Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Mamiii onpas nyt erikoista…oliko ovulation ajankohta ihan tarkasti tiedossa ?

On tää aikamoista tunteiden vuoristorataa. 
En oo ihan täysin pysynyt kartalla kuka ja mitä, mutta olisko niin että joko kivuista huolimatta munasolu ei irronnut tai ehkä sun keho yrittää ovulaatiota aikaisessa? Tai epätodennäköinen että ehkä oot raskaana ja testaa uudelleen?Sit vielä tää.. Nyt en ymmärrä yhtään.

Joo, kyllä mäkin koitin ihan kivoja juttuja tehdä eilen. Pidettiin lettukestit perheen kanssa yms. mutta aina kun tuli rauhallisempi hetki ja ehti taas ajatella niin meinasi kyyneleet tulla silmiin. Mutta toki se olo siitä helpottaa kun hormonit vähän tasaantuu menkkojen alun jälkeen. Nyt on kyllä sen verran kiireinen työviikko, niin saa ajatukset hyvin muualle. Tähän kiertoon ajattelin ottaa vähän rennomman asenteen tai yritän ainakin. Jätän ovistestailut vähemmälle kun kierto on nyt ollut tosi säännöllinen ja ovulaatio tullut samoihin aikoihin. Koitan syödä hyvin, liikkua enemmän ja jättää aikaa rauhoittumiselle enemmän. Toivotaan, että onnistuu.@Lissu voi harmi!Ite kans valmistaudun samoihin fiiliksiin kun vuoto alkaa.
Viime aikoina mulla pettymystä on helpottanut kaikki luova tekeminen! Taidan kokeilla taas. Tuntuu et päähän ei mahdu yhtä aikaa suru/pettymys ja uuden suunnittelu ja luomineneli menkat tarkoittanee jatkossa hillitöntä sisustusvimmaa! Noh, kyllähän se suru sieltä läpi tulee mutta saapa ainakin taukoja mielelle!
Onhan tämä ”vähän” pitkittynyt. Ensimmäinen raskaus, josta meillä on 4-vuotias, alkoi sontaanisti reilun kahden vuoden yrityksen jälkeen (yk 28 muistaakseni), kun oltiin jo ivf jonossa. Toinen raskaus, joka meni kesken, alkoi yllärinä siitä ainoasta kerrasta, kun pull and pray petti. Vielä elätellään siis toivoa spontaanista raskaudesta. Lapsettomuuden syy ei selvinnyt tutkimuksissa silloin 2019.@Evannu jospa sieltä vielä tulisi selkeä viiva testiin! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä olikaan?
@Rouva W jaksaa jaksaa. Onko sulla yleensä kuinka aikaisin ovulaatio?
@Kali hyviä talletteluita teillekin, toivottavasti monitori oli hyvä hankinta
@Hillis kuulostaa uskomattoman pitkälle tuo aika jonka olette yrittäneet. Toivottavasti yritys lopulta palkitaan
@Suskikitten mulla alkoi tänään menkat sit oikein rytinällä ja siellä seassa oli sen näköistä settiä, että luulen oon kantanut niitä sisälläni keskenmenosta asti.. Tämä selittäisi nuo kivut mitä oli tossa ihan jatkuvasti. No se kierto meni sit hukkaan, eihän sinne mikään uusi pesi jos vanhaa on sisässä.
@Lillamy93 Kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Mullakin alkoi vuoto juuri tänään, kiertokaima
@Evannu jospa sieltä vielä tulisi selkeä viiva testiin! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä olikaan?
@Rouva W jaksaa jaksaa. Onko sulla yleensä kuinka aikaisin ovulaatio?
@Kali hyviä talletteluita teillekin, toivottavasti monitori oli hyvä hankinta
@Hillis kuulostaa uskomattoman pitkälle tuo aika jonka olette yrittäneet. Toivottavasti yritys lopulta palkitaan
@Suskikitten mulla alkoi tänään menkat sit oikein rytinällä ja siellä seassa oli sen näköistä settiä, että luulen oon kantanut niitä sisälläni keskenmenosta asti.. Tämä selittäisi nuo kivut mitä oli tossa ihan jatkuvasti. No se kierto meni sit hukkaan, eihän sinne mikään uusi pesi jos vanhaa on sisässä.
@Lillamy93 Kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Mullakin alkoi vuoto juuri tänään, kiertokaima