tommonen eilen, tänään aamulla nega
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä poistatin kierukan yksityisellä, 141€ maksoi mutta sain ajan jo seuraavalle päivälle ja toimenpide kesti ehkä 2 minuuttia. Se gyne oli kokenut kierukoiden laittaja ja poistaja. Ei sattunut yhtään, olin varautunut kauheuksiin sen asennuksen jälkeen mutta poistaminen olikin helppoa.Heips! Täällä alkais toisen lapsen yritys olla ajankohtaista, mutta kierukan poisto ei onnistunut terveyskeskuksessa. Lähete tehdään poistoon, mutta aika voi mennä kuukausien päähän. Mietinkin, että mitenhän yksityisellä, jos langat ei ole näkyvillä, niin voiko yksityisellä kuitenkin onnistua poisto? Se on varmaan suht hintavaa, niin mietin, et mitäs jos ei onnistu. Onko kellään kokemusta tai vastausta, että pitääkö nyt vaan malttaa odottaa julkiselle?
Mä poistatin kierukan yksityisellä, 141€ maksoi mutta sain ajan jo seuraavalle päivälle ja toimenpide kesti ehkä 2 minuuttia. Se gyne oli kokenut kierukoiden laittaja ja poistaja. Ei sattunut yhtään, olin varautunut kauheuksiin sen asennuksen jälkeen mutta poistaminen olikin helppoa.
Poistaessa gyne sanoi että voi 3kk kestää ennen kuin kierto palaa ja mulla kesti kierukan poiston jälkeen nimenomaan tasan 3kk ennen kuin tuli eka ovulaatio. Mutta näähän on yksilöllisiä!
Jep varsinkin nykyään siittiöiden laatu ja määrä heikentynyt vuosien saatossa miehillä huolestuttavan paljon. Ni hedelmöituskykyisenä ei välttämättä kaikilla ainakaan paria päivää pidempään pysy. Ajattelisin et riittää oviksen ympärillä parin päivän välein. Tosin ite kyl koittanu ainakin ovisplussa, ovispäivä ja vielä seuraavana jos munasolu ei irtoakaan ihan heti ja kuitenkin se siellä killuu 24h irrottuaan ennen ku surkastuu. Ja siittiöiden matka kestää muistaakseni tunnin pari kohtuun.Minä oon ymmärtänyt, että vaikka siittiöt voivat elää viikonkin niin hedelmöityskykyisinä säilyvät yleensä sen pari päivää.
Ahaa, voi löytää noin edullisenki paikan! Täytyy tutkia, en kyl millää haluu odottaa julkisen aikaa, kun kierron palautuminenki voi ottaa aikaa.Mä poistatin kierukan yksityisellä, 141€ maksoi mutta sain ajan jo seuraavalle päivälle ja toimenpide kesti ehkä 2 minuuttia. Se gyne oli kokenut kierukoiden laittaja ja poistaja. Ei sattunut yhtään, olin varautunut kauheuksiin sen asennuksen jälkeen mutta poistaminen olikin helppoa.
Poistaessa gyne sanoi että voi 3kk kestää ennen kuin kierto palaa ja mulla kesti kierukan poiston jälkeen nimenomaan tasan 3kk ennen kuin tuli eka ovulaatio. Mutta näähän on yksilöllisiä!
Kyllä sanoisin, että kannattaa kaivaa kuvetta ja mennä yksityiselle, jos suinkin mahdollista! Kyllä siellä ottaannutaan asioihin ihan eri aikataululla. Sama koskee esim. apuja epäsäännölliseen kiertoon!Ahaa, voi löytää noin edullisenki paikan! Täytyy tutkia, en kyl millää haluu odottaa julkisen aikaa, kun kierron palautuminenki voi ottaa aikaa.![]()
Täällä alkoi piinaviikot siinä mielessä, että odotan koska vuoto alkaa ja voisin varata sen aukkarin taas, kun viimeksi meni tosiaan pieleen. Uskoa raskautumiseen luomuna ei kyllä enää ole. Nyt dpo2 ja normaali oviksen jälkeinen alho. Pitäisi varmaan lähteä vähän liikkumaan niin helpottaisi.
Miulla oli synnytyksessä kohtutulehdus (liekö syy sille, että alkoi vähän etusessa) ja endometrioosi on todettu jo joskus 15 vuotta sitten. Eli aukkari kai hyvä tehdä, vaikka tosiaan olen raskautunut viime vuosina. On kuitenkin ihan mahdollista, että röörit on tukossa. Kiitos tsempeistä! Laitoin osastolle ja laskutukseen viestiä, että tuntuu väärältä, kun pitää maksaa se käynti tuossa tilanteessa.Meillä oli kans tullu ny kirjaus näkyviin kantaan ja siellä lukikin, että jos spermanäyte parempi, harkitaan inseminaatiota. Ja että suositellaan sitä ennen aukkaria. Sanoi ensin et koska oon just synnyttänyt ja raskautunut niin ei tarvetta, mutta meinaskin et synnytyksen jälkeisen kohtutulehduksen takia aukkari vois olla paikallaan. Katsellaan. Ens vkolla miehen näyte ja vastaus tulee ens pe. Kesäsulku alkaa 16.6.
Tsempit sinneniin pieleen meni kyllä toi aukkarihomma terveydenhuollon puolelta et sapettaa puolestasi!
Ja muista käyttää Kela-korvaus! Toi siis oli kai hinnaltaan 171€ käynti - 30€ Kelakorvaus = 141€.Ahaa, voi löytää noin edullisenki paikan! Täytyy tutkia, en kyl millää haluu odottaa julkisen aikaa, kun kierron palautuminenki voi ottaa aikaa.![]()
Toivotaan, että muuttuu vielä positiiviseksi.dpo10 aamu nega… niin hämärää… kaikki oireet samat kun esikoisesta…
Kiitos! Piristit!Toivotaan, että muuttuu vielä positiiviseksi.![]()