Raskaaksi 2025

Okei, mun oli pakko. Dpo9, päivävirtsa 2h pidätyksellä. Mitä mieltä on raati? 🫣

View attachment 147768
Mä kyl sanoisin että näyttää plussan alulta. Ite saanut samanlaisia tuloksia juurikin dpo 9 näillä testeillä, ja dpo 10 ollut jo selkeämmin havaittavissa 😊 Muutenkin tuo viiva on tosi selkeä eikä yleensä PC anna näin räikeitä viivanpaikkoja ainakaan itselle. Testaisin jo huomenna uusiksi 🙊

Edit. Viime raskaudessa sain tällaisen dpo 9, ja apteekin herkkä antoi jo selvän plussan myöhemmin päivällä

IMG_0058.jpeg

Kauhean yrityksen jälkeen totean että kyllä tuo testi on nyt tarpeeksi lähelle positiivinen. En yritä tän enempää positiivista saada, kun onhan tuo nyt merkittävästi tummempi verrattuna jo eiliseen. Ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta ollaan niin lähellä ja mulla on viikon edestä valkoisia tikkuja, joten pe tai la on ihan varmana jotain.

Tietty tulee kun matkustan ilman miestäni… ärsyttää kyllä nyt että sen ovulaation piti hakeutua just tähän hetkeen kun olin varta vasten perunut matkustukset tän viikon alusta jottei missattaisi ovulaatiota… 😂 missataanpa siltikin. Pitää vain pupuilla tänään ja toivoa että se yltäisi ovulaatioon asti.

Onpa jännittävää kun niin moni piinailee nyt samaan aikaan, pidetään peukkuja kaikille ja toivotaan sitä kuuluisaa plussa-aaltoa!

Itsellä vasta dpo 3 (tai ehkä jopa dpo 2) menossa, ja jotenkin tosi hälläväliä olo 😂 Vaikka tallettelut osui kohdalleen, ei luottoa hirveesti tähän kiertoon ole. En tiedä miksi. Aloitin nyt treenaamaan taas aktiivisesti, vaikka aluksi hermoilin että josko se sitten vaikeuttaisi raskaaksi tulemista. Mutta päätin, että nyt kun ollaan kuitenkin vasta kolmannessa kierrossa keskenmenon jälkeen niin en jaksa tässä vaiheessa ottaa stressiä tuommoisista. Ehkä sitten jos ei ala tärppiä kuulumaan vuoden loppuun mennessä. Nyt kaipaan jotain omiakin harrastuksia ja muuta tekemistä, kuin tätä jatkuvaa oviksen metsästämistä ja päivien laskemista.

@Suskikitten sinnikkäästi olet kyllä jaksanut ovista metsästää, mäkin sanoisin että tarpeeksi lähellä posia tuo nyt on ja ei muutakun hommiin sen verran kuin tässä kierrossa ennättää!

Juurikin tuota samaa olen nyt tässä viime aikoina pohdiskellut, kuinka ärsyttävää on jo sekin kun pitää omia menoja muokata sen mukaan, milloin ovis mahtaa olla (ja milloin pitää olla miehen kanssa samassa paikassa 😂). Mä reissaan esikoisen kanssa paljon ja meillä on miehen kanssa erillisiä menoja jonkin verran, niin hirvee stressi oli nyt tässäkin kierrossa että saadaan varmasti tallettelut purkkiin. No, osuihan ne nyt, mutta ensi kierrossa ovis osuisi todennäköisesti juuri sille ainoalle syyskuun viikonlopulle, kun ollaan miehen kanssa eri osotteissa…😅 Ja selkeästi tällä meidän historialla ne tallettelut pitää saada päivälleen osumaan, mikäli haluaa jotakin saada aikaiseksi 🙈

Mä kyl sanoisin että näyttää plussan alulta. Ite saanut samanlaisia tuloksia juurikin dpo 9 näillä testeillä, ja dpo 10 ollut jo selkeämmin havaittavissa 😊 Muutenkin tuo viiva on tosi selkeä eikä yleensä PC anna näin räikeitä viivanpaikkoja ainakaan itselle. Testaisin jo huomenna uusiksi 🙊

Edit. Viime raskaudessa sain tällaisen dpo 9, ja apteekin herkkä antoi jo selvän plussan myöhemmin päivällä
+ @MariaEdit mulla on jemmassa pregcheckin puikko, se taitaa olla näitä liuskatestejä herkempi 🤔 Tosiaan omaan silmään viiva selkeästi punottaa, mutta en alkanut viivalaseilla editoida kuvaa mihinkään suuntaan. Aika näyttää onko väärä positiivinen, siitäkin saa jo vertaistukea, kun edes joku muukin näkee haamulaisen 🤭

Ihan kuin siinä jotain näkyisi mutta todella haaleasti, toivottavasti olisi oikea plussa! 🤞

