Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli vastaava tilanne tässä kierrossa, tyhjien jälkeen tuli pysyvä hymynaama suoraan. Tosin mulla se tais olla jo kp 12. Seuraavana aamuna ultrassa näkyi, että olin juuri ovuloinut. Eli paikkansa piti testi. Harmi kyllä, jos menee kierto hukkaan nyt, mutta ei kait se ihan mahdotonta ole vielä keskiviikkonakin onnistua, jos huomenna olisi ovulaatio ja keskiviikkona dpo 1?Aloitin tässä kierrossa testaamaan ovista ihan huvikseen. Ostin clearbluen digital testejä, violetteja ja kp7-9 tuli tyhjä ja nyt yhtäkkiä kp10 tuli pysyvä hymynaama...
Flon mukaan viimeiset kaksi vuotta ovis on ollut kp15 tai kp16, muutama päivän parin pidempi kierto.
Mitään ovisoireita minulla ei nyt ole, yleensä aina kunnon limat useaa päivää ennen ja ovispäiväivänä kivut.
Täytyy myöhemmin vielä tehdä puikkotesti koska en kyllä usko, että ovuloisin 48h tunnin sisällä mitenkään.
Ja jos niin on, niin harmittaa pirusti kun mies vielä reissussa ja kotona vasta keskiviikkona, menee tämä kierto hukkaan sitten![]()
Meillä on sama dpo menossa, helppo laskea kalenterin mukaan.@Sartsukkas
Mulla on mennyt ajattelu nyt jotenkin siihen että "pidättelen" menkkoja ajatuksen tasolla ja onnittelen itseäni kun ne eivät alakaan.Nyt esim yritän pidättää huomiseen kun huomenna on lapsettomuuslääkäri.
Mulla menee dpot hauskasti päivämäärän mukaan. Tänään on 12.5. ja mulla on dpo12. Mitään oireita ei ole vielä ollut muuta kuin perjantaista asti turvonnut imusolmuke ja hieman itkeskelyä eilen. Turvotusta on peräti ollut vähemmän kuin normaalisti, mikä ei varmaan lupaa hyvää progesteronitason kannalta (progesteroni turvottaa!). Testejä en ole tehnyt kun ne olisivat kiusaallaan negatiivisia kuitenkin.
Millon sulla pitäisi menkat alkaa? Mulla ei ole nyt oireita suuntaan eikä toiseen, lauantain negan jälkeen en ole testannut. Kp 25 nyt menossa, mulle normaalisti jo pitkä kierto, mutta edellinen letrokierto oli 30 päivää, eli sen mukaan menkat alkaisi vasta viikonloppuna. Flo tosin ennustaa niitä torstaille. Ihan kauheeta tää piinailu kyllä. Aiemmin ajattelin, että oli kauheeta kun kierto oli kaikkea 9 päivän ja kolmen viikon välistä, eikä koskaan tiennyt milloin vuotaa, ovulaatiosta nyt puhumattakaan. Mutta silti tämä piinailu on pahempaa. 
Täytyy vaan toivoa että se ovis olisi mahdollisimman myöhään.Mulla oli vastaava tilanne tässä kierrossa, tyhjien jälkeen tuli pysyvä hymynaama suoraan. Tosin mulla se tais olla jo kp 12. Seuraavana aamuna ultrassa näkyi, että olin juuri ovuloinut. Eli paikkansa piti testi. Harmi kyllä, jos menee kierto hukkaan nyt, mutta ei kait se ihan mahdotonta ole vielä keskiviikkonakin onnistua, jos huomenna olisi ovulaatio ja keskiviikkona dpo 1?
Mä otan vikan terolutin lauantaina eli menkkojen pitäisi alkaa maanantaina tai tiistaina, siis ensi viikon! Tää odottaminen on ihan kamalaaMeillä on sama dpo menossa, helppo laskea kalenterin mukaan.Millon sulla pitäisi menkat alkaa? Mulla ei ole nyt oireita suuntaan eikä toiseen, lauantain negan jälkeen en ole testannut. Kp 25 nyt menossa, mulle normaalisti jo pitkä kierto, mutta edellinen letrokierto oli 30 päivää, eli sen mukaan menkat alkaisi vasta viikonloppuna. Flo tosin ennustaa niitä torstaille. Ihan kauheeta tää piinailu kyllä. Aiemmin ajattelin, että oli kauheeta kun kierto oli kaikkea 9 päivän ja kolmen viikon välistä, eikä koskaan tiennyt milloin vuotaa, ovulaatiosta nyt puhumattakaan. Mutta silti tämä piinailu on pahempaa.
![]()
Juu toivon kun mies tulee kotiin että osaan olla ihmisiksi.@aamusade
Minullakin oli viime viikolla dpo 5-6 tosi ärtynyt olo ja tuntui, että kaikki ärsyttää, samalla olo oli tosi väsynyt. Pysyttelin omissa oloissa, kun mieheni läsnäolokin ärsytti. Voi toki olla, että minullakin sattui olemaan tuolloin vain huono päivä![]()
Tiiän ton tunteen et kun kaikkialla näkyy raskaana olevia ja vauvauutisia...Dpo 8 ja täälläkin tunteet heitelly laidasta laitaan viime päivinäEilen itketti vähän kaikki ja tänään sitten ketuttaa kaikki.
Tissikipu ja mahan vihlonta on myös tosi epämukavia, mutta toivon, että olisi merkki tärpistä niin sen voimalla jaksais kärsiäJa kauhee himo ois alkaa testailee jo huomenna ja samaan aikaan pelottaa ees miettejä testejä, kun ahistaa negatiiviset. Ja alkaa itkettää heti kun mietin, että ei olisi tärpännyt vieläkään ja joka paikassa vaan näkyy raskaana olevia ja tulee vauvauutisia enkä kestä!
![]()
On kyllä vaikeeta, kun tottakai on iloinen muiden puolesta, mutta toivoo vaan, että sais iteki hyviä uutisia pianTiiän ton tunteen et kun kaikkialla näkyy raskaana olevia ja vauvauutisia...Tuntuu etten kestä! Ja kaiken lisäksi mun miehen sisko sai lapsen vähän aikaa sitten niin olisi parin viikon päästä ristiäiset. Saa nähdä kuinka kestän ne jos tulee pian negatiivisia uutisia itselle. Voi olla itkussa pidättelemistä.
En tiedä sitten milloin itse alan testaamaan kun jotenkin sellainen olo että turhaa se testaaminen kun ei kumminkaan tärpännyt. Niin vähän tällä hetkellä kahden vaiheilla olen että testaanko vai en muutaman päivän päästä edes. Toki voi se mieli vielä muuttua, kun eilen olin ihan innoissani ja tänään sitten taas ihan maassa että turhaa se testaaminen. Tuntuu että tunteet heittelee ylös alas koko ajan muuttuu mitä mieltä olen että uskonko tärppiin vai en.Toki toivoisin että tärppäsi mutta jotenkin tänään sellainen olo ollut että ei jaksa uskoa siihen...
Missä vaiheessa kiertoa oot aloittanut terolutit? Testasitko oviksen ennen vai aloititko vaan tiettynä päivänä? Muutkin terolutin käyttäjät voi vastata.Mä otan vikan terolutin lauantaina eli menkkojen pitäisi alkaa maanantaina tai tiistaina, siis ensi viikon! Tää odottaminen on ihan kamalaa![]()