Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon onnea!Noniin, ei tarvi enää tihrustella![]()

Hirmu paljon onnea!Noniin, ei tarvi enää tihrustella![]()
Me käytiin vuoden yrittämisen jälkeen yksityisellä ensikäynnillä kun oli just sillon -50% ja sieltä saatiin läheteMulla nyt dpo 7 kun ovulaatio tulikin vähän myöhässä. Söin terolutia ja menkat olisi pitänyt alkaa siinä tiistaina tai keskiviikkona. No mulla on ollut kokoajan ”raskausoireita” niin kunnon masennus iski kun aamulla kävin vessassa ja tuli menkkaverta paperiinollaan nyt yritetty se 1vuosi ja 4kk. Te ketkä ootte hakenut apua julkiselta tähän yrittämiseen, niin mitä pitää tehdä? Mihin pitää soittaa? En tiedä yhtään mitä pitää tehä
![]()
Mulla näkyy aina kaksi viivaa ihan sama missä vaiheessa kiertoa olen testannut, ja se haalein mahdollinen tulos minkä oon saanut ei edes ole kovin haalea.Hei omanapaa mutta nyt kysyn teiltä asiasta jotai tietäviltä. Eli mites noi ovistestit. Näkyykö niissä aina joku viiva vai vasta kun hormonit lähtee pikkuhiljaa nousuun? Mielenkiinnosta uitin tänään ekan ja siihen ilmestyi haalea viiva. Tiedän ettei se ole vielä plussa, mutta että näkyykö noissa aina jotain vai voinko olettaa että testailen taas muutaman päivän päästä ja katson että vahvistuuko ja lähestyykö ovis? Mulla siis rfsu:n testejä![]()
Onnea!Mä vannoin testaavani vasta dpo 18 mutta en voinut vastustaa kiusausta jo tänään dpo 11. Sain kahteen eri testiin haamun jota ei tarvinnut tihrustaa.
Itsellä näkyy lähes aina joku viiva. Yleensä otan sarjan tikkutestejä ovulaation oletettuun aikaan ja koetan päätellä LH huipun sen perusteella milloin oli vahvin. Ohjeistushan olisi että pitäisi aina tikkukohtaisesti tulkita jne jne mutta itse oon vertaillut vähän että milloin tulee se vahvin testi viiva eikä milloin ollaan yhtä vahvoja tai vahvempia kuin kontrolliviiva…Näkyykö niissä aina joku viiva vai vasta kun hormonit lähtee pikkuhiljaa nousuun?
Kehon peruslämpötilan noususta näkee milloin munasolu irtosi tai irtosiko lainkaan (oppineemmat korjatkaa mua jos oon vääräuskoinen). BBT - basal body temperature -ryhmässä näkee muiden tuloksia ja kokemuksia.Teettekö ovistestejä yli sen LH-huipun niin että on selvää myös milloin huippu alkaa laskea? Vai mistä osaatte sanoa onko ovulatio seuraavana päivänä positiivisesta? Kun jos se on 24-48pv LH-huipun jälkeen. Limat on mulla kyllä aika selkeä merkki, mutta onko muuta tapaa?