Raskaaksi 2025

Kävin uudessa hcg mittauksessa 8.7 ja tulos oli 60. Eli oli tippunut 143-60.
Eilen alkoi taas rintojen kipuilu. Myöskin valkovuodon määrä on viikon aikana lisääntynyt ja paksuuntunut. Iho on huonossa kunnossa. Tein tänään testin, joka mittaa 25ml/u, jossa mielestäni näkyy edelleen haalea positiivinen. Olin kuitenkin juonut 2kuppia kahvia ja 2 vesilasia, sekä käynyt juuri pissalla ennen testin tekoa. Mitäköhän ihmettä on tekeillä🥺

1000004601.jpg

Taisin aiemmin kirjoittaa, etten aio testata tässä kierrossa ovista. Tajusin kuitenkin tänään, että toisaalta tekis kooovasti mieli olla kartalla ovulaation ajankohdasta KOSKA siitä voi laskea milloin pääsen ilmoittamaan lapsettomuusklinikalle ekat menkat, JIPPII!!!
Eli ovulaation hyödyntäminen ei oo se juttu tässä kierrossa vaan se, että tiiän missä mennään. En malta odottaa hoitojen alkamista!!! Joudun siis pyörtämään puheeni ja alan tikuttamaan tänään. Digillä sitten varmistan jos siltä näyttää.

On se ihmeellistä, miten aika on kulunut ja pian ollaan jo ekassa inseminaatiossa - toivottavasti! Voihan tässä tulla vielä mutkia matkaan mut mä luotan siihen, että kaikki menee just niinku pitää. Pakko myöntää, että odotukset ON korkealla. Eniten huolettaa se, että jos se seuraava ovulaatio on viikonloppuna eikä sitä siks päästä hyödyntämään. Tiedän, että kun on kyse julkisen puolen hoidosta niin tekevät virka-aikana mut ai että kun sapettaa nää kesätauot ja viikonlopun kiinniolemiset. Ei ihmisten lisääntymisentarve katso viikonpäivää, kelloa tai mitään muutakaan 😑

Muokattu viimeksi:
Kävin uudessa hcg mittauksessa 8.7 ja tulos oli 60. Eli oli tippunut 143-60.
Eilen alkoi taas rintojen kipuilu. Myöskin valkovuodon määrä on viikon aikana lisääntynyt ja paksuuntunut. Iho on huonossa kunnossa. Tein tänään testin, joka mittaa 25ml/u, jossa mielestäni näkyy edelleen haalea positiivinen. Olin kuitenkin juonut 2kuppia kahvia ja 2 vesilasia, sekä käynyt juuri pissalla ennen testin tekoa. Mitäköhän ihmettä on tekeillä🥺

View attachment 146184
Mä ehkä soittelisin neuvolaan/hoitavaan tahoon ja kyselisin sieltä apuja. Jos vaikka pääsisit vielä uuteen mittaukseen. Tsemppiä epätietoisuuteen, ymmärrän hyvin 😓💛

Mulla ihan sama! 😄 Aavistuksen tummempi taas aamulla. Nyt pinnailen seuraavalle tikulle. 😁
On tää kans hommaa. 😂
Joo, on se kumma kun ovistestistäkin pitää keksiä piinat. Mulla myös selkeästi tummunut keskipäivän testissä, ja en malttanut sitten myöhempään odottaa kun tein jo seuraavan testin nyt. Aika samaa vahvuutta, olis voinut odottaa illempaan. En vaan halua nyt missata sitä plussaa kun kerran aloin testailemaan. 10 testiä jo mennyt 🫣

Kp7 täällä ja mietin pitäisi huomenna varalta tehdä raskaustesti ja ovulaatiotesti. 🧐 Nännejä vihloi töissä hetkellisesti ja alavatsassa tuntuu menkkamaisia kramppeja suhteellisen paljon ja haistoin kahvin ulko-oven läpi. Toisaalta menkat tulivat suht ajallaan ja oli kyllä ihan kunnolla vuotoa, toisaalta ne kestivät vain pari päivää mikä on semi lyhyt aika mulle, muttei tavatontakaan, yleensä vuotoa on ensimmäiset päivät ja sitten on tiputtelua useita päiviä, nytkin on pyyhkäisy tuhrua tullut ihan vähän. Huonoa oloa on välillä, mutta johtuu taatusti helteestä. Ja semmoista vaaleaa/kellertävää valkovuotoa tullut runsaasti, voiko olla jokin tulehdus? 🤔

En tiedä, kai mulla enempi oireita olisi jos olisin raskaana. Söin laktoosillista jäätelöä eilen eikä vatsa oikein tykännyt.

