Samaa olin aikeissa kommentoida!Onpa muuten kiva lukea, kun monella on tutkimukset käynnissä tai alussa. Meilläkin ensikäynti kuukauden päästä. Tietää vähän, mihin varautua.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samaa olin aikeissa kommentoida!Onpa muuten kiva lukea, kun monella on tutkimukset käynnissä tai alussa. Meilläkin ensikäynti kuukauden päästä. Tietää vähän, mihin varautua.![]()
Kyllä tossa ajallaan tulkitussa testissä näkyy kanssa toinen viiva! Ja musta se näyttää siltä ettei oo väri viel kunnolla levinny muutenkaan, tai että on vielä ns märkäJännästi sitä toteuttaa itteensä just niinkun ei tarttis. Eli ei pitäis yli aikaisia testejä mennä yhtään vilkuileenloppu tulos laittaa hämmentämään.
Mulla on ollu nyt muutaman päivän ihme juilimista ja polttelua alavatsassa ja tosiaan odottanut ensimmäistä veri pisaraa hetkenä minä hyvänsä. Huomenna pitäis menkkojen alkaa.
Sit siihen itse testiin. Aamulla tein testin ja olin näkevinäni siinä haalean viivanIhminen kun olen menin vielä n 20min jälkeen vielä vilkaisemaan ja herttileijaa täytyy varmaan yli huomenna pistää kans testaillen
Vasen oli ajallaan tulkittu, miten te sen näätte![]()
Näkyy hailuraa, joten toivottavasti menkat ei alakaan ja viiva vahvistuu tuosta!Jännästi sitä toteuttaa itteensä just niinkun ei tarttis. Eli ei pitäis yli aikaisia testejä mennä yhtään vilkuileenloppu tulos laittaa hämmentämään.
Mulla on ollu nyt muutaman päivän ihme juilimista ja polttelua alavatsassa ja tosiaan odottanut ensimmäistä veri pisaraa hetkenä minä hyvänsä. Huomenna pitäis menkkojen alkaa.
Sit siihen itse testiin. Aamulla tein testin ja olin näkevinäni siinä haalean viivanIhminen kun olen menin vielä n 20min jälkeen vielä vilkaisemaan ja herttileijaa täytyy varmaan yli huomenna pistää kans testaillen
Vasen oli ajallaan tulkittu, miten te sen näätte![]()
Tsemppiä käyntiin.Mä mietin tätä ihan samaa. Reilu viikon päästä käynti julkiselle lapsettomuustutkimuksiin ja oma paino ois kiloa vaille sen vaaditun. Meillä päin julkisella niin miehelle kuin naisellekin on bmi rajat.
Saunot edellisenä iltana pari tuntia ja jätät aamupalan väliin.Tsemppiä käyntiin.
Mä odotan vielä 4 viikkoa että olisi ensikäynti. Nopeasti saatiin aika, mutta silti tuntuu että olisi ikuisuus vielä aikaa. Mulla paino pyörii siinä juuri sen vaaditun alla ja jos vähänkään turvotusta, niin nousee yli![]()
Okei. No toisaalta raja on raja. Miulla onneksi ei ole painon puolesta mitenkään hollilla, vaikka ylipainoa on eikä paino putoa oikein mitenkään. Luulen, että puuttuvat kuitenkin noihin miun huonoihin kilpirauhasarvoihin ennenkuin muut jutut etenevät.@Pilkki24 meidän alueella ollaan kyllä kilolleen tarkkoja tuosta painosta ja BMI:n pitää olla alle 35,0 eli ei riitä jos olisi vaikka 35,2.
No mutta ainakin tiedetään, mitä lähteä korjaamaan! Mun verikoetulokset olivat ferritiiniä lukuunottamatta priimaa, mutta minua sen sijaan ahdistaa että syy on jokin jota ei pystytä labroilla löytämään.Saunot edellisenä iltana pari tuntia ja jätät aamupalan väliin.
Tuskin se niin kilon päälle on se painoraja.
Meillä alle 3 viikkoa ensikäyntiin. Miun einiinmairittelevatverikoetulokset on jo saatu, mutta miehen näytteistä ei ole tullut vielä tuloksia näkyviin.
Amh oli kilppariarvojen lisäksi heikko. Enkä tiedä miten endo on levinnyt, kun pari vuotta ollut ilman hormoneja.No mutta ainakin tiedetään, mitä lähteä korjaamaan! Mun verikoetulokset olivat ferritiiniä lukuunottamatta priimaa, mutta minua sen sijaan ahdistaa että syy on jokin jota ei pystytä labroilla löytämään.
@Kuuttituutti Aika järkkyä että on oikeasti noin tiukkaa. Ihan niin kuin oikeasti olisi eroa hedelmällisyydessä bmi 35 vs. bmi 35,2.Potilailta vaaditaan tiukkaa kuria, mutta itse sitten vedetään vähän toisella kädellä.
Hei kiva, että kaikki meni hyvin!NYT on käyty ensikäynnillä Tilkassa. Paino katsottiin. Kohtu ja munasarjat ultrattiin. Mieheltä kivesten palpointi. Ei tullut mitään lisälabroja, mistä vähän yllätyin. Miehen pitää uusia oma näytteensä, mutta saa nähdä milloin. Saatiin jo aika seuraavalle lääkärille, hieman hirvittää kun tuntuu menevän nopeasti asiat. Lääkäri ja kätilö olivat todella mukavia![]()
Ymmärsin että se seuraava lääkäri sitten suunnittelee hoitoja jo. Tässä on vähän vaikeaa vissiin niillekin edetä, kun näyte pitäisi uusia MUTTA siellä myös vaikuttaa olevan oikeastikin asiat vähän huonosti (0% menee eteenpäin...) niin näköjään skippasivat kontrollinäytteen ja laittoivat ajan suoraan seuraavalle lääkärille.Hei kiva, että kaikki meni hyvin!
Oliko tuo seuraava lääkäri sitten sen takia, kun miehen näyte oli huono vai?
Vastasin muuten vahingossa tuosta painohommasta aiemmin siulle, kun piti laittaa @Hanzkis .![]()
Mulla näkyi verikoe tulokset samana päivänä. Ja mies kävi sama päivänä myös ottamassa kokeet, mutta hällä ei näy myöskään tulokset vielä. Meillä kokeista nyt reilu viikko.Saunot edellisenä iltana pari tuntia ja jätät aamupalan väliin.
Tuskin se niin kilon päälle on se painoraja.
Meillä alle 3 viikkoa ensikäyntiin. Miun einiinmairittelevatverikoetulokset on jo saatu, mutta miehen näytteistä ei ole tullut vielä tuloksia näkyviin.
Miulla tuli perusverenkuva ja kilpparit nopeasti, mutta muut tipottain. Ilmeisesti nuo hiv- ja hepatiittiseulat ja amh sellaisia, että ne pitää lääkärin tai jonkin muun vapauttaa potilaalle näkyviin. Amh tuloksen saamisessa meni useampi viikko.Mulla näkyi verikoe tulokset samana päivänä. Ja mies kävi sama päivänä myös ottamassa kokeet, mutta hällä ei näy myöskään tulokset vielä. Meillä kokeista nyt reilu viikko.