Raskaaksi 2025

@Blueberr Uskon myös, että vaikuttaa. Kyllähän joku korkea kuumekin on kova stressi elimistölle. Yksi raskaustesti on kaapissa valmiina, saa nähdä tuleeko sille käyttöä. Mitään perinteisiä pms-oireita ei ole, mutta näitä flunssan oireita sitten senkin edestä 🤧

Jos ovulaatio oli eilen tai tänään ja se on iso jos tosin että... 🫣 Todennäköisesti eilen kun talleteltiin vasemman munasarjan kohdalla tuntui pistävä tai viiltävä kipu niin se oli ovulaatiokipuja? Sen jälkeen siis kun oltiin juuri lopeteltu. 🤞 En siinä tilanteessa enempää miettinyt sitä kun ajattelin kyllä heti onko ovulaatiokipuja! Mutta jotenkin nopeasti sivuutin asian ja unohdin kunnes tänään vaan mietin olisiko ollut sittenkin... 🤔 En haluaisi kyllä turhaan toivoa kun sitä tehty aivan liikaa tänä vuonna ja aina lopulta petytty sitten jos ei olekkaan ovulaatiota ollut niin...

Kävin lääkärissä lima oli 9 mm tripla, follikkeleita oli oikealla 2, vasemalla 1. Minä en tiedä onko toi pieni määrä kun olen lukenut että joillakin voi olla esim 4 molemmilla puolilla. Kooksi oli kantaan laittanut 16mm, toinen mitta on 18,3 ja toinen 13,8 mm. Sanoin että huomenna tai ylihuomenna ovulaatio.

Kävin lääkärissä limakerros oli 9 mm tripla, follikkeleita oli oikealla 2, vasemalla 1. Minä en tiedä onko toi pieni määrä kun olen lukenut että joillakin voi olla esim 4 molemmilla puolilla. Kooksi oli kantaan laittanut 16mm, toinen mitta on 18,3 ja toinen 13,8 mm. Niin sanoi että ovulaatio huomenna tai ylihuomenna

Muokattu viimeksi:
Takaisin