Raskaaksi 2025

@Mamiii onpas nyt erikoista…🙄 oliko ovulation ajankohta ihan tarkasti tiedossa ?

On kyllä ihme jos ei tuolloin reilu kaksi viikkoa sitten tapahtunut. Oli testit pos ja oli ovulaatiokivut jotka loppui 26.9 tummimman testin jälkeen. Siksi lasken ovulaation tapahtuneen silloin, enkä 27.9. Eka pos oli 25.9. Yleensä mulle tulee vain yksi plussa.

Sit testeillä ovuloimattomiksi todetut kierrot mulla on aina olleet lyhyitä. Mulla normaali kierto 29-30 päivää. Tyhjennysvuoto kesti 5 päivää ja ovulaatio tuli 2-3 päivää myöhässä nyt.

Ja mulla oli paljon raskausoireita, luulin oikeasti että olin raskaana, kroppaakin sit huijasin kun toivoin niin kovasti?

Liitteet

• Screenshot_20251012_083304_Premom.jpg
    Screenshot_20251012_083304_Premom.jpg
    116.4 KB · Katsottu: 67
Neljän tunnin yöunet takana. Hirveä ärsytys päällä. Vatsakin kipeä. Mikään ei ole hyvin... 😂 No sentään mennään pitkästä aikaa asuntonäyttöön. Jäänyt tuo asunnon metsästys tauolle, viimeksi taidettiin huhtikuussa käydä yhtä kämppää kattoo ja miettiä sitä oman asunnon ostoa enemmän. 🙈

Mutta jotta ei mene ihan ohi aiheen, kp9 ja ovulaatio testi näytti matala pitoisuutta sillä clearblue laitteella vielä. 🙊 Kuitenkin epäilen/luulen että keskiviikko tai torstai ovispäivä niin varmaan alkaa nousemaan lh korkeaksi vasta tiistaina ehkä. Tosin tallettelut voisi varmaan aloittaa jo??

Hmmh täällä dpo13 ja negatiivinen pregcheck. Jätin rfsun testit kauppaan tällä kertaa, ei enää jaksa niitä turhia viivoja 😄 viime päivinä on ollut normaalia voimakkaampia oireita, esim. rintoja ajoittain ihan särkenyt, mutta oisko sitten vaan kierto jossa vähän enemmän hormoneita liikkeellä.

Sit vielä tää.. Nyt en ymmärrä yhtään.

Liitteet

• 20251012_102739.jpg
    20251012_102739.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 121
@Mamiii, voisiko olla mahdollista, että kierto hakee vielä paikkaansa tuon tyhjennyksen jäljiltä? Toivottavasti homma selvenee mahdollisimman pian. :folded:

Täällä tänään kp 1. Olen nyt eilisen illan ja tämän aamun ollut ihan itkuinen, ilmeisesti toiveet oli korkeammalla kuin uskalsin edes itselleni myöntää. :crying-face: On tää aikamoista tunteiden vuoristorataa. :Broken Heart:

@Lissu voi harmi! 😔 Ite kans valmistaudun samoihin fiiliksiin kun vuoto alkaa.

Viime aikoina mulla pettymystä on helpottanut kaikki luova tekeminen! Taidan kokeilla taas. Tuntuu et päähän ei mahdu yhtä aikaa suru/pettymys ja uuden suunnittelu ja luominen 😊🧡 eli menkat tarkoittanee jatkossa hillitöntä sisustusvimmaa! Noh, kyllähän se suru sieltä läpi tulee mutta saapa ainakin taukoja mielelle!

Sit vielä tää.. Nyt en ymmärrä yhtään.
En oo ihan täysin pysynyt kartalla kuka ja mitä, mutta olisko niin että joko kivuista huolimatta munasolu ei irronnut tai ehkä sun keho yrittää ovulaatiota aikaisessa? Tai epätodennäköinen että ehkä oot raskaana ja testaa uudelleen?

Täällä starttasi eilen yk 21. Kaikenlaista ”oiretta” oli taas, niin oli toiveet korkealla, mutta eipä tärpännyt tälläkään kertaa. Nyt jo ihan hyvillä fiiliksillä uuteen kiertoon ja laitoin dual hormone ovistestit tilaukseen.🤞

Pahoittelut kaikille negoja saaneille! Aina yhtä ikävää😔

Onko täällä muita, jotka on käyttäneet lugesteronia luteaalivaiheen/alkuraskauden tukemiseen? Millaisia oireita teille on niistä tullut?

