Täältä sivusta kirjoittelen, kun luin keskustelua ja huomasin tämän viestisi.
Mulla oli spontaani km toukokuussa. Vuoti siis itsellään ulos. Km vuodon alusta laskettaessa kp17 kävin hCG mittauksessa jolloin tulos oli negatiivinen (<5), samalle päivälle olen merkannut valkuaismaisen vv ja ovisoireita. Niitä jatkui kolmisen päivää kaikkineen. Eli laskennallisesti kp17-19. Tuosta kp19 laskettuna 14vrkn kuluttua alkoikin sitten ekat menkat

Eli minulla meni aikalailla samalla tavalla kuin miltä sulla nyt kuulostaa. En tehnyt ovistestejä tuolloin, kun tuntui jotenkin tahmealta suolta alkaa arvailemaan milloin pitäisi testailla. Mutta näin jälkikäteen tämä noudatti aika selkeää kaavaa

Tästä ajatellen voisi hyvinkin olla, että sinulla ovis tekeekin nyt tuloaan tai on juuri ollut!
Nyt olen menkkojen jälkeen ottanut ovistestit käyttöön, jos saisi vähän selkeyttä kierron vaiheisiin. Ennen esikoista mun kierto oli 28-29 pvää, esikoisen jälkeen se on ollut säännöllinen 31 pvää ja näyttäisi nyt ovistestien perusteella pitävän edelleen paikkaansa. Vielä ei ole ollut positiivista testiä näin kp13 mennessä. Ennen esikoista ovistestit oli posi järjestään kp 13-15 välillä.