En tiedä. Hieman hirvittää

Mies lähti tänään viikoksi reissuun. Huomenna olis meidän vuosipäivä ja vaikka ei nyt edes samalla paikkakunnalla olla niin olisihan se ihana päästä kertomaan positiivisesta testistä 🙈 Tällä hetkellä oireina tissikipu ja jäätävä itkuherkkyys jotka molemmat voivat myös liittyä lähestyvien menkkoihinkin 😬 Menkkajomotuksia ei ole. Viime yönä tuli pari sellasta voimakasta vihlaisua alavatsalla ja tietysti heti ajattelin että olisko kiinnittymiseen liittyvää, mutta voihan tuokin olla mitä vain 🙄🙈 Sitä vaan toivoo niin kovasti 🥲

Törkeästi omanapailen nyt. 1,5 viikon päästä olisi meillä ensikäynti Tilkassa. Mies sai nyt vaan jonkun kauheen ruton kesätapahtumasta ehkä koronan. Ainakin oireet täsmäisi viimeisimpään koronaan. Nyt Toivotaan ettei muut sairastuta. Oon evakuoinut itseni sohvalle eri kerrokseen nukkumaan 😅

Muutenkin ahdistaa ihan kauheasti tuleva käynti. Paino ei oo pudonnut tarvittavaa määrää ja bmi pyörii just siinä 35,0 ja 35,1. Voiko ne vielä meidät käännyttää pois sieltä?? Mietityttää muutenkin kovasti tulevat mahdolliset hoidot ja syksyn kuviot. Mulla on taas monta rautaa tulessa, aloittelen sivubisnestäkin päätyön ohessa ja se vie nyt melko paljon henkisiä resursseja. Mut ei kyllä tulla toimeen jatkossa, jos ei rupee bisnekset myymään. Lapsen silmälasit pitöis jatkossa hommata itse ja hoidotkin maksaa, vaikka husin työntekijänä polimaksuja ei tarviikkaan maksaa.

@Nukkelapsi
Voi kökkö jos oikeasti on sadasta grammasta kiinni. 😫 Sun pitää nyt vaan jotenkin saada suoli ja rakko tyhjäksi ennen ensikäyntiä!

Jotenkin luulisi että johan ne vaa'atkin heittävät jonkin verran. Kyseenalaista niiden vaa'an kalibrointi, eivät varmasti ole sitä tehneet ajallaan!

Edit: varmaan helle pehmentänyt mun päätä, luulin bmi:tä kiloiksi 🤣

Muokattu viimeksi:
Oon nyt vähän hämmentynyt, kun tänään alkoi verenvuoto...?
Nyt on siis KP27 eikä ovista ole vielä tullut, tikutan joka päivä kahta eri merkkiä ja edellisissä kierroissa ovis tuli KP27 ja KP22 (jälkimmäinen oli eka letrokierto). Tässä kierrossa letrojen miniannos ei näytä toimineen kun ovista ei kuulu, mutta oletin että kyllä se sieltä parin viikon sisään tulisi.
Nyt on jo pari päivää tullut epämääräistä tuhrua mutta tänään tuli jo ihan kirkasta verta, ei yhtä paljon kuin pahimpina menkkapäivinä mut jonkin verran kuitenkin. En nyt tiedä että skippasko mun keho nyt suoraan menkkoihin ilman ovista välissä vai aiheuttaako edellisen kierron follista jäänyt kysta jotain verenvuotoa...? Oma yksityisen vakigyne jonka kanssa on hoitosuunnitelma tulee vasta parin viikon päästä lomilta, enkä viitsisi omin päin ruveta ottamaan cycloja tai letroja kun en ole ihan varma että mikä vaihe täällä nyt sitten on menossa?? Ehkä vaan odottelen että mitäs seuraavaksi tapahtuu... Elo/syyskuussa pääsisi ehkä viimein julkisellakin naistenpolille asti niin ei tarvitsisi yksityisellä enää jatkaa kun kalliiksihan nämä jatkuvat käynnit käy :No Evil Monkey:

@Feronia onpa kyllä outo tilanne🤔 onko mitenkää mahdollista, että olisit oviksen missannu vaikka tikuttelet?

