Raskaaksi 2025

@Evannu jospa sieltä vielä tulisi selkeä viiva testiin! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä olikaan?

@Rouva W jaksaa jaksaa. Onko sulla yleensä kuinka aikaisin ovulaatio?

@Kali hyviä talletteluita teillekin, toivottavasti monitori oli hyvä hankinta

@Hillis kuulostaa uskomattoman pitkälle tuo aika jonka olette yrittäneet. Toivottavasti yritys lopulta palkitaan

@Suskikitten mulla alkoi tänään menkat sit oikein rytinällä ja siellä seassa oli sen näköistä settiä, että luulen oon kantanut niitä sisälläni keskenmenosta asti.. Tämä selittäisi nuo kivut mitä oli tossa ihan jatkuvasti. No se kierto meni sit hukkaan, eihän sinne mikään uusi pesi jos vanhaa on sisässä.

@Lillamy93 Kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Mullakin alkoi vuoto juuri tänään, kiertokaima
Hankala sanoa, mutta mutulla sanoisin että aika tasainen kierto. Eli pitäisi olla tässä nyt ehkä huomenna tai torstaina flo:n mukaan. Menkat hävis kierukan kanssa, mutta kehon muita kierron merkkejä seuranneena näin pitäisi olla. En viittinyt vielä tikuttamaan alkaa, ehkä sitten seuraavassa kierrossa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kp11 täällä ja high tulos sillä monitorilla taas. Hyvä siis kun pelkäsin jos alkaa näyttää low'ta taas jostain syystä kun saanut sellaisia tuloksia kun testaillut normi ovistesteillä että heittelee matalalla ja korkealla ja taas matalalla kun silloin kun premomiin laitoin tulokset niistä. 😅 Hyvä huomata että tuolla laitteella ei semmoista ainakaan tapahdu.

No joka tapauksessa ei siis välttämättä tarvitse tänään talletella. 🤣 Ehkä sitten huomenna voisi jatkaa. Kun en jaksa tuota eikä mieskään että joka toinen päivä monta kertaa viikossa. Hyvä kun jaksetaan pari kertaa viikossa talletteluja. Ihmettelen miten te jaksatte enemmän ja vielä useammin! Hatun nosto siitä kyllä! 😆

Omaanapaa.. Tää nyt on melko huvittavaa, mutta oon aina ajatellut, että mulla on runsaat kuukautiset. Nyt sitten päätin mitata kuinka paljon tulee. Kahdessa päivässä saldo jo 75ml ja osa vielä tän lisäksi jäänyt "mittaamatta." Eli keittiövaa'alla siis mittaan.

Eli aivan varmasti menee yli 100ml:n.. Nykyään joutuu käyttämään tamponia ja sidettä samaan aikaan.. Sanoi kuka mitä sanoi.. Jos ei käytä, vuotaa ohi ja housut veressä.

Muoks 110ml..

Muokattu viimeksi:
@Evannu jospa sieltä vielä tulisi selkeä viiva testiin! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä olikaan?

@Rouva W jaksaa jaksaa. Onko sulla yleensä kuinka aikaisin ovulaatio?

@Kali hyviä talletteluita teillekin, toivottavasti monitori oli hyvä hankinta

@Hillis kuulostaa uskomattoman pitkälle tuo aika jonka olette yrittäneet. Toivottavasti yritys lopulta palkitaan

@Suskikitten mulla alkoi tänään menkat sit oikein rytinällä ja siellä seassa oli sen näköistä settiä, että luulen oon kantanut niitä sisälläni keskenmenosta asti.. Tämä selittäisi nuo kivut mitä oli tossa ihan jatkuvasti. No se kierto meni sit hukkaan, eihän sinne mikään uusi pesi jos vanhaa on sisässä.

@Lillamy93 Kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Mullakin alkoi vuoto juuri tänään, kiertokaima
@Mamiii Luteaali ollut sen 13-14 päivää 🙂
Menkkoja odottelen lauantaiksi viimeistään. Tai no, en tietenkään odottele😆

En malttanut odottaa testata työpäivän päätteeksi. Toimiston vessa paras vessa.