Itse tein myös iltapäivällä vielä testin, tosin puolentoista tunnin pidätyksellä vaikkakaan tuskin olisi mitään näkynyt vaikka olisin pidempään pidättänyt. 😔 Kun kuten sanoin jotain olin tuntevinaan tänään. Voi kyllä olla muuhunkin liittyviä oireita...
Mä tein kans, tosin oma pidätys oli 4h ja silti nega 😂 Nooo, huomenna uusi yritys

Mä tuun kanssa omanapailemaan ku pää alkaa lahota🤣 mulla siis loppus viime viikon torstaina terolut taas, eli menkah ois pitäny alkaa siin pe-su. Menkkoja ei oo vieläkään näkyny eikä kuulunu (viime terolutkierrossa mun menkat oli kans myöhässä viikon). Mulla on nyt maanantaista asti ollut joka päivä aika voimakastakin huonovointisuutta, etovaa oloa ja alavatsaa nipistelee, samalla tavalla kuin sillon kun menkat alkaa. MUTTA se ongelma on, että en saanut positiivista ovistestiä, eli mulla ei ol sitä ovulaatiota ollut. Mietin, että tekeekö mieli kepposia vai voiko mulla viikon kestää nää ennen menkkoja olevat kivut viikon🙈 tää on kyl ärsyttävää

@Sartsukkas en rehellisesti muista sun aiempia tekstejä mutta onko mahdollista että missasit vahingossa oviksen? (Eli ovis näkyisi sulla lyhyen aikaikkunan ajan kuten mulla)

@Sartsukkas en rehellisesti muista sun aiempia tekstejä mutta onko mahdollista että missasit vahingossa oviksen? (Eli ovis näkyisi sulla lyhyen aikaikkunan ajan kuten mulla)
Ei oo mahollista et oisin missannu koska oon tikuttanu joka päivä🙈😁 tai siis toki joo jos se voi tulla testaamisen jälkeen ja hävitä testistä pois sit alle 24h päästä.
Käytän myös digitestei ovikseen niin niissä pitäisi näkyä🙈 mut eipä sitä ikinä tiiä😱

Täällä taas 👋 Vuosi sitten alettiin yrittää toista eikä vieläkään ole tärpännyt. Tosin yrittäminen ei ole ollut kovin aktiivista miehen reissutyön vuoksi ja oma intokin lopahti, kun kuukausi toisensa jälkeen testit näytti negaa. Ainakin yksi kemiallinen on tälle ajanjaksolle osunut 💔

Tässä kierrossa ajattelin taas yrittää ja kävin ostamassa oikein ovistestipaketinkin! Nyt kp 10 eli pian alkaa testailu (viime kierrossa olin tuntevinani ovisnipistyksen kp 17). Vauva olisi niiiin toivottu 🥹❤️

Muokattu viimeksi:
Katsokaas mitä löytyi Normalista tänään, vaikken miehen siittiöiden laatua ainakaan toistaiseksi epäile niin uteliaisuus vei voiton :No Evil Monkey:
1000308254.jpg

WhatsApp-Kuva 2025-09-04 klo 19.20.20_d4d721eb.jpg

Hintaa tällä paketilla oli 8,80 euroa, eli ei tässä ainaan hirveästi häviäkään. Tänään ei miehellä ollut fiilistä, mutta josko huomenna jaksaisi testailla 🤪

Me kans tehtiin tuollainen siemennesteen kotitesti, ei tosin ollut Normalin vaan joku apteekin. Juttelin niistä aiemmin gynen kanssa, ja hänen mukaansa toimintamekanismi olisi pätevä. Meillä miehen tulos ei ollut sen mukaan normaali, mikä viittaisi siihen että jotain haastetta voi olla. Nyt sitten kun ollaan saatu lähete lapsettomuushoitoihin, hän on käynyt ihan virallisissakin testeissä, ja tuloksia odotellaan. Lapsettomuushoitojen ensikäynnillä lääkäri oli tosin sitä mieltä, että noi kotitestit voi antaa myös harhaanjohtavia tuloksia. Mutta ainakin on edullista kokeilla :smiling-eyes:

Ja @Sartsukkas , me ollaan samassa aikataulussa, kun mäkin söin vikan teron viikko sitten torstaina, ja ei menkkoja! Mutta mulla tuli selkeet ovisoireet terokuurin aikana, ja sain ovisplussan. Toivotaan, että jos sullakin ois käynyt näin, ja toivoa olisi! 🌈

@*Ninni* joo ajateltiin kans just, että voivat olla suuntaa antavia. Ja toi testi taisi mitata siittiöiden määrää, mutta kun ei se aina ole kiinni määrästä, vaan laadusta. No, katsotaan mitä tulee :No Evil Monkey:

Iltanapa: Tunnustelin kohdunsuuta, ja mun mielestä se oli selkeästi pehmeä, tuntuu erille yleensä ennen menkkoja 😳

Takaisin