Sartsukkas
Jostain jotain jo tietävä
Mulla loppuu terolut ensiviikon lauantaina eli menee viikolle 21. Vielä joutuu siis tosi kauan odotellaHei meitähän on nyt monta samassa tilanteessa! Toivotaan et ryminällä nyt plussia sitten kun testaamisen aika tulee <3 Millos aatteltti testailla? @Tipsi89 @Sartsukkas @aamusade Mullla yleensä tullu menkat niin odotettuun aikaan etten oo testannu ennen ku ne sit on pärähtäny... Muutamasta kierrosta epäilen et olis kemiallinen kun kierto venyny 5-7 päivällä ja tooooosi runsaat ja kipeet, mitä ei yleensä siis oo.
Mulla dpo 9, mietin joko huomenna testaan vai malttaisko ootella. Nyt ei kyllä ole yhtään tärppi-olo taas vaihteeksi, kaikki optimismi hävisi kun oireet hävisi ja on alkanut tuntua sille, että menkat sieltä pärähtää kohta päälle. Mulla kun on tosi epäsäännöllinen kierto, niin ei voi ennustaakaan milloin ne nyt sitten alkaisi, ensi viikon puoliväliä epäilen edellisen letro-kierron perusteella. Huomenna olisi päivä täynnä kaikkea kivaa tekemistä, niin jos aamulla tekisi negan testin, ei ehtisi sitä liikaa murehtimaan.