Oikeastaan tää on harmittanut ja huolestuttanut tosi paljon ajoittain, kun olin niin tyytyväinen meidän seksielämään ennen kuin siitä tuli sellaista, joka pyörii raskaaksi tulemisen ympärillä![]()
Nämä kaksi olisi voinut olla mun kirjoittamaa! Meillä oli loistava seksielämän, mutta se muuttui mulle suorituskeskeiseksi, kun yritettiin esikoista vuoden ajan, nyt toista yrittäessä oon huomannut saman tapahtuvan uudelleen.Ovulaation aikoihin luonnollisesti ainakin aikaa sitten oli halukas olo, mutta juurikin tän yrittämisen pitkittymisen myötä musta tuntuu, että halut on jotenkin laantuneet ovulaatiota huolimatta.
Samaistun sun ajatukseen todella hyvin! Tosin sillä erolla, että mun libidon madaltuminen lähti esikoisen yrtityksestä liikkeelle, eikä ole palautunut sen jälkeen.Olen aina ollut vissiin aika matalan libidon ihminen, seksi kiinnostaa kunnolla vain ovulaation ympärillä. Muuna aikana voisin helposti unohtaa koko asianJa tämä siitäkin huolimatta, että minulla on tosi ihana mies ja hyvä parisuhde.
On kyllä ihana löytää kohtalotovereita! Kuitenkin kyse todella henkilökohtaisesta asiasta

. Syksyllä ehkä sitten lähetettä kyselemään, ensi vuodelle kyllä muodostumassa tosi kivoja suunnitelmia niin ei varsinaisesti haittaa vaikka ei heti tärppäisikään.
Mulla ei aina edes ovulaatio auta niin, että olisin super innoissani. Tai välillä kyllä, mutta ei aina. Ei voi olla miettimättä, että jos tätä yritystä jatkuu pidempäänkin, niin kuinka ihmeessä halut kestää, ja mitä vaikutuksia parisuhteeseen ja seksielämään myöskin..