Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo mulla näkyy myös et ois 5 hedelmällistä päivää ennen ovulaatiota. Ihmetellyt sitä itsekkin...Täähän meni ihan jees. Mut onko muillakin noin mont hedelmällistä päivää ennen ovulaatiota?
Ja mites mä saan itseni odottaa sinne dpo10 asti ennenku sekoilu alkaa![]()
Tältä näyttää mun floTäähän meni ihan jees. Mut onko muillakin noin mont hedelmällistä päivää ennen ovulaatiota?
Ja mites mä saan itseni odottaa sinne dpo10 asti ennenku sekoilu alkaa![]()
@Haaveilua96 näkyikös sulla yleensä kunnon plussa ovistesteissä? Miullahan ei kaikki testit edes muutu positiiviseksi asti. Melkein kyllä, mutta harvoin on kirkuva posi. Ja ovuloin ihan ultrankin mukaan ja ovisoireita tulee. Pregcheckit näyttää aika hyvin, mutta en mie niilläkään aina ihan selkeää posia saa. Nytkin tein vielä useamman testin toissapäiväisen jälkeen tarkistaakseni, että lähtihän nyt haalenemaan.Mulla flo näyttää näin
täällä lähti ovistestit haalenee eli ovis ei vielä vissiin tuukkaan![]()
Virallisesti PC:t eivät mene sinne herkkien testien luokitukseen mutta käytännössä ovat herkkiä. Tästä on aikoinaan ollut täällä kokemuksia kun on otettu verestä ja PC testi tehty samaan aikaan että selvästi alle 25 arvot näkyy jo PC testesteissä. Sen takia itse vierastan ajatusta herkkien ja epäherkkien määritelmästä koska ei se kerro kaikkea. On myös yksilöllisiä eroja siinä miten saa milläkin testillä minkäkinlaista viivaa, ihan kuten ovistesteissäkin.Tajusin just että eihän pregcheckin testit ole herkkiä.No pitäisi ilmeisesti hakea herkempiä testejä. Kun sain vain super haalean toisen viivan pregcheckiin. Niin ehkä näkyisi paremmin nyt herkällä testillä?
![]()
Joo sain just viimekierrossa noilla onstepin testeillä ihan kunnon plussan et oli toinen viiva kontrolliviivaa tummempi mut voi olla et ovis tulee vasta ensviikon aikana. Viimeks ku testasin tollasia hailakoita, mut hiukan jo tummentuneita ni meni 6päivää että sain plussan. Et ehkä tässä toivoa on.@Haaveilua96 näkyikös sulla yleensä kunnon plussa ovistesteissä? Miullahan ei kaikki testit edes muutu positiiviseksi asti. Melkein kyllä, mutta harvoin on kirkuva posi. Ja ovuloin ihan ultrankin mukaan ja ovisoireita tulee. Pregcheckit näyttää aika hyvin, mutta en mie niilläkään aina ihan selkeää posia saa. Nytkin tein vielä useamman testin toissapäiväisen jälkeen tarkistaakseni, että lähtihän nyt haalenemaan.
Ahhh okei, pitänee testata noilla apteekin testeillä joilla saanut noissa keskenmenneissä ainakin selkeän plussan.Virallisesti PC:t eivät mene sinne herkkien testien luokitukseen mutta käytännössä ovat herkkiä. Tästä on aikoinaan ollut täällä kokemuksia kun on otettu verestä ja PC testi tehty samaan aikaan että selvästi alle 25 arvot näkyy jo PC testesteissä. Sen takia itse vierastan ajatusta herkkien ja epäherkkien määritelmästä koska ei se kerro kaikkea. On myös yksilöllisiä eroja siinä miten saa milläkin testillä minkäkinlaista viivaa, ihan kuten ovistesteissäkin.
No joo nuo on kyllä ihan tosi hailakoita!Joo sain just viimekierrossa noilla onstepin testeillä ihan kunnon plussan et oli toinen viiva kontrolliviivaa tummempi mut voi olla et ovis tulee vasta ensviikon aikana. Viimeks ku testasin tollasia hailakoita, mut hiukan jo tummentuneita ni meni 6päivää että sain plussan. Et ehkä tässä toivoa on.
Yrityksen aikana? Valitettavasti kyllä. En oikein edes tarkalleen muista milloin se romahdus tapahtu, koska yritystä on jatkunut niin pitkään. Oikeastaan tää on harmittanut ja huolestuttanut tosi paljon ajoittain, kun olin niin tyytyväinen meidän seksielämään ennen kuin siitä tuli sellaista, joka pyörii raskaaksi tulemisen ympärilläTervetuloa @mollamilla
Pohdiskelin tässä seksihelteiden ja peiton heiluttelun kunniaksi sellaista, että: onko teillä seksihalut romahtaneet jossain yrityksen ja/tai kierron vaiheessa?
Täällä menossa dpo 11, eikä seksi voisi vähempää kiinnostaa. Lähden kyllä mukaan puolison liehittelyihin ja loppupeleissä on aina ihan kivaa, mutta ei oikein jaksaisi vaivautua aloittamaan lemmenleikkejä![]()