pienempimuotoisesti, yleensÀ kÀyty syömÀssÀ porukalla, ei mitÀÀn isompia lahjoja/vaippakakkuja (tÀlle tulevalle ollaan ostamassa hierontalahjakortti) tai pelejÀ. Toivon kyllÀ ettÀ mullekin jÀrkÀttÀisiin sitten kun toista odotan.

@Toiveikas odottelija tsemppiĂ€! Komppaan @Puolikuu ettĂ€ kannattaa vaikka ensikĂ€yntikin kĂ€ydĂ€ jos siitĂ€ selviĂ€isi jotain ”helposti” korjattavaa.

On: TÀÀllĂ€ dpo7 ja googlettelut jatkuu. Joku alle minuutin mittainen kipu alavatsalla oli, olin heti tietenkin ettĂ€ nyt kiinnittyminen mutta realistinen/pessimistinen puoli mussa mietti ettĂ€ siellĂ€ on vaan joku pieru jumissa :Face With Tears Of Joy:. Aamulla oli hetki sellainen ettĂ€ pitĂ€isikö uhrata raskauskeijun testi ja testata mutta dpo7 en kyllĂ€ usko ettĂ€ nĂ€kyisi mitÀÀn. Kolme yötĂ€ testiin on

Toivottavasti en nÀÀ tÀnÀÀn yhtÀÀn raskausaprillipilaa :side_tear:

Joo nyt alko tulee kirkkaan punasta vuotoa, ettĂ€ kuukautiset tuli niin ettĂ€ soiđŸ« 

Vituttaa ja itkettÀÀ, ku ei tĂ€mĂ€ kroppa tee yhtÀÀ mitÀÀ mitĂ€ pitĂ€is. Luultavasti johtuu mun jÀÀtĂ€vĂ€n korkeista testotasoista, et mun keho mieltÀÀ ittensĂ€ mieheksi, eikĂ€ anna mun raskautuađŸ„Č

TÀhÀn asti oon lohduttautunu sillÀ, ettÀ yks tuttava jonka ei ikinÀ missÀÀn tilanteessa pitÀny saada lapsia, saiki lapsia. EttÀ kyllÀ se ihme meillekki vielÀ tapahtuu, mut pakko myöntÀÀ en lohduttaudu enÀÀ.

Aloin nyt miettimÀÀn ihan vakavissani ettÀ tÀÀ oli yk15 ja 15. pettymys et nyt taitaa tÀmÀ projekti mennÀ syvÀ jÀÀhÀn. EhkÀ jopa lopullisesti. Ihan rehellisesti mun psyyke ei enÀÀ kestÀ tÀtÀ joka kuukautista pettymistÀ ja pahaa mieltÀ. Mietin tÀtÀ jo vuoden vaihtees ja pÀÀtin et no jos vielÀ antais mahollisuuden. Mut nyt alkaa ihan oikeesti tuleen raja vastaan. I know yritystÀ nyt ei oo niin paljo takana, ku joillaki sitÀ on vuosia. Mulla vaan ei enÀÀ riitÀ oma jaksaminen tÀhÀn jatkuvaan pettymykseen ja pahaan oloon.

TÀnÀÀn taitaa olla vakavan keskustelun paikka miehen kans, et miten me tÀstÀ jatketaan vai jatketaanko enÀÀ ollenkaa. En tiÀ riittÀiskö tÀn jÀlkee enÀÀ psyyke edes alottamaan hoitoja (ja mahdollisesti kuulemaan sitÀ, ettÀ jos meissÀ jtn vikaa onki). EhkÀ meitÀ ei vaan oo tarkotettu vanhemmiksi, vaikka mÀ sitÀ kuinka toivon ja rukoilen joka ilta. Niin karulta ku se kuullostaaki, mut joskus ne faktat vaan on hyvÀksyttÀvÀ.

En olis uskonu, ettÀ nÀin nuorena tÀÀ asia antaa tÀllÀsen avarin pÀin nÀköö. Mut tÀÀ tais nyt olla se herÀttÀvin avari.
MĂ€ haluun vaan sanoo ettĂ€ ymmĂ€rrĂ€n noita ajatuksia hyvin ettĂ€ kestÀÀkö munkaan psyyke tĂ€tĂ€ yrittĂ€mistĂ€ kauaa enÀÀn vaikka itse haluaisin hoitoihin. Mies vaan meillĂ€ eri mieltĂ€. Oon myös tuota samaa kelaillut pÀÀssĂ€ni kun nĂ€in vaikeaa tĂ€mĂ€ niin ehkĂ€ meitĂ€ ei oo tarkoitettu vanhemmiksi. EhkĂ€ se ettei onnistuta on joku merkki?? đŸ˜”â€đŸ’« Ja eihĂ€n se totta ole. YritĂ€n ajatella ettĂ€ kun nĂ€in kovasti yritetÀÀn ettĂ€ jos lapsi saataisiin niin ei ainakaan otettaisi sitĂ€ lasta itsestÀÀn selvyytenĂ€. 💜 Voimia sinne!

