Joo varmasti sillä lasketulla ajalla ei ole tosiaan väliä, kunhan tärppäisi ja kaikki menisi koko raskauden alusta loppuun saakkaJoo toivottavasti tää kierto ois tärppi kierto oikeesti molemmille!
Aloitin tänään vehnäalkioöljyn ottamisen kun muuten en ole muuta kuin foolihappoa ottanut päivittäin helmikuusta lähtien. Aika hirveän tuntuista suussa se vehnäalkioöljy kun oikeasti ihan öljyä vaan, onneksi maku ei ollut mitenkään vahva tai oikeastaan ollenkaan mitään maistanut.
Laskettu aika olis ilmeisesti mulla jos tämä nyt se kierto jossa onnistuu olisi 28 tammikuuta.Että ihan lopussa mutta mulla sillä nyt ei sinänsä väliä ole mikä se päivä tai kuukausi on kunhan tärppäis ja raskaus sujuisi oikeasti hyvin ihan loppuun asti.
Luulen että itsellä enemmän tulisi stressattua alussa että jos tulen raskaaksi että pysyykö matkassa loppuun asti maaliskuun ekan päivän kesken menneen jälkeen.
Mulla ois 25.1. laskettu aika jos tärppäis ja oishan se aika siistiä, sit esim Joulua viettää ison mahan kanssa
Ja tiedän ite myös, että jos plussa tulee, nii pelkään hulluna keskenmenoa, kun niitä se pari jo ollu elämän aikana, mutta enempää en haluaisi kokea

Todella järkevää ajankäyttöä