Oon täysin vakuuttanut itseni, että nyt näillä tärppäsi, kun turvottaa vatsaa ja rintoja, etoo ja on tunneherkkäfiilis. Lueskelin kuitenkin myös jotain jenkkireddit-juttuja, joissa osalla oli pahoinvointia yms. progesteronilisän oireena. Tarvis vähän reality checkiä nyt ennen kun toiveet liitelee liian korkealla ja sitte sieltä tullaan kovaa alas. Tänään dpo 8.

No nyt.. näkyy verta. Kierto kesti sitten 34 päivää ja luteaali oli 16 päivää.. 😊

Kirkasta on, varmaan käynnistyy ihan kunnolla tänään.

Kunpa vaan nyt tässä kierrossa tulisi se ovulaatio. Melkein tekisi mieli lääkkeillä tehdä se todennäköisemmäksi, mutta en mä tähän hätään mistään saa.

No tää kierto tulee ainakin otettua vakavasti. Aivan kaikkeni aion tehdä, että nyt onnistuttaisiin. Vaikka sit saikutan jos ei muuta.

Muokattu viimeksi:
Jopas täällä nyt negatiivisia uutisia, pahoittelut kaikille negan saaneille tai uuteen kiertoon joutuineille. ❤️

Niin ja omaa selitystä päälle... Täällä menossa kp10, meni eilen vähän luotto tohon clearblue monitoriin kun näyttää vaan low'ta että aloin epäilemään ja pahasti että toimiikohan mulla edes. 😅 No se palautui usko siihen tänään koska nyt tuli high tulos. Eilen aloitettin tallettelut, joka oli vähän vaikeuksien takana ei siis siksi mitä voisi luulla, vaan jotenkin oli mun tällä kertaa vaikea tehdä aloitetta. Juteltiin aiemmin päivällä vakavia, meni vähän synkäksi meidän jutut puolin ja toisin. Joka tapauksessa sitten illalla ajattelin että ei mies tuon keskustelun jälkeen ole sillä tuulella edes, vaikka itse olo paranikin tuosta synkästä keskustelusta joka varmaan vain kertoo että olen todella outo. 😂 Niin no mun miehessä on se hyvä puoli esimerkiksi ettei jää vatvomaan tuollaisia ajatuksia kuten jotkut. Oli siis heti valmiina yrittämään kun sain vaan suuni auki. 🤭 Onneksi tämän yrittäminen siis on molemmin puolista, että jos mä en sano tähän kiertoaikaan että yritetäänkö niin usein mieskin ehdottelee että tai siis kysyy onko nyt sopiva hetki yrittämisen suhteen. Niin eka yritys tälle kiertoa.

Voi mikä nega ja menkka-aalto käynnissä, tsemppiä kaikille :red-heart:

Täällä myös kp10, pari edellistä iltaa talleteltu niin että tänään joutuu pitää välipäivän. En ole tikutellut ovista, mutta eiköhän se muutaman päivän sisään ole. Huomenna harjoitukset jatkuu. Yllättävän rennosti sitä pystyy ottamaan, toki tämä lienee kierron hauskin vaihe. Täynnä toiveita ja talletuksia:Heavy Black Heart:

Viikko startattu tekemällä testi 2 tunnin pidätyksellä. Tänään dpo 9, enkä olettanutkaan, että testiin piirtyisi jotain (esikoisesta plussasin haamulaisen haamulaisella dpo11 illalla.) Mut silti olen näkevinään jotain🧐 PC:n tikku ei ole koskaan antanut mulle viivan paikkaa, vaan on oikeasti tyhjä, jos ollakseen. Miten muilla?

Seuraavaksi testaan dpo11.

@Lissu voi harmi! 😔 Ite kans valmistaudun samoihin fiiliksiin kun vuoto alkaa.

