Raskaaksi 2025

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pilkki24
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Google sanoo, ettĂ€ imetysaikana tulisi vĂ€lttÀÀ raakaa kalaa listeriariskin vuoksi. Jos joku plussannut olisi sellaisessa tilanteessa ja miettii jouluun strategiaa ettei uusi raskaus paljastu 😁

En tiedÀ pitÀÀkö paikkaansa..

Muokattu viimeksi:
Minulla on nyt kemiallisen jĂ€lkeinen kierto menossa. Vuoto oli tosi runsasta ja kesti 7 pĂ€ivÀÀ, yleensĂ€ 4-5. Ovulaation sain tikutettua, sekin tuli kaksi pĂ€ivÀÀ normaalia myöhemmin. Nyt on dpo 9 ja vaikka kuinka yritin etten kiirehdi niin testasin kuitenkin aamulla ja sain selkeĂ€n plussan herkkÀÀn testiin 💕 VielĂ€ en uskalla oikein luottaa ettĂ€ tĂ€mĂ€ pysyisi kyydissĂ€, mutta viiva on vahvempi kuin yksikÀÀn kemiallisesta tehdyistĂ€ testeistĂ€ oli. Vaikka nĂ€in aikaisessa olenkin liikkeellĂ€. JĂ€nnittÀÀ! đŸ„ș
Muoks. laitoin vielĂ€ kuvan testistĂ€ 😊

Tosi suuret onnittelut myös teille đŸ„°â™„ïž Toivotaan mitĂ€ parhainta lopputulemaa ja hyvÀÀ odotusaikaa ❀❀

VielÀ 8 pÀivÀÀ menkkoihin, tÀssÀ kierrossa ei ollut oviksen aikaan mitÀÀn huvitusta niin ei voi kun odottaa uutta kiertoa. Aika ei vain tunnu liikkuvan.

Google sanoo, ettĂ€ imetysaikana tulisi vĂ€lttÀÀ raakaa kalaa listeriariskin vuoksi. Jos joku plussannut olisi sellaisessa tilanteessa ja miettii jouluun strategiaa ettei uusi raskaus paljastu 😁

En tiedÀ pitÀÀkö paikkaansa..
ImetÀn mutta raakaa kalaa kÀytÀn.

No yllĂ€ttĂ€viĂ€ mutta huonoja uutisia tÀÀllĂ€. Tein aamulla ovulaatiotestin varmistukseksi, todella haalea 0,2 lukema premomissa mutta jostain syystĂ€ tuli mieleen tehdĂ€ Ă€sken ja 0,7 premom antoi lukemaksi. Eli ovulaatio ei olekkaan tapahtunut. Joten lĂ€mmöt muuten vain nousseet. 😔 Toki voihan se nyt vielĂ€ tulla mutta luulen kyllĂ€ ettĂ€ ei... Meni kyllĂ€ taas mieli matalaksi... 😼‍💹 Juuri kun alkoi melkein jo olla vĂ€hĂ€n parempi mieliala.

No yllĂ€ttĂ€viĂ€ mutta huonoja uutisia tÀÀllĂ€. Tein aamulla ovulaatiotestin varmistukseksi, todella haalea 0,2 lukema premomissa mutta jostain syystĂ€ tuli mieleen tehdĂ€ Ă€sken ja 0,7 premom antoi lukemaksi. Eli ovulaatio ei olekkaan tapahtunut. Joten lĂ€mmöt muuten vain nousseet. 😔 Toki voihan se nyt vielĂ€ tulla mutta luulen kyllĂ€ ettĂ€ ei... Meni kyllĂ€ taas mieli matalaksi... 😼‍💹 Juuri kun alkoi melkein jo olla vĂ€hĂ€n parempi mieliala.
Ootko aiemmin tehny lh-testejÀ ovulaation jÀlkeen? SehÀn voi myös heitellÀ loppukierrosta.

Ootko aiemmin tehny lh-testejÀ ovulaation jÀlkeen? SehÀn voi myös heitellÀ loppukierrosta.
En ole kyllĂ€... đŸ€” Tai no sen verran ettĂ€ pĂ€ivĂ€n tai 2 seurannut ettĂ€ lĂ€htee laskuun. YleensĂ€ yhden pĂ€ivĂ€n, kerran ehkĂ€ 2 pĂ€ivÀÀ? Oon kyllĂ€ kuullut ettĂ€ voi heitellĂ€, en vaan tiennyt ettĂ€ voisi muutamaa pĂ€ivÀÀ ovulaation jĂ€lkeen alkaa heittely jo. No kaipa huomenna jotain selvyyttĂ€ saa vĂ€hĂ€n ainakin testaamalla ovulaatitestillĂ€ ja lĂ€mpöjen mittauksella... đŸ„Ž

EhkĂ€ tĂ€mĂ€n myötĂ€ uskallan tuonne elokuisiin siirtyĂ€ takaisin 💕
HyvÀÀ joulua kaikille ja kiitos ihanasta vertaistuesta mitĂ€ oon tÀÀltĂ€ saanu 😊
1000019517.jpg

