Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anteeks mut tää kävi naurattaa, koska teen ite ihan samaa välilläviime yö oli kyllä erikoinen kun jostain syystä oikein valvoin kun kiukutti niin paljonja tää on tosi erikoinen aika kokea hormonaalista kiukkua. Kuukautisiin on reipas viikko aikaa ellei jopa kaksi. Ei varmasti voi olla myöskään raskausoire kun sit mun ovulaatio olisi ollut merkittävästi aiemmin kuin olisin odottanut. Ehkä koen ekaa kertaa ovulaatiokiukkua? Eikös sekin oo joku juttu? Miten muut on kokeneet tunteiden menevän ovulaation aikaan?
Tunnistan hormonikiukun pääasiassa siitä että oon vihainen ihmisille, joita en tunne ja jotka ei oo osa mun elämää. Esim viime yön viaton kohde oli hammaslääkäri, jonka kanssa olin keskustellut sellaiset 40 min ja oli ollut perus käynti, ei mitään ihmeellistä. Käyn näiden henkilöiden kanssa mielikuvitusriitoja, jotka saa mut kierroksille.
Mitä oon lukenut niin yleensä kiinnittymisestä aikaisintaan 2 päivän päästä VOI näkyä jotain, muttei välttämättä. Mulla oli toissapäivänä just mahdollisesti kiinnittymiseen liittyviä kipuja, muttei tänään ainakaan testissä näkynyt mitään. Ärsyttävä tää ihmiskeho, voisko meissä olla vaan kojelauta johon syttyy joku valo jos on raskaana (ja voisi se ilmoitella muistakin huomiota vaativista jutuista)? Vähä niinkuin mun vanhan auton moottorivikavalo (joka paloi kyllä turhan useinMulla äsken kun kaupassa kävin niin matkalla tuohon lähikauppaan aika keskeltä mutta vähän enemmän oikeanpuoleisesti kumminkin tuntui alavatsassa jotain vihlonnan kaltaista tai ehkä enemmän pistävä kipu sellaisella pienellä alueella.Toivon että jospa olisikin ollut kiinnittymiseen liittyvää kun kumminkin voihan se vasta nyt tapahtua kun dpo9 tänään kuitenkin. Voihan se olla että oli jotain ihan muutakin. Mutta en voi valehdella että toivo ei olisi vähäsen herännyt....
Tosin huomenna varmaan turha testata koska ei kai se päivä kiinnittymisen jälkeen voi näkyä testeissä? Jos tuo nyt oli se kiinnittyminen.Huomaan että heti kaikista vatsa tuntemuksista etenkin alavatsa, niin alkaa mielikuvitus laukkaamaan.
Mulla ei ole kyllä mitään muistikuvaa ovulaatiokiukusta muuten kun välillä ärsyttää se, että vatsa paisuu kun pullatoikina juuri silloin kun haluaisi olla mahdollisimman viehättävä.viime yö oli kyllä erikoinen kun jostain syystä oikein valvoin kun kiukutti niin paljonja tää on tosi erikoinen aika kokea hormonaalista kiukkua. Kuukautisiin on reipas viikko aikaa ellei jopa kaksi. Ei varmasti voi olla myöskään raskausoire kun sit mun ovulaatio olisi ollut merkittävästi aiemmin kuin olisin odottanut. Ehkä koen ekaa kertaa ovulaatiokiukkua? Eikös sekin oo joku juttu? Miten muut on kokeneet tunteiden menevän ovulaation aikaan?
Tunnistan hormonikiukun pääasiassa siitä että oon vihainen ihmisille, joita en tunne ja jotka ei oo osa mun elämää. Esim viime yön viaton kohde oli hammaslääkäri, jonka kanssa olin keskustellut sellaiset 40 min ja oli ollut perus käynti, ei mitään ihmeellistä. Käyn näiden henkilöiden kanssa mielikuvitusriitoja, jotka saa mut kierroksille.

Mutta nää on varmasti tällaisia kuviteltuja "raskausoireita".Ihan kuin siinä jotain näkyisi mutta todella haaleasti, toivottavasti olisi oikea plussa!Okei, mun oli pakko. Dpo9, päivävirtsa 2h pidätyksellä. Mitä mieltä on raati?
View attachment 147768
Okei, mun oli pakko. Dpo9, päivävirtsa 2h pidätyksellä. Mitä mieltä on raati?
View attachment 147768