Raskaaksi 2025

Täällä dpo 12 ja ei noi testit mitenkään isosti oo vieläkään tummentunu… hain tänää vielä pregcheckin testin ja kokeilen aamulla miten käy. Noi one stepit mulla 10 herkkyydellä ja pregcheck on jo 25. Aamulla oli hiukan selkeemmin nähtävä viiva onestepillä ja iltapäivällä pregcheckillä ehkä jotain näkyvissä. Flo sanoo, että pitäis testata vasta ylihuomenna niin taidan suosiolla jättää huomisen väliin tai alkaa pelottamaan tää homma🫠

Täällä dpo 12 ja ei noi testit mitenkään isosti oo vieläkään tummentunu… hain tänää vielä pregcheckin testin ja kokeilen aamulla miten käy. Noi one stepit mulla 10 herkkyydellä ja pregcheck on jo 25. Aamulla oli hiukan selkeemmin nähtävä viiva onestepillä ja iltapäivällä pregcheckillä ehkä jotain näkyvissä. Flo sanoo, että pitäis testata vasta ylihuomenna niin taidan suosiolla jättää huomisen väliin tai alkaa pelottamaan tää homma🫠

Noi onestepin raskaustestit on kyllä kaikkea muuta kuin 10 herkkyydellä jos multa kysytään 😅 Alla kuva samoina päivinä otetuista onestepeistä ja pregcheckeistä. Ois pitänyt suoraan testata vaan pregcheckillä pelkästään niin ois varmaan näkynyt aiemmalla dpo:lla..

Tai sitten ne toimii muuten vaan tosi huonosti, kun myös tummuivat superhitaasti (jatkoin testailua Ja viivojen tummumisen seuraamista molemmilla merkeillä).

Liitteet

• IMG_20250730_185148.jpg
    IMG_20250730_185148.jpg
    608.7 KB · Katsottu: 162
Vielä on toivoa jos sait kuitenkin viivan testiin. 🌈 kun viiva kuitenkin meinaa että hormonia on. Muuten ei näkyisi mitään. Ehkä on vaan vielä niin varhaista🤗

Kiitos @Pantis noista kuvista🥰helpotti oloa kyllä🤞🏼 ja joo @AnniMaria kyllä mulla on tullu nyt kaikkiin viiva vaikka olis vähän laimeeki pissa, mut tosiaan tosi hitaasti tummuva, mut omaan silmään silti ihan väriäkin on ja aikasemmin, kun noilla one stepeillä testasin enkä ollu raskaana, sain ihan blankon testin. Tossa äsken otettu testi ja siinä taas näkyy kyllä nyt ihan kameraankin erottuva viiva🤞🏼 ja oireet ja lämmöt viittaa kyllä raskauteen, mut se sit vaan onko ihan kelpo raskaus vai kemiallinen vai mitä on niin se selvinnee parin päivän päästä🥹 ehkä kuitenki testaa huomenna aamulla ja tolla pregcheckillä mikä mulla on🙈 hyvä merkki on se, että mieskin näki jo ton viivan😂👍🏻 ekasta testistä ei nähnyt mitään😂🙂

Liitteet

• IMG_1245.jpeg
    IMG_1245.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 142
Muokattu viimeksi:
Toivottavasti viiva vahvistuu tulevina päivinä, @Haaveilua96 🙏😊

Noista raskaus- ja ovulaatiotesteistä, mullakin on hyvät kokemukset Pregcheckeistä ja niitä aion nytkin käyttää 😌

Ja juuri kun pääsin eilen kirjoittamasta, että saa nähdä milloin uusi kierto mahtaa alkaa, niin nyt alkoi kp 1 ja samalla myös yk 1 meillä. 🤩

Kiitos @Pantis noista kuvista🥰helpotti oloa kyllä🤞🏼 ja joo @AnniMaria kyllä mulla on tullu nyt kaikkiin viiva vaikka olis vähän laimeeki pissa, mut tosiaan tosi hitaasti tummuva, mut omaan silmään silti ihan väriäkin on ja aikasemmin, kun noilla one stepeillä testasin enkä ollu raskaana, sain ihan blankon testin. Tossa äsken otettu testi ja siinä taas näkyy kyllä nyt ihan kameraankin erottuva viiva🤞🏼 ja oireet ja lämmöt viittaa kyllä raskauteen, mut se sit vaan onko ihan kelpo raskaus vai kemiallinen vai mitä on niin se selvinnee parin päivän päästä🥹 ehkä kuitenki testaa huomenna aamulla ja tolla pregcheckillä mikä mulla on🙈 hyvä merkki on se, että mieskin näki jo ton viivan😂👍🏻 ekasta testistä ei nähnyt mitään😂🙂
Kannatan pregcheckillä testaamista 🤗 Itse sain dpo 10 aamusta siihen jo ekan näkyvän viivan, kun onestep oli niin kirkas nega, kun olla ja voi 🫣😂 ja myös toinen herkkä testi antoi viivan tunnin pidätyksellä eli en myöskään täysin usko noiden testien olevan edes herkkiä 😑 Toivottavasti huomenna saisit selvän viivan pregcheck testiin 🥳😍

Tuun valittelemaan tänne, kun ehkä täällä on samalla tavoin kuumottelevia… mulla ovulaatiot ja kuukautiset vielä miten sattuu koska imetys, joten mulla oli 8 päivää sit hyvin varmasti ovulaatio (mitattu sylki ovulaatiotestillä ja lämpötilan muutoksella) ja siitä kaks päivää alkoi kuukautiset. Aattelin jo että se siitä sit, ei voi kiinnittyä koska kuukautiset tuli heti.

