gooseberry
Piirimestaruustason postaaja
Onnea ja tarrasukkiaTäällä testiin eilen "raskaana 1-2viikkoa", nyt dpo13. Vielä jäitä hatussa elokuisen kemiallisen vuoksi.Toivotaan että mukana pysyy ja kaikki on hyvin
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea ja tarrasukkiaTäällä testiin eilen "raskaana 1-2viikkoa", nyt dpo13. Vielä jäitä hatussa elokuisen kemiallisen vuoksi.Toivotaan että mukana pysyy ja kaikki on hyvin
![]()

Joo, mulla on aina näyttäneet kaikki ovistestiliuskat positiivista kaksi päivää. Mä testasin sekä ClearBlue-monitorilla että liuskatesteillä. Koska oviksen pitäisi tapahtua 24-36h päästä ovisplussasta, oletin että toisena plussapäivänä se ovis sit varmaan tapahtuu (menis tohon 36h), mutta kerran satuin menemään ekana ovisplussapäivänä gynelle, ja hän sanoi että siitä vasta ylihuomenna on mun ovispäivä. Mä teen aina testejä siihen asti että testi haalistuu, 2 posipäivän jälkeen kyllä aina sit kolmantena päivänä on sitten jo haaleampi, kaipa se sit on se päivä kun ovis tulee. Joka tapauksessa aikaisintaan se kyllä varmasti oli toisen posipäivän iltana kun kuitenkin sinä aamuna näytti edelleen plussaa kahdella eri testillä. Mutta mulla on PCOS ja hidas ovulaatio (aina KP20 jälkeen ja sit positiivisen ovistestin jälkeen se follikkeli vielä miettii kahteen kertaan ennen kuin viimein irtoaa) niin sekin voi kyllä vaikuttaa.Heippa, oon ehkä joskus aikanaan aiemminkin kyselly, mutta onko kokemusta siitä, että ovistestiliuska näyttää 2 päivää peräkkäin positiivista? Clearbluen lilassa myös noista ekana päivänä pysyvä hymynaama, mut sillähän pitää testaus lopettaa ekaan hymyyn. Ja testaan aina aamuisin, toimii mulla parhaiten. En usko että mulla olis hyötyä testaa useammin kun ei tosiaankaan oo nopea lh-huippu vaan just päinvastoin. Oon parilta eri tekoälyltä kyselly ja ne oli sitä mieltä et sillon ovis ois todnäk toisen plussapäivän iltana - sitä seuraavana aamuna välisenä aikana. En oo oikeen perus googlaamalla löytäny asiasta mitään. Niin olisko jollain kokemuksia tai varsinkin jotain kunnollisia linkkejä/lähteitä asiasta?
Ja yleisesti tsemppiä kaikille yrittäjille![]()

Paljon onnea!!Täällä testiin eilen "raskaana 1-2viikkoa", nyt dpo13. Vielä jäitä hatussa elokuisen kemiallisen vuoksi.Toivotaan että mukana pysyy ja kaikki on hyvin
![]()
Minä oon kans tälle piinaviikolle ottanu kauheesti ylimääräistä tekemistä etten ajattelis mitään raskauteen liittyvää, mutta kuinka ollakaan eipä ne ajatukset juuri muualla pyöri.Nyt tänään ja eilen illalla alkaneet ajatukset harhailemaan pois tuosta pelistä jota aktiivisesti ajatellut paljon enemmän kuin raskautumista ja siihen liittyviä juttuja viimeisen viikon aikana varsinkin. Huoh toivoin että se pitäisi ajatukset pois tästä yrittämisestä. Huomenna toki kun ilmestyy niin mahdollisuus että saan ajatukset taas pois tästä yrityksestä.Varmaan johtunee kun eilen oli jostain syystä hirveä ärsytyksen tunne ja jatkui kun heräsin tänään niin kun ajatukset harhaili takas tähän epätoivoiseen raskauden yrittämiseen.
Jotenkin en nyt tänään pysty muuta ajattelemaan taas pitkästä aikaa. No menihän se viikon ajan ihan hyvin...
En olisi huolissaan, voi olla esim kiinnittyminen. Jos menee niin kipeäksi että olo alkaa olla sietämätön niin soittaisin hoidontarpeen arviointiin. Jos oikealla keskittyvä ja tosi kova, oikeasti ettei meinaa sietää, niin sit voi valmistautua yrittää pääsee päivystykseen.Dpo6 ja nyt illasta iski kovat alavatsakivut. Semmonen vittumainen jomotus. Onks tää tyypillistä? Pitääks olla huolissaan?

Tiedän tuon olon. Joskus koira tulee ja pyörii innoissaan jaloissa ja tiuskasen sille "nyt pois" ja ajan koiraportin taakse. Hermo vaan menee joskus ilman syytä ja sitten kaduttaa hetken päästäMulla ihan helvetin ärtynyt olo. Toivon että pian helpottaa tämä ärsyyntynyt mieliala koska eilen oli lähellä etten mieheen ärsyyntynyt.Tänään vain meidän kissaan ärsyynnyin kun käveli naaman edestä ja kaatoi melkein kahvikupin. Onneksi mies on töissä olisin varmaan hänellekkin tuossa tilanteessa jotain typerää sanonut. Tai no kissalle huusin vaan että pois siitä... Tuli vähän paha mieli jälkikäteen kun pieni vaan halusi varmaan huomiota ja mä sitten vaan huudan siinä.
Tänään siis dpo3 vasta ja toivon ettei tämä olo/mieliala jatku pitkään...