Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuinka lyhyen aikaa sulla näkyy? En oo saanu överioireista huolimatta ovulaatiota testeillä kiinni ja nyt mietin, et voiko olla silti tullut vai jäikö välistä. Täsmää kaikki oireet flown ennusteeseen.@Sartsukkas en rehellisesti muista sun aiempia tekstejä mutta onko mahdollista että missasit vahingossa oviksen? (Eli ovis näkyisi sulla lyhyen aikaikkunan ajan kuten mulla)
Heräsin taas aikaisin ja tein herkän testin joka täysin nega, vähän pettynyt olo kyllä suoraan sanoen...No tosin jos ne eiliset tuntemukset olisi olleet kiinnittymiseen liittyviä niin toki eihän se testissä näkyisi vielä. Mutta tiedä sitten.
![]()
Mä jätän tän viimeiseksi testailuksi tässä kierrossa, koska kyllä mä jotenkin uskon, että mun oireilut on vaan enteillyt kierron loppumista vain.Täällä samat, mutta aamulämmöt nousussa, joten oon varovaisen toiveikas.Heräsin taas aikaisin ja tein herkän testin joka täysin nega, vähän pettynyt olo kyllä suoraan sanoen...No tosin jos ne eiliset tuntemukset olisi olleet kiinnittymiseen liittyviä niin toki eihän se testissä näkyisi vielä. Mutta tiedä sitten.
![]()
Mun oma lotto olisi himpun verran alle 12 tuntia, tosin aloin epäilee jo että onko mahdollista että mulla vain on ollut paljon enemmän anovulaatisiakiertoja kuin oon tajunnutkaan. 4 kiertoa oon koettanut metsästää lh tikuilla ovulaatiota ja oon vasta tässä kierrossa löytänyt ohjeen mukaan positiivisen lh testin. Eli mun pitää ottaa se testi positiivisena, jossa ollaan tehty yhtäkkiä vahvempi hyppy ja ollaan hiuskarvan varassa positiivisesta. Testaan heti herätessä klo 7 ja sit töiden jälkeen klo 16. Klo 14-16 pyrin olemaan juomatta nestettä ja välttämään vessaa.Kuinka lyhyen aikaa sulla näkyy? En oo saanu överioireista huolimatta ovulaatiota testeillä kiinni ja nyt mietin, et voiko olla silti tullut vai jäikö välistä. Täsmää kaikki oireet flown ennusteeseen.
Siis epätoivoisena vielä kysyn, että mitä tarkoitat ovulaatiolimojen vähentymisellä? Selkeästi määrällisesti vähemmän, kuitenkin valkuismaista vai että koostumus jo erilainen? Mulla 1. yritysvuonna ei näkyny eikä kuulunu ovulaatiota, kierrot veny kuukausien mittaisiksi ja olen nyt sitten stressaantunut, että tälle tielle lähdetään taas. Yritän löytää toivon kipinän, et vielä plussa tulee tai en saanut sitä kiinni ja kierto jäis kuitenkin normaaliksiMun oma lotto olisi himpun verran alle 12 tuntia, tosin aloin epäilee jo että onko mahdollista että mulla vain on ollut paljon enemmän anovulaatisiakiertoja kuin oon tajunnutkaan. 4 kiertoa oon koettanut metsästää lh tikuilla ovulaatiota ja oon vasta tässä kierrossa löytänyt ohjeen mukaan positiivisen lh testin. Eli mun pitää ottaa se testi positiivisena, jossa ollaan tehty yhtäkkiä vahvempi hyppy ja ollaan hiuskarvan varassa positiivisesta. Testaan heti herätessä klo 7 ja sit töiden jälkeen klo 16. Klo 14-16 pyrin olemaan juomatta nestettä ja välttämään vessaa.
Sit tässä kierrossa on ollut varmaa se että ovulaatiolimat ehti jopa vähentyä ennen kuin lh piikki tuli, joten se oli jännä…
Alla on kaks kiertoa, joista voisin lyödä vetoa että lh piikki löydetty, ja yks missä kuume ilmeisesti aiheutti anovulaatiokierron.
Edit kuivien tikkujen vertailu vaikuttasi olevan vaikeampaa kun sävy muuttuu, joten ottaisin kuvat siinä aikaikkunassa, missä ohjeet sanoo että pitäisi näyttää oikeaa. Osa noista testeistä vaaleni kuivuessaan. Niin vertailuun käyttäisin kosteita tikkuja.
Mä yritin tunnustella niin sanotusti että onko mulla rinnat herkät/kipeät mutta ehkä hitusen normaalia herkemmät? Ei kyllä turvonneet ole itsellä. Tai no mun on vaikee arvioida koska ne näyttää aina isoilta koska mun rinnat on kuppikokoa E tai F niin vaikea arvioida onko turvonneet siitä.Täällä samat, mutta aamulämmöt nousussa, joten oon varovaisen toiveikas.
Eilen illalla tuntui pari sellaista pystysuoraa vihlaisua täysin keskellä kohtua aina häpyluuhun asti, ja myös nippaili siitä kohtaa, jossa olen tuntenut mahdollista kiinnittymiskipuaTänään annoin kissoille uutta ruokaa, ja yökkäsin sen hajulle, tosin joskus harvoin mulla on ollut tätä joidenkin tuoksujen kohdalla muutenkin. En tiedä oikein pitäisikö olla toiveikas vai mitä, onhan nyt vasta dpo 10
Huomasin myös kotiliivejä aamulla pukiessa, että mun rinnat on tosi turvonneet, mutta tää saattaa olla myös normaalia raskauteen liittymätöntä hormonitoimintaa.
Mä en usko yleensä hömppään, mutta sain yhtä kautta sellaisen ennustuksen, johon liittyi keholliset tuntemukset ja luku 555. Mies herätti mut tänä aamuna kun lähti töihin (ei tee tätä yleensä koskaan?), kello oli silloin 5:50 ja tänään on 5.9. Onks tää joku enne?![]()
Oli mulla limoja ja rinnat tuntuneet semmoisilta luteaalivaiheen rinnoilta, muutenkin ollut ehkä semmoisia normi luteaalioireita. CB pinkki ei kuitenkaan muuttunut positiiviseksi, yhdessä vaiheessa niissä viivat olivat kuitenkin vähän tummemmat.@Sinertävää Mulla on aikaisemmin venyneet ovuloimattomat kierrot, viimeksi oletettavasti keho yritti kahteen otteeseen ovuloida ennen kuin luovutti. Se kierto olikin sitten yli 60 pvä... Mutta yksilöllistähän se on, että miten keho reagoi. Oliko sulla mitään ovulaatio-oireita? Toivottavasti testi yllättää positiivisesti!
Täällä nyt dpo 7 ja aamulla oli hieman pahoinvointia ja alavatsalla on vähän tuntemuksia. Lisäksi on aivastellessa tullut repäisykipuja. Mutta ei mitään sellaista, mikä ei selittyisi muillakin asioilla kun raskaudella.