Mitä silmäni näkevätkään 😍😭🤞🏻

Lähteköön tästä iso plussa-aalto ✨🌊✨

Liitteet

• IMG_1458.jpeg
    IMG_1458.jpeg
    549.4 KB · Katsottu: 131

Onnea!! 🩷

Itsellä high lukemat vielä monitorilla ja tein virheen avata Flo:n joka ennustaa ovulaatiota tälle päivälle. 😅 No en viitsi ottaa turhaa stressiä ja katson jospa huomenna saan sillä monitorilla peak lukeman. Yleensä vaan keskimäärin kp13 ollut ovulaatio joka on huomenna. Ja sekin on positiivista että ei oikein jaksa tämä yrittäminen tässä kierrossa edes kiinnostaa ja positiivista siksi ettei tule stressiä siitä. 🫣 Ainoa miinus on että tuo high lukema pilasi vähän suunnitelmia koska odotin peak lukemaa että oltaisiin tänään talleteltu ja sitten olisi ollut siinä tallettelut. Nyt en sitten tiedä mikä paras taktiikka? Kun viimeksi talleteltiin sunnuntaina. Ja jos tänään tallettelee niin ja peak tulee huomenna niin silloinkin varmaan pitäisi sitten joka kuulostaa raskaalta suunnitelmalta kaksi päivää putkeen. 🤣

Mutta ainakin uskon vahvasti että en tule stressaamaan raskauden testaamista samallalailla koska muuta tekemistä ensi viikolle sen yhden ensi tiistaina ilmestyvän pelin takia. 🫢

Onnea!! 🩷

Itsellä high lukemat vielä monitorilla ja tein virheen avata Flo:n joka ennustaa ovulaatiota tälle päivälle. 😅 No en viitsi ottaa turhaa stressiä ja katson jospa huomenna saan sillä monitorilla peak lukeman. Yleensä vaan keskimäärin kp13 ollut ovulaatio joka on huomenna. Ja sekin on positiivista että ei oikein jaksa tämä yrittäminen tässä kierrossa edes kiinnostaa ja positiivista siksi ettei tule stressiä siitä. 🫣 Ainoa miinus on että tuo high lukema pilasi vähän suunnitelmia koska odotin peak lukemaa että oltaisiin tänään talleteltu ja sitten olisi ollut siinä tallettelut. Nyt en sitten tiedä mikä paras taktiikka? Kun viimeksi talleteltiin sunnuntaina. Ja jos tänään tallettelee niin ja peak tulee huomenna niin silloinkin varmaan pitäisi sitten joka kuulostaa raskaalta suunnitelmalta kaksi päivää putkeen. 🤣

Mutta ainakin uskon vahvasti että en tule stressaamaan raskauden testaamista samallalailla koska muuta tekemistä ensi viikolle sen yhden ensi tiistaina ilmestyvän pelin takia. 🫢
Mä oon vasta kp7, mutta toistaiseksi oon pystynyt pysyy rauhallisin mielin tän kierron suhteen. Kun sais säilytettyä rentouden loppuun asti.

Mä pelaan kans nyt peliä padilla vaan mut silti. Sit yritän liikkua rennosti, käydä vähän metsän puolella. Ja kotona järkkäillä et sais tän ajan kulumaan.

Nyt pääsen magneettikuvauksiin ensi viikolla, koska viimeksi ei voitu tehdä kun oli raskauden mahdollisuus ja sehän olikin sit se kemiallinen kierto. Joten koitan olla stressaamatta samalla tavalla kuin aiemmin. Ja jos siten sais odotettua just testaamisen kanssa vähän pidemmälle.

Paljon onnea @Evannu 🥰

Mä oon vasta kp7, mutta toistaiseksi oon pystynyt pysyy rauhallisin mielin tän kierron suhteen. Kun sais säilytettyä rentouden loppuun asti.

