Tulehduskipulääkkeet kai saattaa haitata ovulaatiota ja säännöllisesti käytettynä lisää keskenmenon riskiä. Mutta tuskin parit buranat menkkojen aikaan mitään tekee. Ainakin mulle gyne sanoi siellä lapsettomuuspuolen ensikäynnillä, että ei muuta kun ibuprofeeni/naprokseeni jatkossakin menkkojen aikaan. Toki oon sitten lisäksi käyttänyt parasetamolia, ja kodeiinia pahimpina hetkinä yötä vasten. Ne pitäisi olla turvallisia myös ovulaation aikaan.Hei tuli heti mieleen että mitkä särkylääkkeet on turvallisia käyttää ovulaation aikoihin jos yrittää raskautua?Välillä nähnyt jotain ohjeita että pitäisi välttää särkylääkkeitä pari viikkoa ennen kiinnittymistä mutta kun yritin googlata, en kyllä löytänyt mitään selkeää ja tiedepohjaista selitystä asiasta. En siis mäkään ilman Buranaa pärjää menkkoja mutta oon sit yrittänyt ovulaatiokivun kärvistellä kun en varmuuden vuoksi oo uskaltanut napata mitään.
Onneksi se ei mulla kestä niin pitkään yleensä.

Täällä dpo 7 ja mieli alkaa jo miettiä testaamista... Oisko viikonloppuna? Mikä on aikaisin "järkevä" ajankohta?
Maanantaina olisin yksin kotona, eli saisin rauhassa pudota korkealta ja kovaa, jos ja kun sieltä nega tulee..