Paljon onnea @Mustikkamaa !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on nyt kemiallisen jälkeinen kierto menossa. Vuoto oli tosi runsasta ja kesti 7 päivää, yleensä 4-5. Ovulaation sain tikutettua, sekin tuli kaksi päivää normaalia myöhemmin. Nyt on dpo 9 ja vaikka kuinka yritin etten kiirehdi niin testasin kuitenkin aamulla ja sain selkeän plussan herkkään testiinVielä en uskalla oikein luottaa että tämä pysyisi kyydissä, mutta viiva on vahvempi kuin yksikään kemiallisesta tehdyistä testeistä oli. Vaikka näin aikaisessa olenkin liikkeellä. Jännittää!
Muoks. laitoin vielä kuvan testistä![]()
Imetän mutta raakaa kalaa käytän.Google sanoo, että imetysaikana tulisi välttää raakaa kalaa listeriariskin vuoksi. Jos joku plussannut olisi sellaisessa tilanteessa ja miettii jouluun strategiaa ettei uusi raskaus paljastu
En tiedä pitääkö paikkaansa..
Ootko aiemmin tehny lh-testejä ovulaation jälkeen? Sehän voi myös heitellä loppukierrosta.No yllättäviä mutta huonoja uutisia täällä. Tein aamulla ovulaatiotestin varmistukseksi, todella haalea 0,2 lukema premomissa mutta jostain syystä tuli mieleen tehdä äsken ja 0,7 premom antoi lukemaksi. Eli ovulaatio ei olekkaan tapahtunut. Joten lämmöt muuten vain nousseet.Toki voihan se nyt vielä tulla mutta luulen kyllä että ei... Meni kyllä taas mieli matalaksi...
Juuri kun alkoi melkein jo olla vähän parempi mieliala.
En ole kyllä...Ootko aiemmin tehny lh-testejä ovulaation jälkeen? Sehän voi myös heitellä loppukierrosta.
Niin voihan se olla. Mietin vain kun aikaisemmin selkeästi saanut plussan tai lähes plussan ovulaatiotestillä, toki paljon muuttujia kun eihän välttämättä kaikki kierrot aina samanlaisia. Ja se että keskenmenon jälkeistä testailua niin sekin vaikuttaa.. Niin ja sekin että en ole ennen kuin kerran dpo2 max tehnyt ovulaation jälkeen testejä. Silloinkin vain sen yhden kumpanakin päivänä. Yleensä kun saanut selkeän plussan niin seuraavana aamuna/aamupäivänä tehnyt yhden vielä ja siihen jättänyt testailun. Joten se voi tosiaan sekoittaa kun nyt jotain dpo3-4 eli olisi voinut siihen oletettuun dpo1 aamupäivän testiin lopettaa joka todella haalea.@Kali noi ovulaatiotestien tulokset on käsittääkseni epäluotettavampia kuin lämmöt, mullakin ollut korkeimmillaan ovistesteissä tässä kierrossa 0,28 ja uskallan laittaa pääni pantiksi, että äsken irtosi munasolu. Tuntui oikealla vaan poks ja meni hetken aikaa, kunnes iski sellainen tylppä kevyt kipu.
Mä oon ainakin luottanut siihen, että jos lämmöt nousee, niin ovulaatio on tapahtunut.
Ps. Onnea taas kaikille plussanneille![]()
Imetän ja en ollut kuullutkaan tästä… toisaalta en oo kalan ystävä lähtökohtaisesti vaikka oon nyt opetellut syömään sitä hyvän esimerkin vuoksi lapselleGoogle sanoo, että imetysaikana tulisi välttää raakaa kalaa listeriariskin vuoksi. Jos joku plussannut olisi sellaisessa tilanteessa ja miettii jouluun strategiaa ettei uusi raskaus paljastu
En tiedä pitääkö paikkaansa..
Ehkä ovuloit kahdesti tässä kierrossa… mutta rehellisesti en tiiä. Voi kans olla että keho epäonnistui ekassa irrotuksessa => progesteronia ei alkanut tulemaan => uus lh huippu ja uus ovulaatio yritys…?Palaan tänne ihmettelemään ovulaatiota. Eilen siis olin varma, että olen ovuloinut. Tuntemus oli niin vahva ja "selkeä", ovisturvotus alkoi jo illalla, ja tänään limat alkaneet kuivumaan. No, tein varsin ovistestin, ja se on alkanut tummenemaan? Ovulaatiokivut loppui eiliseen, joten mitä hemmettiä nyt tapahtuu![]()
Huonolla tuurilla tuo saattaisi olla anovulaatiokierron merkki… itse varmaan valitsisin että kp 3 olisi menossa. Toki sit joillakin nousee oikein extra hitaasti raskaushormonit kehossa.On tämäkin erikoista. Kp 34/28 testattu nega, mutta ei vieläkään kuukautisia. Kolmen päivän aikana tullut yhteensä ehkä puoli tl rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä (ei siteeseen saakka), enää ei sitäkäänOliko ne kuukautiset? Onko nyt kp 36 vai kp 3?
![]()
Mulla ihan sama. Juuri tämän illan aikana olen sanonut sekä kalasta että raa'asta paprikasta että opettelen syömään esimerkkinä lapselle. Miten voin toista kannustaa syömään jos ei syö itsetoisaalta en oo kalan ystävä lähtökohtaisesti vaikka oon nyt opetellut syömään sitä hyvän esimerkin vuoksi lapselle![]()