Semmonen melkeen 5kk happitauko tähän ryhmään.

Hirrrveesti tullu juttua ja plussiakin, jee

välillä kävin kyllä vähän lukemassa ja katsomassa mm. Pilkki24 tilannetta, mutta ei vaan henkisesti jaksanut lukea kaikkea saatika kirjottaa/pohtia omaa tilannetta.
Mutta kuulkaas. Reilu neljä vuotta, sanotaan vaikka että 48 yrityskiertoa myöhemmin, mie tein kuin teinkin sen positiivisen raskaustestin

Oli tuikitavallinen kierto ja 100% varma, että menkat alkaa. Tuli menkka vitutus/ailahtelevuus, menkka jomoa, oli kuivaa ku saharassa, lämpö ei noussut... Menkat kun ei alkaneetkaan "ajallaan" niin vähän yritti hiipiä mieleen, että mitä jos olisikin tärpännyt...? Mutta, tasan vuosi sitten elokuussa oli menkat myös viikon myöhässä ja tein sillon kolmekin täysin nega testiä, eli ajatus kääntyikin sit takas siihen että ei se kyl todellakaan ole tärpännyt. Tein itseni kanssa sopimuksen, että sit jos menkat on yli viikon myöhässä niin saan tehdä testin.
No, viikko kun tuli täyteen niin sit päätin repästä ja tehdä testin. Kaupan hyllyllä oksetti ostaa testi, koska pelotti niiiiin sikana. Olin varma, että nega se on ja mun kierto/hormonit/jotain on vaan entistä sekasemmin ja se raskaus haave vaan pakenee entistä kauemmaksi.
Noh, ostin sen testin ja parin tunnin pidätyksellä pärähti hyvin vahva positiivinen tikkuun

shokki. Tuli olo, et ostinkohan sittenkin ovis testin, et niihinhän mä saan niitä plussia??? Mut kyl se rtesti oli

Nyt on 5+3 ja varhaisultra varattu. Jännittää ja ei jännitä, tosi hassu olo. Yritän pitää itteni kiireisenä, ettei tuu ajateltuu (eli yliajatella) asiaa. Mullahan on se kohdun täydellinen väliseinä ja herttamainen kohtu, et keskenmeno riski on ilmeisesti aika iso. Tästä raskautumisen vaikeudesta puhumattakaan
Toivon kaikille plussatuulia ja voimia yrittämiseen
Tein testin 4+3 ja testinä Pregcheck. Nyt mää sit vissiin siirryn tonne muihin ryhmiin...