Eilen illalla kuitenkin väänsi vatsaa ja tänä aamuna yrjöttää ihan huolella. Oon 95% varma etten oo raskaana, mutta nää valeraskausoireet on julmia. Varmaan joku vatsatauti tai jotain mutta miltein itkettää kun haluaisin olla raskaana ja tulee tällaisia oireita.
Mulla oli niin vahvat valeraskauden oireet, että luulin jo tulleeni hulluksi. Etominen on jatkunut vaikka tuhrua tullut toista päivää, eli tiedän etten ole raskaana. Helpottaa tietää ettei oireet oikeasti pelkästä raskauden toiveesta johtuneet. Voihan tässä olla kyse vaikka kemiallisesta.

Tsemppiä @mollamilla ensimmäiseen yrityskiertoon 🤗 Meillä luultavasti huomenna lähtee yk3. Seuraavat kaksi kuukautta on superstressaavia 😔 Ei olisi optimaalista edes raskautua tästä kierrosta, mutta ei ole järkeä taukoakaan pitää.

Mä voisin tässä päivittää, eilen kävin varhaisultrassa ja sieltä löytyi pieni ihmisen alku vahvoilla sykkeillä, hyvillä virtauksilla ja juuri niin kehittyneeltä kuin rv 9 voi olla. Viikot vastasi ovulaatiota. Joten voipi olla, että nyt meille tuleekin perheeseen uusi tyyppi ensi vuoden puolella 😊 La meni 1.3.2026, mutta nt-ultrassa saadaan virallinen laskettu aika. Joka on jo parin viikon kuluttua 🤭

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivottavasti loppu kesän ja syksyn aikana tulisi plussa aaltoja ➕🌊

Onnea @Haaveilua96 ja @Aakkoset :red-heart:

Mä päätin eilen, että alan huomenna testailemaan (dpo9). ClearBluen sijasta ajattelin ostaa niitä RFSU:n Early-testejä, kun ovat halvempia ja käsittääkseni luotettavampia.

Eilen oli menkkamaista jomottelua lievänä, säteili myös sisäreisiin (mulla ei koskaan ole ollut tällaista), ja muut kuukautisten alkamisen oireet loistavat edelleen poissaolollaan. Aloin myös itkemään yhdelle biisille, ja mä en yleensä itke musiikille :Weary Cat Face: Toivotaan, ettei tää ole vaan jotain outoa PMS-sekoilua. Tunnustelin myös kohdunkaulaa, ja se on edelleen todella korkealla :tears: eiköhän tää rauhoitu, kun pääsee viimein tekemään jotain konkreettista, eli testailemaan.

Mulla nyt dpo 7 kun ovulaatio tulikin vähän myöhässä. Söin terolutia ja menkat olisi pitänyt alkaa siinä tiistaina tai keskiviikkona. No mulla on ollut kokoajan ”raskausoireita” niin kunnon masennus iski kun aamulla kävin vessassa ja tuli menkkaverta paperiin🥺🥺 ollaan nyt yritetty se 1vuosi ja 4kk. Te ketkä ootte hakenut apua julkiselta tähän yrittämiseen, niin mitä pitää tehdä? Mihin pitää soittaa? En tiedä yhtään mitä pitää tehä😔

Iski epävarmuus taas että milloin ovulaatio ollut. Ovislimat loppui ja valkovuotoakaan ei paljoa ole niin luulisin että ovulaatio ollut ja mennyt ja tänään dpo1. Tai sitten epäilen että olisiko ollut aikaisemmin kuten esim sunnuntaina koska sen jälkeen noi limat muuttu erilaisiksi pariksi päivää. 🤷‍♀️ En tiedä kun testattua Kreikassa ei tullut. Jolloin olisi dpo4...

Mietin vain myös kun maanantaina julkisen puolen lääkäri keskenmenneiden vuoksi että sanonko että epäilen ovulaation olleen tuolloin kp10-13. 🤔 Koska silloin jos kp10 oli ovis niin voisikohan verikokeen ottaa... Koska silloin sen mukaan olisi dpo8. Muuten olisi dpo5. No ehkä en kysy tuosta verikokeesta koska kummankin mukaan laskuen todella aikainen.

