Raskaaksi 2025

Mietin pitäisikö huomenna vielä yrittää talletella, korottaa mahdollisuuksia. Mutta en tiedä, koska tulinhan mä helmikuussakin raskaaksi ja silloin peittoa heiluteltiin hyvä jos kerran viikossa kun ei yritetty edes samallalailla. 😅 Niin saa tuo yksi mahdollisuus riittää tälle yrityskerralle. Koska todistetusti meillä se yksikin kerta riittää sen ovulaation lähettyvillä.

Ei kyllä ole surullinen taikka masentunut olo mutta jotenkin väsynyt kyllästynyt olo koko yrittämiseen. 😂 Ei voi mitään, se on mitä on... Ei oikein jaksa kiinnostaa ns. panostaa koko asiaan kun vitamiinit ja rautalisätkin jääny pariksi viikkoa ottamatta. Ihme että ovulaatiota olen jaksanut seurata.

Tämän aamun testi🫣
1000007595.jpg

Täällä kp10 ja onneksi aloitin oviksen tikuttelun aiemmin limojen perusteella enkä vasta tänään niinkuin aiemmin suunnittelin. Tasavahvat viivat pärähti testiin ja illasta vielä varmistan meneekö kontrollia vahvemmaksi.

Hauskasti Flo ennustaa ihan väärin kun ei ole mun kierrot ihan kartalla kkm ja kemiallisen takia. Eka kuva on ennuste ja toinen sitten se jonka tänään päivitin .

Sitten maanantaina pääsen magneettiin vihdoin. Toivottavasti ei mitään pahempaa tuhoa oo kerenny reuma tekee 🤞Ranne siis kuvataan.

Nyt vielä tänään ja huomenna talletukset niin on kyllä annettu kaikki taas. Tuo flossa oleva yksi talletus tuossa kp8 ei mennyt loppuun asti mutta kivaa oli silti 😍 Tässä juhlittu hääpäivää ja vuosipäivää peräkkäisinä päivinä 😍 yhdessä tallattu nyt 23vuotta 🩷

Liitteet

• IMG_7582.jpeg
    IMG_7582.jpeg
    94.2 KB · Katsottu: 75
  • IMG_7583.jpeg
    IMG_7583.jpeg
    102.8 KB · Katsottu: 68
Täällä dpo9 tai 10 ja nega. Toiveet on jälleen kerran korkealla, joten kyllä se nega taas kolahti. 😄 Oireita on, palelua (toki koko muukin perhe palelee kun uudessa kodissa ei patterit vielä lämmitä), väsymystä, PMS oireet puuttuu jne. Pms oireiden ahdistus on mulla se merkittävin oire, ja sitä ei nyt ole vaikka olisi useampikin asia mistä voisin stressata. Toki jossain aiemmassakin kierrossa oli sama juttu että pms oireet puuttui ja oli ihan tavallinen nega kierto sekin.

Vähän olen pohtinut että jos ei nyt tärppää, pitäisimme "joulutauon" yrityksen suhteen tjottailu meiningillä. Mutta täytyy nyt katsoa.

Täällä ilmeisesti ovulaatio ihan pian tai mennyt jo. Monitori näytti kylläkin vielä high tulosta että hyvä ettei enään tullut peak tulos ainakaan. 🤣 Nyt lopetan sillä testaamisen ja alan kai piinailemaan... Tai no ennemmin tulee mietittyä nyt muita asioita. Kuten se peli josta puhuin aiemmin... Toivon todella että se rauhoittaa mieltä ja vie pahimmat oireiden seurannat pois mielestä! 🤞

Täällä ilmeisesti ovulaatio ihan pian tai mennyt jo. Monitori näytti kylläkin vielä high tulosta että hyvä ettei enään tullut peak tulos ainakaan. 🤣 Nyt lopetan sillä testaamisen ja alan kai piinailemaan... Tai no ennemmin tulee mietittyä nyt muita asioita. Kuten se peli josta puhuin aiemmin... Toivon todella että se rauhoittaa mieltä ja vie pahimmat oireiden seurannat pois mielestä! 🤞

Toivotaan, että se peli on mieluinen ja pitää sut kiireisenä! Diablo 4 ei sit vissiin ihan iskenyt vai? 😊

Toivotaan, että se peli on mieluinen ja pitää sut kiireisenä! Diablo 4 ei sit vissiin ihan iskenyt vai? 😊
No ei ihan, mietin että annan kyllä sillekkin tilaisuuden myöhemmin. Mutta tuli se virhe tehtyä ja innostuttua lukemalla tästä tulevasta pelistä liikaa niin en osannut keskittyä diabloon. 🤣 Hyvä sinänsä, en ole oikeastaan mitään raskauteen liittyviä juttuja lukenutkaan tällä viikolla muuta kuin mitä täällä selaillut/jutellut. Oisin kyllä säästynyt paljolta jos aiemmin olisi joku mielenkiintoinen peli ilmestynyt joka olisi vienyt huomion vähän pois raskauden yrittämisestä. Mutta minkäs sille voi kun niin nirso pelien suhteen. 🙈

Onko sen monitorin mukaan tänään sit ovilaatiopäivä?