Mä pelaan kans nyt peliä padilla vaan mut silti. Sit yritän liikkua rennosti, käydä vähän metsän puolella. Ja kotona järkkäillä et sais tän ajan kulumaan.

Nyt pääsen magneettikuvauksiin ensi viikolla, koska viimeksi ei voitu tehdä kun oli raskauden mahdollisuus ja sehän olikin sit se kemiallinen kierto. Joten koitan olla stressaamatta samalla tavalla kuin aiemmin. Ja jos siten sais odotettua just testaamisen kanssa vähän pidemmälle.

Paljon onnea @Evannu 🥰
Hyvä suunnitelma, itsekkin voisi keksiä jotain muuta kun pelattavaa, varsinkin kun se on vasta ensi tiistaina kun tämä peli ilmestyy. Ja siihen asti on suuremmat mahdollisuudet että alankin yht äkkiä stressaamaan tästä taas. Jotenkin varmaan kuulostaa hassulta mutta enemmän tällä hetkellä jännittää tuo pelin julkaisi että pidänkö siitä sittenkään. 🤣 Hyvä sinänsä niin ajatukset pyörii muualla kun tämän yrittämisen suhteen. Epäilen myös että viime viikonloppuinen juttelu miehen kanssa sai mulla asiat parempaan perspektiiviin kuin sillä mentaliteetillä että pakko onnistua pakolla. 👀 Jotenkin tuli semmoinen olo että kyllä me onnistutaan vaikka voi viedä aikaa.

Plussahan se siellä! Paljon onnea ja tarrasukkia! 🥳😍

Siirryn tänne myös juttelemaan samalla kun olen PAS keskustelussa 😊. Vihdoinkin asiat konkretisoituu kun ensi viikolla meillä on ensimmäinen PAS ja toiveet alkaa heräämään taas pitkän tauon jälkeen ❤️ Tänään kävin PAS folli/limis ultrassa ja limakalvo näytti hyvältä, oli yli 1 cm ja johtofolli oli 17 mm. Testailen ovista neljällä eri testillä ja todennäköisesti ovulaatio olisi huomenna 💕🌻👍

Siirryn tänne myös juttelemaan samalla kun olen PAS keskustelussa 😊. Vihdoinkin asiat konkretisoituu kun ensi viikolla meillä on ensimmäinen PAS ja toiveet alkaa heräämään taas pitkän tauon jälkeen ❤️ Tänään kävin PAS folli/limis ultrassa ja limakalvo näytti hyvältä, oli yli 1 cm ja johtofolli oli 17 mm. Testailen ovista neljällä eri testillä ja todennäköisesti ovulaatio olisi huomenna 💕🌻👍

Tervetuloa myös tänne puolelle 😊 Kaikki vaikuttaa optimaaliselta, paljon tärppionnea sinne vain!

Joko on ovulaatiotestit alkaneet tummua?

Tervetuloa myös tänne puolelle 😊 Kaikki vaikuttaa optimaaliselta, paljon tärppionnea sinne vain!

Joko on ovulaatiotestit alkaneet tummua?

Kaikki 4 testiä näyttää positiivista 👍😊 Jipii! Pregcheck, rfsu, clearbluen monitori ja clearbluen advanced digital 😃👍 en viiti spämmätä tänne kaikista neljästä kuvaa 🙈
Ovulaatio siis tänään tai 12-48 tuntia positiivisesta testistä.
Huomenna aamulla teen kans testit ja ilmotan digihoitopolulle että oltais valmiita PAS:iin :)

Onnea @Evannu 🥰

Täällä dpo 5 meneillään ja yritän ottaa niin rennosti kuin vain voin 😄 En kuulostele oireita, mutta väkisinkin huomaan kaikki alavatsan nippailut jne. 🙄 No, täytyy muistaa, että edellisessä kierrossa oli kaikenlaisia lupaavia oireita ja silti testi nega, niin eiköhän tässäkin kierrossa menkat tule ihan ajallaan.

Takaisin