Sori mietiskelystä, josta kukaan ei varmaan saa kiinni. 😂

Mulla nyt dpo 7 kun ovulaatio tulikin vähän myöhässä. Söin terolutia ja menkat olisi pitänyt alkaa siinä tiistaina tai keskiviikkona. No mulla on ollut kokoajan ”raskausoireita” niin kunnon masennus iski kun aamulla kävin vessassa ja tuli menkkaverta paperiin🥺🥺 ollaan nyt yritetty se 1vuosi ja 4kk. Te ketkä ootte hakenut apua julkiselta tähän yrittämiseen, niin mitä pitää tehdä? Mihin pitää soittaa? En tiedä yhtään mitä pitää tehä😔
Ihan terveyskeskukseen. Saatiin yhteinen aika terkkarin lääkärille, joka sitten teki lähetteen sairaalaan, kun kävi ensiksi meidän tilanteen läpi. Jotain verikokeita otettiin jo ennen sitä terkkarin aikaa.

Lähetteen hyväksymisen jälkeen saatiin ohjeistukset verikokeisiin ja siemennestenäytteeseen ja sitten tuli ensikäyntiaika.

Nikotiini on ehdoton ei eli kannattaa sellaiset lopettaa hyvissä ajoin! Pitää olla 3kk ollut ilman siihen siemennestenäytteeseen mikä otetaan sitten, kun lähete on hyväksytty.

Ensikäynnillä ultrataan ja kartoitetaan tilanne ja laitetaan mahdollisesti jatkotutkimuksiin tai yritetään luomuna/kevyillä lääkkeillä tai laitetaan suoraan hoitojonoon ihan tilanteesta riippuen.

Toivottavasti tästä oli jotain apua!

Ihan terveyskeskukseen. Saatiin yhteinen aika terkkarin lääkärille, joka sitten teki lähetteen sairaalaan, kun kävi ensiksi meidän tilanteen läpi. Jotain verikokeita otettiin jo ennen sitä terkkarin aikaa.

Lähetteen hyväksymisen jälkeen saatiin ohjeistukset verikokeisiin ja siemennestenäytteeseen ja sitten tuli ensikäyntiaika.

Nikotiini on ehdoton ei eli kannattaa sellaiset lopettaa hyvissä ajoin! Pitää olla 3kk ollut ilman siihen siemennestenäytteeseen mikä otetaan sitten, kun lähete on hyväksytty.

Ensikäynnillä ultrataan ja kartoitetaan tilanne ja laitetaan mahdollisesti jatkotutkimuksiin tai yritetään luomuna/kevyillä lääkkeillä tai laitetaan suoraan hoitojonoon ihan tilanteesta riippuen.

Toivottavasti tästä oli jotain apua!
Kiitos paljon!🩷

Kiitos paljon!🩷
Ole hyvä! Ja tuolla on tuo salainen lapsettomuuspuoli. Sieltä löytyy vertaistukea ja tietoa lapsettomuuteen liittyen, jos haluaa sinne liittyä. 😊 Mie pukkasin sinne aika hyvissä ajoin, kun halusin tietää miten kaikki menee ja vähän lueskella mitä lääkärien ehdottamat hoidot tarkoittavat käytännössä. 😅

Itsehän kipuilen ylipäätään mahdollisista tulevista hoidoista edelleen. Saatiin viime käynnillä hyviä tuloksia aukkarista niin lääkäri halusi, että yritetään vielä luomuna vähän aikaa, mutta miulla on aika vähän uskoa luomuna onnistumiseen. 🙄
Vähän sain buustia taas siitä aukkarista, mutta se johti sitten vain pahempiin pettymyksiin näissä viime kierroissa. 🙃

Onnea @Haaveilua96 ja @Aakkoset :red-heart:

Mä päätin eilen, että alan huomenna testailemaan (dpo9). ClearBluen sijasta ajattelin ostaa niitä RFSU:n Early-testejä, kun ovat halvempia ja käsittääkseni luotettavampia.

Eilen oli menkkamaista jomottelua lievänä, säteili myös sisäreisiin (mulla ei koskaan ole ollut tällaista), ja muut kuukautisten alkamisen oireet loistavat edelleen poissaolollaan. Aloin myös itkemään yhdelle biisille, ja mä en yleensä itke musiikille :Weary Cat Face: Toivotaan, ettei tää ole vaan jotain outoa PMS-sekoilua. Tunnustelin myös kohdunkaulaa, ja se on edelleen todella korkealla :tears: eiköhän tää rauhoitu, kun pääsee viimein tekemään jotain konkreettista, eli testailemaan.
Täällä kans dpo9 ja testasin juuri onestepillä vaikka niitä ei viime aikoina liiemmin oo täällä kehuttu 😅 Testitikku näyttää ainakin nyt negalta. Illemmalla olis lähtö viikonlopun yli reissuun, niin siks kannatti testata.. Parempi se on olla kartalla ottaakko menkkatarpeet mukaan vai ei kun lähtee vaikkapa keskelle merta 😅

Takaisin