Stiinaliina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voisin alkaa itkemää… menkat kaks päivää myöhässä ja testi nega… jestasss mulla menee järki. Missä vaiheessa alan soittaa lääkärille?!?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kanssa alkaisi olla jo aika menkoille, mutta mitään ei tapahdu ja silti testit negaa. Nyt jostain syystä ollut oireetonta ja luteaali venähtänyt normaalista. Voikohan liittyä myo-inositoliin?Voisin alkaa itkemää… menkat kaks päivää myöhässä ja testi nega… jestasss mulla menee järki. Missä vaiheessa alan soittaa lääkärille?!?!?
Mulla oli samat viime kierrossa, jouluksi sitten alkoivat. Eikai sitä tarvi lääkärille soittaa muutaman päivän takia. Tsemppiä sinne Joillekin se plussa ilmeisesti voi pärähtää myöhemmin.Voisin alkaa itkemää… menkat kaks päivää myöhässä ja testi nega… jestasss mulla menee järki. Missä vaiheessa alan soittaa lääkärille?!?!?
Donafertyssä on lisäksi foolihappoa. Kannattaa katsoa myoisonotoli pitoisuutta ja muut ainesosat myös.Hei nyt aloin tutustumaan tuohon myo-inositoliin enemmän. Gyne vasta nosti esiin ajatuksen, että minulla voisi olla PCO/PCOS. Onko kenelläkään ollut käytössä tätä valmistetta? Donafertystä löysin enimmäkseen tietoa, onkohan näillä minkälaista eroa keskenään? Tai onko mitenkään verrattavissa. Tuo vaikutti olevan paljon edullisempi vaihtoehto.
En tiedä johtuuko tuosta, mutta miulla on tosiaan luteaalioireet vähentyneet, kun olen nyt syönyt aika isolla annoksella myo-inositolia. Ja luteaalivaihe on pidentynyt. Miulla ei ole todettu pcos, mutta kaikkea muuta remppaa tuntuu alakerrasta löytyvän.Hei nyt aloin tutustumaan tuohon myo-inositoliin enemmän. Gyne vasta nosti esiin ajatuksen, että minulla voisi olla PCO/PCOS. Onko kenelläkään ollut käytössä tätä valmistetta? Donafertystä löysin enimmäkseen tietoa, onkohan näillä minkälaista eroa keskenään? Tai onko mitenkään verrattavissa. Tuo vaikutti olevan paljon edullisempi vaihtoehto.
Minä oon nyt syönyt, kun tuntuu, että on vaikuttanut oloon muutenkin positiivisesti.Mulla on nyt ollut myös käytössä inositoli vajaa viikon verran ja ensimmäistä kertaa digitaalinen ovistesti liuskatestin lisäksi. Tänään vihdoin vilkkuva hymynaama eli oikein näyttää näköjään myös liuska, mitä vähän epäilin! Saa nähdä näkyykö molemmilla testeillä positiivinen tulos samaan aikaan. Tallettelupäivät siis vihdoin edessä, nyt kp 23, kun aiemmin ovis ollut aina vasta kp 30-35 paikkeilla ja koko kierto sen 40+ päivää.. Tosin se edellinen kierto olikin enää 33 päivää, joten ehkä tässä vihdoin päästää normikiertoon! Esikoista ennen ja synnytyksen jälkeen kierto oli about 28-30 päivää aina ja nyt mennyt jo kohta vuosi minipillerien lopettamisesta ja vieläkin hakee pituuttaan.
Mulla käytössä Solgarin inositol, missä tosin vaan 500mg kapselissa. Ymmärsin, että jos purkissa ei ole eritelty mitä inositolia sisältää, vaan mainittu vain "inositol" olisi se juuri tuota myo-inositolia.. oli tai ei, syön ainakin tämän purkin loppuun Te keillä inositol käytössä, syöttekö koko kierron ajan?
Kiva kuulla! Joillakin tosiaan myös siihen luteaalivaiheen pituuteen vaikuttanut positiivisesti, joten sitäkin tosiaan toivonMinä oon nyt syönyt, kun tuntuu, että on vaikuttanut oloon muutenkin positiivisesti.
Hei nyt aloin tutustumaan tuohon myo-inositoliin enemmän. Gyne vasta nosti esiin ajatuksen, että minulla voisi olla PCO/PCOS. Onko kenelläkään ollut käytössä tätä valmistetta? Donafertystä löysin enimmäkseen tietoa, onkohan näillä minkälaista eroa keskenään? Tai onko mitenkään verrattavissa. Tuo vaikutti olevan paljon edullisempi vaihtoehto.
Oisko tässä syynä kustannukset ja se, ettei tuossa tilanteessa voida täysin sulkea pois luomuvauvan mahdollisuutta Inhottavaa ihmisten kiusaamista, muutenkin mietin miksei vauvaa yrittäville voisi muutenkin olla jotain perus terveystarkastusta niin voisi sitten omatoimisesti yrittää ja mussuttaa tarvittavia vitamiineja.Mä en vaan ymmärrä sitä, että jos esikoistakaan yrittäessä ei ole ollut luomukiertoa ja nyt näyttää vähän samalta niin miksi pitää odottaa lähetteen kanssa.