@Suskikitten Toivottavasti siellä on mennyt hyvin ja oot saanut hyvät uutiset puhelusta liittyen lapsettomuushoitoihin.

Toivottavasti kemiallinen ei vaikuttanut mitenkään negatiivisesti.
Onko yleisesti ottaen siis lapsettomuushoitoihin vaikeampi päästä, jos taustalla on keskenmenoja tai kemiallisia? Onhan sekin epäreilun kuuloista, jos sit ei suostuta tutkimaan niin herkästi, jos todetaan vaan, et raskautuminen onnistuu..
Mä alan jo epäillä, et onko mulla ovuloimaton kierto vai mitä ihmettä.

varsin hailakkaa viivaa on edelleen. Tänään kp 14 ja okei nyt tuli toki testattua tosi random aikaan, koska duunit, mut pitkä rakkoaika kuitenkin. Eli negaa edelleen. Flo ennustaa kyllä ovista vasta kp 17, mikä sekin on tosi outoa.. Samoin muuten Premom, jonka latasin. Hyvän oloinen sovellus sekin! Noh, katsellaan.
@Maana Mannila No voi vitsit, ettei siellä nyt sit kuitenkaan menkat ookaan alkanut..

Peukut pystyssä, et pian pääsisitte kohti uutta kiertoa.

Vielä lienis joulukuiselle mahis vai meniskö jo tammikuulle?
@Toiveikas odottelija. Toivottavasti siel ois nyt viivat vahvistunut.

Ihan fiksua lienee tuo, et odottelee riittävän kauan ennen ku kertoo puolisolle. Tai siis riippuu toki henkilöstä.

Ittee harmitti tos kemiallisessa se, et ku olin ite päättänyt eka, et odotan siihen, et saan viikkotestiin sen 3+ ennen ku kerron miehelle, mut sit sorruin kuitenkin kertomaan rv 4+4 ja oliki kemiallinen... Ens kerralla yritän kyllä odottaa.. Pelkään, et jos useampia näitä tämmösiä tulee, niin mies alkaa vaan ahdistumaan...
Musta ois ihanaa päästä järkkäämään jollekin jotain babyshowereit:) mut oishan se ihanaa itsellekin semmoset saada.

Vähän olin kyllä kade joskus, ku ex-anoppi järkkäs semmoset eräälle toiselle muutamia vuosia sitten. Noh, lapsoseni kun syntyi 2010, niin eipä nuo hirvee hitti ehkä ollut vielä silloin.
@Kevätlilja Plussatuulia sinne.

Toivottavasti pian saisit jo haamulaisen testiin.