Viime aikoina mulla pettymystä on helpottanut kaikki luova tekeminen! Taidan kokeilla taas. Tuntuu et päähän ei mahdu yhtä aikaa suru/pettymys ja uuden suunnittelu ja luominen 😊🧡 eli menkat tarkoittanee jatkossa hillitöntä sisustusvimmaa! Noh, kyllähän se suru sieltä läpi tulee mutta saapa ainakin taukoja mielelle!
Joo, kyllä mäkin koitin ihan kivoja juttuja tehdä eilen. Pidettiin lettukestit perheen kanssa yms. mutta aina kun tuli rauhallisempi hetki ja ehti taas ajatella niin meinasi kyyneleet tulla silmiin. Mutta toki se olo siitä helpottaa kun hormonit vähän tasaantuu menkkojen alun jälkeen. Nyt on kyllä sen verran kiireinen työviikko, niin saa ajatukset hyvin muualle. Tähän kiertoon ajattelin ottaa vähän rennomman asenteen tai yritän ainakin. Jätän ovistestailut vähemmälle kun kierto on nyt ollut tosi säännöllinen ja ovulaatio tullut samoihin aikoihin. Koitan syödä hyvin, liikkua enemmän ja jättää aikaa rauhoittumiselle enemmän. Toivotaan, että onnistuu.

@Evannu jospa sieltä vielä tulisi selkeä viiva testiin! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä olikaan?

@Rouva W jaksaa jaksaa. Onko sulla yleensä kuinka aikaisin ovulaatio?

@Kali hyviä talletteluita teillekin, toivottavasti monitori oli hyvä hankinta

@Hillis kuulostaa uskomattoman pitkälle tuo aika jonka olette yrittäneet. Toivottavasti yritys lopulta palkitaan

@Suskikitten mulla alkoi tänään menkat sit oikein rytinällä ja siellä seassa oli sen näköistä settiä, että luulen oon kantanut niitä sisälläni keskenmenosta asti.. Tämä selittäisi nuo kivut mitä oli tossa ihan jatkuvasti. No se kierto meni sit hukkaan, eihän sinne mikään uusi pesi jos vanhaa on sisässä.

@Lillamy93 Kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Mullakin alkoi vuoto juuri tänään, kiertokaima

Muokattu viimeksi:
Kovasti tsemppiä kaikille ❤️ Onpa nyt harmillisia tilanteita monella 😔

Täällä kp7, ovistikutusta olen tehnyt jo pari päivää mutta ei vielä vahvaa tulosta, jota en näin pian odottanutkaan. Tänään alkoi ovulaatiolima ja laskurin mukaan loppuviikosta-viikon päästä olisi ovulaatio. Sitä odotellessa, tallettelut on jo aloitettu eilen ja tarkoitus olisi vähintään parin päivän välein talletella.

Toivon kaikille tärppejä ❤️

@Evannu jospa sieltä vielä tulisi selkeä viiva testiin! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä olikaan?

@Hillis kuulostaa uskomattoman pitkälle tuo aika jonka olette yrittäneet. Toivottavasti yritys lopulta palkitaan

@Suskikitten mulla alkoi tänään menkat sit oikein rytinällä ja siellä seassa oli sen näköistä settiä, että luulen oon kantanut niitä sisälläni keskenmenosta asti.. Tämä selittäisi nuo kivut mitä oli tossa ihan jatkuvasti. No se kierto meni sit hukkaan, eihän sinne mikään uusi pesi jos vanhaa on sisässä.

@Lillamy93 Kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Mullakin alkoi vuoto juuri tänään, kiertokaima
Onhan tämä ”vähän” pitkittynyt. Ensimmäinen raskaus, josta meillä on 4-vuotias, alkoi sontaanisti reilun kahden vuoden yrityksen jälkeen (yk 28 muistaakseni), kun oltiin jo ivf jonossa. Toinen raskaus, joka meni kesken, alkoi yllärinä siitä ainoasta kerrasta, kun pull and pray petti. Vielä elätellään siis toivoa spontaanista raskaudesta. Lapsettomuuden syy ei selvinnyt tutkimuksissa silloin 2019.

Mulla on 28 pv kierto keskiarvona, nyt meni juurikin tuo 28pv, mutta välillä on 24 pv ja toisinaan voi mennä 32 pv asti.

Takaisin