Raskaaksi 2025

Nyt havaittu alavatsalla jotain tuntemuksia ja tietysti iski pelko, että nyt alkaa sitten menkkajomot ja viikonloppuna menkat 🙈 Huomeen että ennen halusin mahdollisimman aikaisin tehdä testejä, mutta nyt huomaan etten halua tehdä testejä, koska ajattelen sen olevan turhaa kun ajattelen niiden menkkojen kuitenki alkavan 😥

Mulla teki LH pienen nousun ja nyt viivat kadonnu😒 eikä oo lämmötkää noussu luteaalilämpöihin niin, en nyt sit tiiä oottelenko vielä sitä ovulaatioo silti tähän kiretoon, jos vaikka vaan pitkä kierto imetyksen takia. Niin hassua vaan ku ovisoireita ollu ja limojakin oli vähän et mitä tapahtuu

Tässä pari päivää on ollut välillä sen tason ärtyneisyyttä että voisiko menkat kohta olla tuloillaan. 🤞🏻Vaikka en mitenkään pahasti pms:stä kärsikään niin ärsytyskynnys on yleensä silloin matalampi.
Pitää vaan muistaa aina hyödyntää tää kun oon tehokkaimmillani ärtyneenä. Esim. kaaos usein ärsyttää herkimmin ennen menkkoja ja olen monta kertaa löytänyt itseni raivosiivoamasta. Puhdasta tulee ainakin nopeasti ja tehokkaasti🤣.
Ja jos ei tuu menkkoja niin päätin että viikon päästä tosta edellisestä herkästä testaan ihan normitestillä, jos herkät voi kerran havaita raskauden kuusikin päivää ennen menkkoja. Eli ensi sunnuntaina. Sillon menkaat olis myös jo muutaman päivän myöhässä ellei tuu vaan tosi pitkä kierto🙄

Tässä pari päivää on ollut välillä sen tason ärtyneisyyttä että voisiko menkat kohta olla tuloillaan. 🤞🏻Vaikka en mitenkään pahasti pms:stä kärsikään niin ärsytyskynnys on yleensä silloin matalampi.
Pitää vaan muistaa aina hyödyntää tää kun oon tehokkaimmillani ärtyneenä. Esim. kaaos usein ärsyttää herkimmin ennen menkkoja ja olen monta kertaa löytänyt itseni raivosiivoamasta. Puhdasta tulee ainakin nopeasti ja tehokkaasti🤣.
Ja jos ei tuu menkkoja niin päätin että viikon päästä tosta edellisestä herkästä testaan ihan normitestillä, jos herkät voi kerran havaita raskauden kuusikin päivää ennen menkkoja. Eli ensi sunnuntaina. Sillon menkaat olis myös jo muutaman päivän myöhässä ellei tuu vaan tosi pitkä kierto🙄
Raivosiivoaminen on niin tuttua. 🙈 Mutta johonkin se on purettava. Puntille tai kotitöihin. 💁🏼‍♀️

Täällä selätettiin kun selätettiinkin vielä seksiongelma ja saatiin hyödynnettyä ovis.

Seuraava "ongelma" jo tulikin eteen, ovistestit oli plussaa eilen ja tänään ap. Oviskivut alkoi tossa 17 pintaan ja loppui tosi nopeasti. Yleensä on ollut puoli päivää korventavaa tuskaa. Ja ovistesti jo haalennut? Eli nyt mietin että oliko ovista edes. Toisaalta mietin, oon nyt noudattanut vähähiilarista ruokavaliota, voisiko se olla syy että onkin joku (diagnosoimaton) pcos tai endo vaikka tykännyt hyvää tästä ja siksi kivut olikin normaalimmat? Oireita nimittäin on kumpaankin.

Hohhoijaa kaikkea sitä ehtii miettiä kun niin toivoo plussaa.

Kuinka nopeasti teillä haalistuu ovistestit?

Yleensä mulla ovistestit selkeän plussan jälkeen haalistuneet jo seuraavana päivänä huomattavasti. Sanon yleensä koska tämän nykyisen kierron testailuissa näytti omasta mielestä plussaa monena päivänä. 😅 Niin en yhtään varma milloin ovis loppuenlopuksi on ollut...

Täällä lähtö huomenna lomalle klo 04.30 tulee taksi hakemaan meidät lentokentälle. Pitänee herätä viimeistään neljältä. Mies ainakin laittaa kellon soimaan neljältä. Itse ajattelin oman herätuksen laittaa jo 03.30. 😆 Meinasin että teen vielä yhden raskaustestin ennen lähtöä. Huomenna siis jotain dpo10-12.

