@Pikkuviikuna veikkaan että nyt joku dpo 11-12 ja tuo ei ollut aamupissasta ja herkkyys 25 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisko sulla lähdettä näille tiedoille vaikutuksesta raskautumisen? En siis epäile etteikö vaikuttaisi mutta mietin vaan että on kai niitä muitakin lääkkeitä kuin tulehduskipulääkkeet?@suvie96 Onnea!
Edit: @Milsku22 Mä ehkä testaisin kp10 ekan kerran, toisilla voi näkyä jo pari päivää aiemmin tai vasta sen jälkeen kun menkat myöhässä. Riippuu milloin kiinnittyminen on ollut ja miten hcg-tasot nousee.
Heräsin yöllä aivan jäätävään päänsärkyyn ja yritin kituutella parasetamolilla, mut eihän siitä mitään tullut, vaikka oli piikkimattoa, lämpötyynyä ja mies hieroikin. Pakko oli ottaa tulehduskipulääke. Katoin netistä, et ei niiden vaikutuksesta raskautumiseen turhaan puhuta. Diclofenaakilla oli yli 90% ja naprokseenilla 75% mahdollisuus vaikuttaa estävästi ovikseen ja sen jälkeiseen hormonitasoihin![]()
Paljon onneaSellanen yllätys sitten tähän päivään![]()

Mistä estolääkkeestä on sanottu noin että puoli vuotta pitää odottaa käytön jälkeen raskautumista? Mulla on kerran kuussa pistettävä biologinen lääke joka toimii mutta jota ei neurologin mukaan saa käyttää raskauden aikana eli siihen plussaa asti saa käyttää normaalisti.Mulla on nyt paha dilemma kun olen nyt kokeillut kahta eri migreenin estolääkettä, ja ensimmäinen ei toiminut ja toinen selkeästi auttoi, mutta tuli kauheat sivuvaikutukset (rytmihäiriöitä).
Mulle jo neurologi sanoi, että seuraava lääke on sitten hyvä, mutta sen tehokkaampaa versiota käytettäessä pitää välttää raskautumista 6kk lopettamisen jälkeen.
Mulla on myös vaan nyt alkanut endo oireilemaan, saan kivut suunnilleen pidettyä kurissa helokkiölkykapseleilla ja miranaxilla kuukautisten aikaan, mutta huomaan mm. yhdyntäkipuja.
En tiedä nyt mitä tässä tekisin. Mulla o nyt siis tilanne että tarvisi saada migreeni kuriin jotta voisi elää normaalia elämää jotta voisi ajatella raskautumista. X.z vauvakuume olisi.
Juu huomasin saman kun etin niitä viime kierrossa testailuaikaan. Oli koko ajan loppu viereisestä K-Supermarketista. Netistä lopulta yhdestä apteekista tilasin niitä pari kappaletta.On se kumma kun mun piti käydä 6 eri kaupassa ennen kuin lopulta löysin rfsu erittäin herkän testinonko muutkin havainneet katoa näissä testeissä?

Sama huomattu, ainakin S-kaupoista oli vähissä parisen viikkoa sitten.On se kumma kun mun piti käydä 6 eri kaupassa ennen kuin lopulta löysin rfsu erittäin herkän testinonko muutkin havainneet katoa näissä testeissä?
Paljon onnea!Onnea muillekin plussanneille. Itse plussasin dpo 8 ja nyt menossa kp 37 ja dpo 17 tai 18 eli 5+viikolla. Tämä Kierto oli siitä erilainen että olin täältä pois, lomailin, söin femibionia ja royal gelee 500mg. Tikutin oviksen ja hyödynnettiin se. Ovista en tuntenut mutta kiinnittymisen kyllä. Oli reilun viikon siitä dpo 3 saakka ihan jäätävät alavatsa kivut ja krampit. Nyt on enää vain rinnat arat. Miestä pelottaa, itse en edes osaa ajatella koko asiaa. Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia![]()
Oisko sulla lähdettä näille tiedoille vaikutuksesta raskautumisen? En siis epäile etteikö vaikuttaisi mutta mietin vaan että on kai niitä muitakin lääkkeitä kuin tulehduskipulääkkeet?
Kesken meniTäällä ehkä innostuttiin liian nopeasti plussasta. Digi testit näytti viime to 1-2vkoa sekä tänään samaa 1-2vkoa. CB pikatesti antoi samanlaisen plussan kuin viikko sitten. Mutta RFSUn liuskat ei anna plussaa edelleenkään. Nouseekohan mun hcg arvot ollenkaan vai jäikö tämä nyt tähänkuukautiset n.4 päivää myöhässä. Laskurin mukaan tänään on rv4+3
Joo, yksi tabletti päivässä, kahtena päivänä. Eli ei todellakaan paljoa!@Viherkasvi Sepä se kun joskus on vain pakko ottaa, kun mikään muu ei auta. Tossa artikkelissa, jonka linkkasin puhuttiin 10 päivän yhtäjaksoisesta käytöstä, mut kuten itse koit, niin voi se ihan parin päivän käyttökin (ehkä jopa yhden tabletin otto?) vaikuttaa.