Onko sen monitorin mukaan tänään sit ovilaatiopäivä?
Sekään ei siis osaa ovulaatioajankohtaa antaa, monitori näyttää "peak" kun tavallinen liuskatestikin näyttää plussaa ja siitä noin 24-36 tunnin päästä on ovis.

Monitorissa on lähinnä etuna se että 1) tarvitsee testata vain kerran päivässä aamuisin, 2) ei tarvitse tulkita viivoja ja 3) se näyttää "low" kun ei ole ovista vielä tulossa, "high" noin 2-5 päivää ennen kuin LH-huippu alkaa (niin voi aloittaa tallettelun, jos ei tallettele menkoista asti) ja sit ne kaksi "peak"-päivää kun on LH-huippu on yleensä DPO-1 ja DPO0 (tai DPO-2 ja DPO-1 jos on hidas ovuloimaan kuten minä).

Lueskelin nyt jälkikäteen että monitori jättää vielä peak-päivien jälkeisen päivän "high" sen takia kun periaatteessa on silloin vielä mahiksia jos on hidas ovulaatio ja siittiöt elää pari päivää niin voi tärppi osua silloinkin (hyvä tiedostaa jos siis käyttää monitoria ehkäisykeinona), mutta kyllä ne peak-päivät on se paras mahis sekä sitä edeltävät high-päivät!

Juu itse kokenut (hyvä sanoa yhden kierron jälkeen) että toi monitori auttanut vähentämään stressiä todella paljon ainakin oviksen testailujen suhteen. Toivon samaa raskauden testauksen kanssa. 🤞 Nyt ei muita raskaustestejä olekkaan mutta katsotaan kun sen testaaminen lähestyy että sorrunko ostamaan muita. 🤣

Täällä vähän omaa napaa tähän väliin. Mulla tänäänkin koko päivän mennyt vilun väreet! Ihan pieni lämpö (36,7. Mulla normaalilämpö 36,2) eilen ja tänään. Toki ihan hyvin voi olla flunssan alkuakin, mutta kyllä toiveet vähän herää. Lisäksi pientä pistelyä rinnoissa ollut tänään, se ei ole mulle ihan tyypillinen pms oire. Yhdessä kierrossa sitä oli mutta ei kyllä muistaakseni näin tuntuvana. Toki ennenkin on tultu korkealta ja kovaa, useampi kierto kun on ollut ihan kunnon valeraskauskierto.🙈

Yritän kaikkeni olla testaamatta huomenna kun en ole ihan varma edes dposta. 🙂

Juu itse kokenut (hyvä sanoa yhden kierron jälkeen) että toi monitori auttanut vähentämään stressiä todella paljon ainakin oviksen testailujen suhteen. Toivon samaa raskauden testauksen kanssa. 🤞 Nyt ei muita raskaustestejä olekkaan mutta katsotaan kun sen testaaminen lähestyy että sorrunko ostamaan muita. 🤣
Miten aikaisin raskautta voi testata? Onko millanen herkkyys?

Täällähän on tapahtunut paljon sitten viime käynnin. Siitä tosin on aikaakin 😅 onnea kaikillr plussanneille!

@Mietteissään, mun silmään näkyy kans jotain. Toivotaan vahvistumisia!

@Kali me mennäänkin melkein samoissa päivissä.

Omassa navassa tosiaan ilmeisesti ensimmäinen ovis sittwn vuoden 2017. 🤭 tänään olisi dpo4. Ensimmäiset päivät melkoista oireilua, mutta tänään olo asettunut ja ilmeisesti kroppa sopeutuu hormonimuutoksiin. Tallettelut osui kivasti kolmena päivänä, kun oli syysloma ja esikoinen koko viikon isovanhemmilla. Saatiin peuhata ihan rauhassa 🤭

Miten aikaisin raskautta voi testata? Onko millanen herkkyys?
Muistelen että ohjeissa taisi lukea että kannattaa odottaa kun kuukautiset pitäisi alkaa? Mutta en ole varma koska vasta tutkinut tarkemmin ovulaatiotestausta. 😅 Niin en niin tarkkaan raskaustestauksen puolta tutkinut vielä. Ja herkkyydestä en osaa sanoa koska yritik tutkia ja en löytänyt kuinka herkkiä on..

|| Vähän asiaa tutkimalla löysin että herkkyys se 25 ja suositeltiin testaamaan sinä päivänä vasta kun kuukautisten pitäisi alkaa.

Muokattu viimeksi:
Takaisin