Kp 35/28 ja nega testattu odotetusti. Muutaman kerran elĂ€mĂ€ssĂ€ on kĂ€ynyt niin, ettĂ€ kova stressi on siirtĂ€nyt kuukautisia viikolla. Nyt oli kova stressi ja influenssa siihen pÀÀlle, niin en jaksanut edes toivoa ihmettĂ€ 😑 Jokohan vuonna 2026 pystyisi pÀÀstĂ€mÀÀn vauvahaaveesta irti... 😞

MĂ€ en kyllĂ€ yhtÀÀn osaa ottaa selvÀÀ tĂ€stĂ€ mun kehosta. Aamulla neljĂ€n jĂ€lkeen tehty testi oli high lukema premomissa, 0,84 tuloksen sain. Olin silloin valvonut puolitoista tuntia ja ennen sitĂ€ nukkunut 2 tuntia kun herĂ€sin kolmelta. Ja aamulla tehty testi antoi 0,47 tuloksen puoli 11 jĂ€lkeen tehty testi. đŸ˜”â€đŸ’« Kerkesin jo koko sovelluksen poistaa ja latasin jo uudestaan Ă€sken tosin.

LĂ€mpöjenkin perusteella ovulaatio on ollut tosin, ainakin pidemmĂ€n nukutun pĂ€tkĂ€n jĂ€lkeen ne on nousseet. Ei varmaan kannata verrata puoli 5 lĂ€mpöjĂ€ mihinkÀÀn. Kumminkin viiden jĂ€lkeen nukuin vielĂ€ reilut 5 tuntia niin olettaisin ettĂ€ tarkemmat ne puoli 11 lĂ€mmöt kuin puoli 5 lĂ€mmöt. đŸ€” ÄrsyttĂ€vÀÀ...

@Kali noi ovulaatiotestien tulokset on kÀsittÀÀkseni epÀluotettavampia kuin lÀmmöt, mullakin ollut korkeimmillaan ovistesteissÀ tÀssÀ kierrossa 0,28 ja uskallan laittaa pÀÀni pantiksi, ettÀ Àsken irtosi munasolu. Tuntui oikealla vaan poks ja meni hetken aikaa, kunnes iski sellainen tylppÀ kevyt kipu.

MÀ oon ainakin luottanut siihen, ettÀ jos lÀmmöt nousee, niin ovulaatio on tapahtunut.

Ps. Onnea taas kaikille plussanneille 😍

@Kali noi ovulaatiotestien tulokset on kÀsittÀÀkseni epÀluotettavampia kuin lÀmmöt, mullakin ollut korkeimmillaan ovistesteissÀ tÀssÀ kierrossa 0,28 ja uskallan laittaa pÀÀni pantiksi, ettÀ Àsken irtosi munasolu. Tuntui oikealla vaan poks ja meni hetken aikaa, kunnes iski sellainen tylppÀ kevyt kipu.

MÀ oon ainakin luottanut siihen, ettÀ jos lÀmmöt nousee, niin ovulaatio on tapahtunut.

Ps. Onnea taas kaikille plussanneille 😍
Niin voihan se olla. Mietin vain kun aikaisemmin selkeĂ€sti saanut plussan tai lĂ€hes plussan ovulaatiotestillĂ€, toki paljon muuttujia kun eihĂ€n vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ kaikki kierrot aina samanlaisia. Ja se ettĂ€ keskenmenon jĂ€lkeistĂ€ testailua niin sekin vaikuttaa.. Niin ja sekin ettĂ€ en ole ennen kuin kerran dpo2 max tehnyt ovulaation jĂ€lkeen testejĂ€. Silloinkin vain sen yhden kumpanakin pĂ€ivĂ€nĂ€. YleensĂ€ kun saanut selkeĂ€n plussan niin seuraavana aamuna/aamupĂ€ivĂ€nĂ€ tehnyt yhden vielĂ€ ja siihen jĂ€ttĂ€nyt testailun. Joten se voi tosiaan sekoittaa kun nyt jotain dpo3-4 eli olisi voinut siihen oletettuun dpo1 aamupĂ€ivĂ€n testiin lopettaa joka todella haalea. 😓 Niin ei olisi tĂ€tĂ€ lisĂ€stressiĂ€ tĂ€ssĂ€ kaiken muun stressin lisĂ€ksi....

Jos en muuten paremmin tietĂ€isi niin voisin luulla ettĂ€ olen raskaana tai ainakin ettĂ€ ovulaatio tosiaan tapahtui. 😂 Katsoin tuosta yhdestĂ€ ketjusta johon voi kirjata ylös oireita eri kp ja dpo. Niin mulla alkoi helvetinmoinen Ă€rsytys viime kierrossa josta tulin raskaaksi jo dpo1. Ja nyt ollut Ă€rsyyntynyt olo torstaista asti. Eli dpo0 tai dpo1 asti.... đŸ€Ł Ja samahan jatkui sitten ekoina parina viikkona ennen kuin kehitys loppui jolloin kaikki muutkin oireet hĂ€visivĂ€t.

Takaisin