Raskaaksi 2025

Hei meitähän on nyt monta samassa tilanteessa! Toivotaan et ryminällä nyt plussia sitten kun testaamisen aika tulee <3 Millos aatteltti testailla? @Tipsi89 @Sartsukkas @aamusade Mullla yleensä tullu menkat niin odotettuun aikaan etten oo testannu ennen ku ne sit on pärähtäny... Muutamasta kierrosta epäilen et olis kemiallinen kun kierto venyny 5-7 päivällä ja tooooosi runsaat ja kipeet, mitä ei yleensä siis oo.
Mulla loppuu terolut ensiviikon lauantaina eli menee viikolle 21. Vielä joutuu siis tosi kauan odotella 🥺

@Sartsukkas Toivotaan et aika menee nopeasti. Paljon puuhaa ja ehkä se aika hurahtaa kuin siivillä :) voihan sitä ainakin toivoa, vaikka tää oviksen jälkeinen aika MATELEE. Oikeasti aika taiataa vähän jopa hidastua tässä odotellessa :P

Ihanan synkassa olette. :Face With Tears Of Joy: Mulla dpo 9, mietin joko huomenna testaan vai malttaisko ootella. Nyt ei kyllä ole yhtään tärppi-olo taas vaihteeksi, kaikki optimismi hävisi kun oireet hävisi ja on alkanut tuntua sille, että menkat sieltä pärähtää kohta päälle. Mulla kun on tosi epäsäännöllinen kierto, niin ei voi ennustaakaan milloin ne nyt sitten alkaisi, ensi viikon puoliväliä epäilen edellisen letro-kierron perusteella. Huomenna olisi päivä täynnä kaikkea kivaa tekemistä, niin jos aamulla tekisi negan testin, ei ehtisi sitä liikaa murehtimaan. 🤔

@Maijjja oii laita sit tieto jos testaat huomenna! Toi on just et tekeekö sillon (mahd nega) kun ok paljon ohjelmaa ja saa ajatukset muualle vai sit ku on aikaa myös märytä jos siltä tuntuu! Tää kertoo siis mun ajatuksista aina kiertoa kohtaan, epäusko onnistumiseen 😫😫 toivon todellakin et sulla huomenna plussa ja sit siitä lähtee meijän muidenkin plussa aalto 💚

Toivon kovasti että mahdollisimman monelle meistä tulisi se plussa sieltä pian. 💕

Nyt tullut alavatsassa sellaisia vihlomisen tuntemuksia. Toivon kovasti et olisi merkki jostain. 🙈 Yritän hillitä itseäni ja olla lukematta liikaa kaikesta mikä voisi olla merkki alkuraskaudesta. Koska sitten alan varmaan taas kuvittelemaan ja ylitulkitsemaan kaikki vähän erikoiset tuntemukset kehossa. 😆

@aamusade toivottavasti tuntemukset jatkuu ja on merkki et jotain tapahtuu🧡

Mie oon ylianalysoinnin mestari ja sit tullaan korkeelta alas, mutta vielä ainakin usko tässä kierrossa taas! Toki kaikissa raskauksissa, jatkuneissa ja keskenmenneissä, on ollut tuntemuksia alussa. Mutta harmi vaan myös nega kierroissakin 😫😫

Mä meinasin malttaa testailla ens keskiviikkona, kun on dpo 10, mutta eihän sitä koskaan tiiä jos ei maltakaan sinne asti vaan tyhmänä alottaa jo aiemmin 🫣😂

Täällä kans yks ylianalysoija ja kyllä itketti viime kierrossa, kun menkat alkoi, ku olin kaikki oireet yhdistäny raskauteen 😩 Mutta nyt yritän olla miettimättä liikaa ja silti mietin jokaista oloa ja oiretta, että voisko tää liittyä siihen 🫣🤣

Mutta toivottavasti saatais paljon plussia tänne! 🥳😍

Täällähän on kunnon piinailumeininki! 😁😂 Miulla dpo11 ja menkkajuilimisia ja turvotusta siihen malliin, että taitaa taas olla lyhyt luteaali tiedossa.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
No tänään illalla tuli hirveän kylmä ja muutenkin jotenkin flunssainen olo koko illan ollut. Alavatsan vihlonta ja särky jatkuu. En niiin haluaisi alkaa taas turhaan uskomaan että tärppäsi ja sitten taas pettyä pahasti kun kuukautiset sieltä alkaa. Kun tälläinen olo joskus ollut ennen vuodon alkua. Varsinkin noita alavatsa tuntemuksia. Mutta tosin nyt vähintään pitäisi olla 10 päivää ennen kuin vuoto alkaa jos alkaa siis, toivon ettei ala. 🙈 Mutta on vaikea pitää itseään maan pinnalla, ettei ala taas kaikkia pikku tuntemuksia ylianalysoimaan. Vaikka helpommin sanottu kuin tehty. 🙊

@aamusade no noihan voi olla just tärpin oireita ja todellakin toivotaan et on! Voihan sitä olla optimisti tai pessimisti näiden oireiden kaa mutta vaikuttaa hyvältä🥰

Oijoi onpas paljon teitä piinailijoita synkassa! Nyt toivotaan plussarytinöitä! ❣️

Täällä kp 7, menkat taputeltu! Vielä en ole sentään ovista alkanut tikuttaa mutta varmaan ensi viikolla aloittelen sen homman! Nyt hirveä kiire että olen vähän huolissani, miten muistan keskittyä ja tikuttaa. 😄 Toisaalta hyvä että muuta ajateltavaa mutta kelpaisi itselleni hieman rauhallisempi meno työelämässä ja nyt meillä alkaa muutto valmistelut. Huhhuh sanon vaan! 😂

@Maijjja äääh, mikäs dpo sul nyt oli?
@Sinertävää voihan se olla et päivää kohden niitä taas ilmestyy🥰mie muistan kyl raskauksista et silloinkin aamut oli aika oireettomia ja kaikki oireet paukkas päälle vasta ku päivä lähti kunnolla käyntiin 🫠

Heräsin tänään ja meidän kissa käveli mun päällä, käveli rintojen päällä siis myös ja huomasin että ne ovat kipeät. En hirveästi jaksaisi innostua siitä vain että rinnat kipeät koska ne olivat kipeät viime kerrallakin tosin silloin oli vähän myöhempi dpo kun ne olivat kipeät. Niin tiedä sitten... 😅 Nyt näin taas unta raskaustesteistä jotka olivat tällä kertaa unessa positiivisia, tein ihan monta testiä siinä unessa ja kaikki olivat plussia. 🤭 Tosin sitten kun heräsin ja muistin että vasta dpo4 niin vähän surullinen olo kun vielä en voi alkaa testailemaan..

Mulla on vasta dpo 10. Tuon negan testin jälkeen lähdin kauppaan ja siellä yökkäilin, kun oli tosi etova olo. Että en sitten tiedä, uskaltaako sitä toivoa vielä menettää kuitenkaan. 🫣😂 Mutta nyt olen rauhassa testailematta ainakin keskiviikkoon asti. Tai siis yritän ainakin. 😅

Mulla on vasta dpo 10. Tuon negan testin jälkeen lähdin kauppaan ja siellä yökkäilin, kun oli tosi etova olo. Että en sitten tiedä, uskaltaako sitä toivoa vielä menettää kuitenkaan. 🫣😂 Mutta nyt olen rauhassa testailematta ainakin keskiviikkoon asti. Tai siis yritän ainakin. 😅
Kuinka pitkä sun luteaaliajat yleensä ovat? Mulla ei ole omistani tarkkaa tietoa 😅

Takaisin