Vähän turhauttaa kun olot on mitä on että niiden puolesta voisin luulla olevani raskaana. Alaselkä kipeä, rinnat arat ja alavatsaa kiristää ja nippailee. 🙃 Mutta koska aloitin testailut niin super ajoissa lähinnä oviksen takia koska en yhtään tiedä milloin loppuen lopuksi oli niin uskoa raskauteen ei oikein ole kun testit näyttäneet varmaan vain viivanpaikkoja. 😔

Onko muilla, joilla on ollut kemiallinen keskenmeno (ja mahdollisesti raskautumiseen letrot ja terot käytössä) niin tullut ovulaatio normaalisti seuraavassa kierrossa? Mä oon nyt testaillut ja ovulaatio ei vaan tuu… yleensä kun oon tehny digitestin, niin tää on se päivä kierrosta kun se viimeistään oisi positiivinen, mutta nyt ei ole. Mulla alkaa siis terolut perjantaina eli ylihuomenna..😭😭

@Sartsukkas mulla oli kemiallinen viime kierrossa ja nyt on menossa kp 12. Vielä ei merkkejä oviksesta ole mutta mulla onkin ovikset olleet normaalisti aikaisintaan kp 16 eli aikaa tässä on vielä siihen. Voi kunpa ei vaan tulis perjantaina tai lauantaina kun mies on reissussa. Saadaan kyllä harjoiteltua torstaina aamusta ja lauantaina illalla mutta ei please just sillä välillä ovista.

Muoks. Terot täällä käytössä ja niillä saatu luteaali 14-15 päivään kun ennen oli alle 10 päivää.

@Sartsukkas mulla oli kemiallinen viime kierrossa ja nyt on menossa kp 12. Vielä ei merkkejä oviksesta ole mutta mulla onkin ovikset olleet normaalisti aikaisintaan kp 16 eli aikaa tässä on vielä siihen. Voi kunpa ei vaan tulis perjantaina tai lauantaina kun mies on reissussa. Saadaan kyllä harjoiteltua torstaina aamusta ja lauantaina illalla mutta ei please just sillä välillä ovista.

Muoks. Terot täällä käytössä ja niillä saatu luteaali 14-15 päivään kun ennen oli alle 10 päivää.
Mitkä kierron päivät syöt terolutia? Mulla on kierron 15-24päivät eli alkaa tosiaan perjantaina. Nyt mulla myös kp 12🙈

Mitkä kierron päivät syöt terolutia? Mulla on kierron 15-24päivät eli alkaa tosiaan perjantaina. Nyt mulla myös kp 12🙈
Ohjeen mukaan ois kans 15-24 mutta aloitan syömään vasta kun ovis on varmuudella ollut eli aloitus voi venyä yli kp 20. En halua aloittaa niitä ennen ovista jos se tulisikin vähän myöhässä.

Onko muilla, joilla on ollut kemiallinen keskenmeno (ja mahdollisesti raskautumiseen letrot ja terot käytössä) niin tullut ovulaatio normaalisti seuraavassa kierrossa? Mä oon nyt testaillut ja ovulaatio ei vaan tuu… yleensä kun oon tehny digitestin, niin tää on se päivä kierrosta kun se viimeistään oisi positiivinen, mutta nyt ei ole. Mulla alkaa siis terolut perjantaina eli ylihuomenna..😭😭
Vähän sama homma menossa kemiallisen jälkeen,.ei näy eikä kuulu ovista 🙉 testit on olleet jo monta päivää MELKEIN positiivisiä mutta ei ihan kuitenkaan. Tähän ei nyt lääkkeitä käytössä ja pelkäänpä että pitää teroilla vetää uusi kierto käyntiin 😞

Testissä havaittavissa perus viivanpaikka jonka varmaan vain itse näin. 😵‍💫 Miehelle en viitsi edes tuosta mainita. No kaipa toivoa vielä on koska voi tosiaan olla vasta dpo10 tai dpo11. Niin kauan kun vuoto ei ala siis. Menkkoja flo ennustaa lauantaille alkaviksi tosin vasta.

Ja eihän vertailla pitäisi varsinkin kun noi raskaudet kaikki 3 mitä mulla on ollut menneet kesken. Niin ei pitäisi verrata mutta niinä kertoina kun plussan sain eka oli että kuukautiset 3-4 päivää myöhässä ennen kun plussasin. Tokasta kun kuukautisten piti alkaa. Kolmannesta muistaakseni sain super haalean jotain kaksi päivää ennen kuin kuukautiset olisi pitänyt alkaa. 🤔 Että ehkä toivoa vielä on?

Tänään lähtiki taas ovistestit tummumaan vaikka kerran pääsi jo haalenemaan ja nyt alko myös ihan kunnon limat🥳 jospa se ovis sieltä nyt alkais tulla
@Haaveilua96 annat mulle nyt todella toivoa omaan tilanteeseen! 🤩 Oon tikuttanut ovista viikonlopusta ja tänään kp 14. Testi oli jo aavistuksen tummempi pari päivää sitten ja nyt yhtäkkiä haalea. 😬 Digitaalinen vilkkui hymynaamaa ma ja ti, tänään en oo vielä sitä testannut koska työt. 🙈
Oon muutaman kierron seurannut ovista ja testit on tasaisesti aina tummunut, mutta nyt ei... Toki ei olisi poikkeuksellista jos ovis tulis vasta kp 18 tai 19 että siihen toki on vielä muutama päivä. Eli jatkan optimistisena tikuttamista ja toivon et oma lähtee kans tummumaan! 🤩

Takaisin