Raskaaksi 2025

Mulla on niin kipeet tissit kyllä, että jos vähän ees hypähän niin sattuu 🫣 Toki viime kierrossa oli kans kipeet, mutta aina voi toivoa ton olevan oire tärpistä. 🥳😂 Ja sit sellasta nippailua alamahalla etenki vasemmalla missä tuntu myös ovis kivut. Oispa jo ens viikko ja pääsis testailee, ku tuntuu, että tuun hulluks ja aika vaan laahaa 😮‍💨🤣

Mulla on niin kipeet tissit kyllä, että jos vähän ees hypähän niin sattuu 🫣 Toki viime kierrossa oli kans kipeet, mutta aina voi toivoa ton olevan oire tärpistä. 🥳😂 Ja sit sellasta nippailua alamahalla etenki vasemmalla missä tuntu myös ovis kivut. Oispa jo ens viikko ja pääsis testailee, ku tuntuu, että tuun hulluks ja aika vaan laahaa 😮‍💨🤣
Mulla ihan sama, rinnat aamusta asti kipeät olleet. 😅Niiiin toivoisin että olisi merkki jostain eikä vain kuvittelua. Mutta vielä ainakin 4-5 päivää et olisi edes dpo8 niin pitää odotella mun. Ja alavatsassa kans tuntuu jotain mulla myös. Toivottavasti ei sekään ole kuvittelua. 🤣

Mulla ihan sama, rinnat aamusta asti kipeät olleet. 😅Niiiin toivoisin että olisi merkki jostain eikä vain kuvittelua. Mutta vielä ainakin 4-5 päivää et olisi edes dpo8 niin pitää odotella mun. Ja alavatsassa kans tuntuu jotain mulla myös. Toivottavasti ei sekään ole kuvittelua. 🤣
Toivottavasti ei oo kummallakaan kuviteltuja oireita 🫣🤣 Mutta menee kyllä aika hitaasti, ku tarkkailee oireita ja oottelee millon saa testata. 😮‍💨😂 Nyt vaan toivotaan, että saadaan plussat nii on sen arvosta tää kärvistely 🥳

@Pilkki24 toivottavasti kivut on siedettävät jos pitkä työvuorokin tänään. Tsemmpiä sinne! Muistanko oikein et oliks sulla tulossa sit se aukkari piakkoin?

Mulla DPO3 niin oon vähän teitä jäljessä piinailussa, pidän kaikille sormia ristissä! 🤞 Tottakai LA on jo tarkistettu, menisi muuten vielä tammikuisiin... 🤣

Hyvää äitienpäivää äideille ja toiveikasta äitienpäivää esikoista toivoville! ♥️

Äitienpäivätunnelmissa tein ekan ovistestin tänään ja olikin yllättävän vahva viiva, ei kyllä lähelläkään plussaa. Mä väitän tunnistavani oviksen todella tarkkaan kivuista ja limoista. Nyt ei ole mitään niihin viittaavaa ollut kylläkään ja flonkin mukaan ovikseen vielä reilusti aikaa. Täytyy olla hereillä kuitenkin ettei mene ohi, jos vaikka tuleekin aiemmin. Mulla ollut kierroissa kyllä heittoa paljon.

Siitä olen iloinen että oon Flohon merkannut kiertoja jo monta vuotta niin aika hyvä käsitys on kierroista. Kattelin taaksepäin niin heittoa kuitenkin on ollut reilusti, keskimäärin 25-32 päivää kestänyt, mutta mukaan mahtui myös yksi 38 päivän kierto viimeisen vuoden aikana. Toki mä olen vielä vuosi sitten myös imettänyt, eli sekin voi tehdä.

