Raskaaksi 2025

Asiasta kukkaruukkuun, eikö Raskauskeijulta tilatessa tule enää kaupanpäällisraskaustestejä? 🙈 Nythän mä joudun ostamaan niitä, ja jos ne on ostettuja, ei voi sillä tavalla hehheh ihan huvin vuoksi vaan tässä testailla, vaan pitää olla joku oikea epäilys, terveisin pihi akka. 😅

Pakko itsekin kirjoittaa tänne, nyt kun noin kuukauden lukenut juttuja. Alkaa olemaan esikoisen 4/22 jäljiltä pikku hiljaa elävien kirjoissa ja siitähän sitten se ajatus lähti, että pitäisikö nyt vielä toinen yrittää, kun molemmat ollaan vielä muutaman vuoden alle 40v. Muuta ei ole vielä tehty kuin että aloitin 2pvä sitten vitamiinien popsimisen. Viimeksi meni 5kk että tuli eka plussa, joka päättyi km 7+0 ja siitä heti seuraavasta kierrosta tärppäs esikoinen.

Asiasta kukkaruukkuun, eikö Raskauskeijulta tilatessa tule enää kaupanpäällisraskaustestejä? 🙈 Nythän mä joudun ostamaan niitä, ja jos ne on ostettuja, ei voi sillä tavalla hehheh ihan huvin vuoksi vaan tässä testailla, vaan pitää olla joku oikea epäilys, terveisin pihi akka. 😅
Ainakin ne mainostaa jossain niiden sivuilla sitä edelleen 😊

Saako vähän avautua? Nyt kun alettais mun arvion mukaan lähestyä parhaita hetkiä kuukaudessa, mies pihtaa ja valittaa väsymystä.
Meillä oli kans viime viikko yhtä hullun myllyä ton väsymyksen yms kanssa, olin ihan varma ettei ehditä ajoissa ennen ovista talletella mut yhdet kunnon yöunet ja miehelle pikkasen vapaata aikaa niin johan alkoi hänkin toeta ja viime tingassa ehdittiin. 😁 Pointtina tässä ehkä se et peli ei oo vielä menetetty jos vasta ovis edessäpäin! 🤞

Saako vähän avautua? Nyt kun alettais mun arvion mukaan lähestyä parhaita hetkiä kuukaudessa, mies pihtaa ja valittaa väsymystä.
Et oikeasti ole ainut joka tuohon salaperäiseen "väsymysilmiöön" on yhteisesti päätetyssö lupatulla-vaiheessa yllättäen törmännyt.
Keskustelun paikkahan siitä saattaa syntyä etenkin sen toistuessa...
Tsemppiä hankalaan tilanteeseen!

Meillä mies ei alkuun tosissaan tajunnut, että se raskautuminen ei välttämättä tapahdu silmää räpäyttämällä. Toisaalta hän ei myöskään hösöttänyt siitä niin paljon vaan ajatteli enemmän "tulee kun tulee" -tyylillä. Nyt kun on vuosi yritetty niin hänkin on alkanut aktivoitumaan ovulaation lähestyessä. 😅

Meillä mies ei alkuun tosissaan tajunnut, että se raskautuminen ei välttämättä tapahdu silmää räpäyttämällä. Toisaalta hän ei myöskään hösöttänyt siitä niin paljon vaan ajatteli enemmän "tulee kun tulee" -tyylillä. Nyt kun on vuosi yritetty niin hänkin on alkanut aktivoitumaan ovulaation lähestyessä. 😅
Meillä osattiin laskea yhdeksään ja pelättiin sen myötä esim jouluvauvoja, erään hänen mahdollisen työprojektin ohimenoa ja unta riitti.
Olen kuullut mm metsästäjämiesten pelkäävän sorsakauden aloituspäivän menettäminen puolesta.

Meillä mies oli ensiksi silleen "tulee jos tullakseen", sitten kun kuukaudet kuluivat ja aloin tekemään ovulaatiotestejä, niin seksi onnistuu niin että töksäytin joskus aamukahvilla "tänään olisi hyvä panna". Ei kovin romanttista, mutta toimii. Saatan kans vitsillä vältellä ikäviä kotitöitä toteamalla "mulla on nyt kiire ovuloida".

Tilasin viime kuussa raskauskeijulta ja tuli kaupanpäällisiä.

Jos tässä nyt ensi kiertoon joutuu, niin ostan kyllä sen digitaalisen ovistestin. En noilla liuskoilla ole ainakaan tähän mennessä saanut ovista kiinni. Jonkinlaisia oireita kyllä oviksesta/ sen lähestymisestä ollut, mutta haluaisin vielä testillä varmuuden siihen että mihin oireisiin se plussa sitten asettuisi.

Toki tietty taas tähän otolliseen aikaan molemmilla niin väsymystä, ettei nyt tallettelujakaan ole tullut ihan siihen tahtiin kuin toivoisi.

Takaisin