Täällä ihan samanlaisia oireita ja fiiliksiä (ja sama dpo). Eilen illalla oli lämmöt pompsahtaneet melkeen asteen verran korkeammalle kuin normaalisti (samoin kävi esikoisen kohdalla paria päivää ennen plussaamista). Tosi vaikea yrittää pitää pää kylmänä, kun samat oireet on päällä mitä viimeksikin. On tosi vahva tunne, että nyt on tärpännyt, joten pettymys on varmasti suunnaton jos/kun niin ei nyt kävisikään…Mulla on laskelmieni mukaan menossa dpo7. Ja taas ihan flunssanen olo.Kuten helmikuussa ennen kuin plussasin. Ja ihottuma näyttää tulleen käsivarteen takaisin. Joka kuten taisin jo sanoa että hävisi lähes heti kun kesken meni 1 päivä maaliskuuta.
Voihan se kyllä olla että elättelen liikoja toivoja ja nyt olen oikeasti vain flunssassa. Hirveän kylmä koko ajan ja kumppanikin ihmetteli eilen että miten mulla kylmä on ja vilunväreitä vaikka asunnossa lämmin. Ja ärsyynnyn nyt itselleni lähinnä kaikesta normaalia helpommin vielä. Samoin tuo päänsärky takas tullut.
En haluaisi liikoja ajatella kaikkia oireita mutta suoraan sanoen olen aika toiveikas. Kunhan en sitten liikaa pettyisi jos en olekkaan raskaana.Ensi viikolla ajattelin aloittaa testaamaan kun on dpo10 eli maanantaina.