Tänään huomasin ja eilen illalla pariin otteeseen jotain rusehtavaa vuotoa ihan vain pienen tipan kun kävin vessassa, ei se ainakaan kuukautiset voi olla koska lyhimmällä kierrolla mitä ollut niin alkaisi aikaisintaan vasta ens viikon sunnuntaina ja normi 28 päivän kierrolla niin 21 päivä pitäisi kuukautiset alkaa. Mietin oisko voinut olla kiinnittymisvuotoa? 🤔 Kun nyt on dpo5... No ei kai tässä muuta voi kuin vain odotella, että milloin pääsee testailee. 😆

Täällä alko nyt myös herkistely, ku alotin itkee heti aamusta oikein kunnolla, kun lapset yllätti ihanilla lahjoilla ja tekivät kunnon herkkuaamupalan koko perheelle! 😭😍😂
Ja boobsit on kyllä edelleen kipeät ja nyt myös turvonneet 🫣😅
Muutama päivä ja voi alottaa testailee vihdoin 🥳

@Pilkki24 no on kyllä päivä menkkojan alkaa… onneksi oli ihanaa hemmottelua ja yllätyksiä 🧡 okei eli huomenna yhteys klinikalle ja sit toivottavasti menkkojen jälkeen aukkari 👌
@aamusade hyvältä kuulostaa 👍🏼 itellä tuli vuotoa ekassa raskaudessa just jtn dpo5 mut sit kahessa (onnistuneeessa ja keskeytyneessä) ei tullu mtn. Mut sit taas on tullu varmaan neljässä kierrossa ja sehän on nostanut toiveet korkeelle mut sit onki menkat alkanu ihan oikeeseen aikaan et mene ja tiedä… mut toivotaan et oli kiinnittymiseen liittyvää sulla!
@Tipsi89 ihana yllätys lapsilta ☀️🧡 toivotaan et aika kuluu nopsaa ja sit tuut tänne kertoon plussasta testissä 🥰

@aamusade miulla oli jotain pientä vuotoa edellisessä raskaudessa joskus ennen kuin vuodon olisi pitänyt alkaa. Epäilen olleen kiinnittymisvuotoa, mutta toisaalta miulla oli silloin pillerit ja kierrot sekaisin kuin seinäkello niin paha sanoa mitä oli. 😅 Toivotaan, että siulla olisi hyvä merkki. 😁

Mieli alkaa tehdä kyllä kepposia kun odottelee, että alkaisiko ne menkat vai olisiko sitä vihdoin tärpännyt. Mulla nyt tänään dpo 5 ja eilen illalla nukkumaan mentäessä tuli ihan äärettömän huono ja etova olo. Piti hakea oksennusämpäri viereen, onneksi en kuitenkaan oksentamaan alkanut. Uni kuitenkin maistui hyvin. Nyt aamulla hieman etova olo jatkunut sekä todella kova väsymys… tää odottaminen on kyllä jotakin aivan kamalaa! Pieni into, että jos olisi tärpännyt vihdoin vuoden yrittämisen jälkeen, mutta samalla kamala pelko siitä, että miten pysyn kasassa mikäli ei olekaan tärpännyt. On tää kyllä joka kuukausi ihan kamalaa stressaamista🥺🤣

@Sartsukkas
Mulla on mennyt ajattelu nyt jotenkin siihen että "pidättelen" menkkoja ajatuksen tasolla ja onnittelen itseäni kun ne eivät alakaan. 🤣 Nyt esim yritän pidättää huomiseen kun huomenna on lapsettomuuslääkäri.

Mulla menee dpot hauskasti päivämäärän mukaan. Tänään on 12.5. ja mulla on dpo12. Mitään oireita ei ole vielä ollut muuta kuin perjantaista asti turvonnut imusolmuke ja hieman itkeskelyä eilen. Turvotusta on peräti ollut vähemmän kuin normaalisti, mikä ei varmaan lupaa hyvää progesteronitason kannalta (progesteroni turvottaa!). Testejä en ole tehnyt kun ne olisivat kiusaallaan negatiivisia kuitenkin.

Aloitin tässä kierrossa testaamaan ovista ihan huvikseen. Ostin clearbluen digital testejä, violetteja ja kp7-9 tuli tyhjä ja nyt yhtäkkiä kp10 tuli pysyvä hymynaama...
Flon mukaan viimeiset kaksi vuotta ovis on ollut kp15 tai kp16, muutama päivän parin pidempi kierto.
Mitään ovisoireita minulla ei nyt ole, yleensä aina kunnon limat useaa päivää ennen ja ovispäiväivänä kivut.
Täytyy myöhemmin vielä tehdä puikkotesti koska en kyllä usko, että ovuloisin 48h tunnin sisällä mitenkään.
Ja jos niin on, niin harmittaa pirusti kun mies vielä reissussa ja kotona vasta keskiviikkona, menee tämä kierto hukkaan sitten 😔

Takaisin