Omaa selitystĂ€ vuoto jo lievempÀÀ tai miten se sanotaan. Jospa olisikin jo loppumaan pĂ€in nĂ€in kp3?? đŸ€žVituttaa itseĂ€ vielĂ€ saatanasti tĂ€mĂ€ ettĂ€ yritys tÀÀllĂ€kin jatkuu... MeillĂ€ yk14...

Nyt on jĂ€nnĂ€t pĂ€ivĂ€t menossa, kun on kp 24 ja dpo 8. 👀 Omien tilastojeni valossa on tĂ€ysin mahdollista, ettĂ€ kuukautiset alkaa huomenna. Dpo 6 alkanut rintojen turvotus ja aristus on voimistunut, mikĂ€ vaikuttaa hyvĂ€ltĂ€ enteeltĂ€. Toisaalta eilen ja tĂ€nÀÀn oon ollut tuntevinani jotain hyvin hentoja jomotuksia alavatsalla, mikĂ€ taas on aiempien kiertojen oireet huomioiden huono merkki. Tuntemukset ovat kuitenkin heikkoja, eikĂ€ varsinaista kuukautiskipua vielĂ€ ole. Ristiriitaiset fiilikset, kun oon samaan aikaan toiveikas, peloissani ja pessimistinen đŸ€Ł

Sain soiton lapsettomuushoitopuolelta ja totesivat ettÀ haluavat odottaa syyskuuhun ennen kuin tehdÀÀn mitÀÀn. SiinÀ vaiheessa meillÀ on yritetty kaksi vuotta ja risat... Noh homma jatkuu siis lÀhes entisellÀÀn. Sain kuitenkin manguttua onneksi itselleni paremman lugesteroni annostuksen.

Kysyin myös mun alavatsan kivuista (2,5 tunnin tosi pahat kivut jotka estÀÀ seisomasta tai istumasta ja makuulta ei pÀÀse ylös) niin totesivat ettĂ€ ei oo vakavaa kun kivut loppuu itsestÀÀn, kyseessĂ€ ei voi olla kysta ja luultavasti asialle ei voi mitÀÀn ettĂ€ kannattaa vain pysyĂ€ kotona ja kĂ€rsiĂ€ kivut 😅

Nyt on jĂ€nnĂ€t pĂ€ivĂ€t menossa, kun on kp 24 ja dpo 8. 👀 Omien tilastojeni valossa on tĂ€ysin mahdollista, ettĂ€ kuukautiset alkaa huomenna. Dpo 6 alkanut rintojen turvotus ja aristus on voimistunut, mikĂ€ vaikuttaa hyvĂ€ltĂ€ enteeltĂ€. Toisaalta eilen ja tĂ€nÀÀn oon ollut tuntevinani jotain hyvin hentoja jomotuksia alavatsalla, mikĂ€ taas on aiempien kiertojen oireet huomioiden huono merkki. Tuntemukset ovat kuitenkin heikkoja, eikĂ€ varsinaista kuukautiskipua vielĂ€ ole. Ristiriitaiset fiilikset, kun oon samaan aikaan toiveikas, peloissani ja pessimistinen đŸ€Ł
Siis samaistun nÀihin ristiriitaisiun fiiliksiin tÀysin!

Vertaan ite kovasti oloja esikoisen raskauteen. Silloin olin vakuuttunu ettĂ€ menkat alkaa ihan varmasti, ihan samanlainen menkkamahamöyriminen. Sitten tuli pari kertaa sellainen ihan pieni pistely mahan pohjaan, jota en ollut aiemmin tuntenut. Toki olin senkin jĂ€lkeen odottamassa menkkoja. ViimeistÀÀn ois pitĂ€nyt tajuta kun kĂ€ytiin kaverin kanssa pĂ€ivĂ€retkellĂ€ joku 10km reissu ja siellĂ€ hengĂ€styin normaalia helpommin, ajattelin vaan ettĂ€ on niin kuuma pĂ€ivĂ€ ettĂ€ se johtuu siitĂ€. Muistan miettineeni ettĂ€ onpa tukalaa laittaa huussissa tamponi jos menkat viimein alkaa. SiitĂ€ pari pĂ€ivÀÀ niin plussasin. Jotenkin kokoajan mielessĂ€ taustalla se ettĂ€ viimeksi meni nĂ€in joten tĂ€llĂ€kin kertaa tĂ€ytyy mennÀ 

Oon vÀhÀn kiireinen, niin en oikein nyt ehtinyt lukemaan muiden viestejÀ. Joten vaan omanapaista pÀivittelyÀ oman kierron seuraamisesta (yritys ei siis vielÀ alkanut).

Kp13, ovulaatiotestejÀ oon tehnyt nyt 1 pÀivÀssÀ töistÀ kotiin tullessa, kun oon ollut toimistolla nyt, mutta aika vÀhÀn mitÀÀn viivaa on testiin jÀÀnyt. Ei siis tunnu vielÀ vahvistuvan. TÀnÀÀn ja huomenna vielÀ sama homma. Seafood alkaa muuttua kirkkaammaksi, muttei ole vielÀ ovisvaiheen limaa. Oisko ehkÀ ovis sitten kp15-kp16 tuloillaan? Mene ja tiedÀ.

TÀssÀ vielÀ lÀmmöt:
IMG_8061.png

Takaisin