Täällä tais nyt tulla ovisplussa🤔🥳 ainakin alkaa aika tasavahvat viivat olemaan👌🏼

Muok. Pakko oli viel tehtävä digi ja kyllä siihen hymynaama tuli🥳

Liitteet

• IMG_1068.jpeg
    IMG_1068.jpeg
    46.2 KB · Katsottu: 104
Muokattu viimeksi:
Täällä alko nyt menkka juilinnat alavatsalla 🥲😭🙈 Villi veikkaus että hanat aukeaa viikonlopun aikana tai viimeistään maanantaina 😥 Toki Voihan nää olla jotain raskauteenkin liittyvää, mutta epäilen kyllä pahasti että täti koputtelee pian 😭

@Feronia onpa kyllä outo tilanne🤔 onko mitenkää mahdollista, että olisit oviksen missannu vaikka tikuttelet?

Täällä tais nyt tulla ovisplussa🤔🥳 ainakin alkaa aika tasavahvat viivat olemaan👌🏼

🥳🥳 Jee!
Mulla liuskat vielä kaukana positiivisesta ja se digi antoi pysyvän hymyn päivällä. Että mitenköhän täs ny pitää edetä. 🙈 Tai että mihin sitä luottaa? Koska se ovis ny sitte on mahdollisesti ku digi on posi ja liuskat on nega. 😂 Teiniperheessä olis tärkeä tietoa. 😁 Mittaan kyl Bbt vielä et se kertoo ehkä sit jälkijunaan.
Onko kenelläkään antaa mitään järkevää sanaa? 😂 Että jos kuumeilisit mun tilanteessa niin koska ajoittaisit seksin? 😆

🥳🥳 Jee!
Mulla liuskat vielä kaukana positiivisesta ja se digi antoi pysyvän hymyn päivällä. Että mitenköhän täs ny pitää edetä. 🙈 Tai että mihin sitä luottaa? Koska se ovis ny sitte on mahdollisesti ku digi on posi ja liuskat on nega. 😂 Teiniperheessä olis tärkeä tietoa. 😁 Mittaan kyl Bbt vielä et se kertoo ehkä sit jälkijunaan.
Onko kenelläkään antaa mitään järkevää sanaa? 😂 Että jos kuumeilisit mun tilanteessa niin koska ajoittaisit seksin? 😆
Siis ovistesteissä on kans eri herkkyyksiä ja joillekki vaa sopii eri merkkiset ja herkkyyksiset testit😇kyl digit on luotettavii ni kannattaa kokeilla jotai muun merkkistä ovistestiäki, jos sais niihinki plussan👍🏻 mulla tulee noilla one stepin ovistesteillä ihan selkeet plussat ja oon huomannu, et pitää olla kyllä aika kauan rakossa ollu pissa ja sellanen ettei oo paljoo vettä juonu ni saa paremmin vahvat viivat

Siis ovistesteissä on kans eri herkkyyksiä ja joillekki vaa sopii eri merkkiset ja herkkyyksiset testit😇kyl digit on luotettavii ni kannattaa kokeilla jotai muun merkkistä ovistestiäki, jos sais niihinki plussan👍🏻 mulla tulee noilla one stepin ovistesteillä ihan selkeet plussat ja oon huomannu, et pitää olla kyllä aika kauan rakossa ollu pissa ja sellanen ettei oo paljoo vettä juonu ni saa paremmin vahvat viivat
Ha, mulla on tällä hetkellä käytössä tuo cb, rfsu ja pregcheck. 😁 Otin päivällä kaikista kolmesta yhtä aikaa. 😅 Rfsu kaikista haalein, pregcheck antoi vahvahkoa ja cb posin. 🙈 Että ota siitä selvää. Eilen oli ovislimoja havaittavissa ja kp 15 puhuis myös oviksen puolesta. En yhtään tykkää tälleen epäselvästä tilanteesta. Niinku tässä ei muuten ois kuumottavaa.
Viime kierrossa bongasin oviksen niin että tuli positiivinen viiva ennen kontrollia. 😅 Liuskoilla siis.. Cb ekaa kertaa.
Mitäs jos vaan antais mennä omalla painollaan. 🤷🏼‍♀️

Noh en vieläkään selkeää plussaa ole testiin saanut. Jotenkin semmonen vaihteleva olo että välillä tuntuu että joo oon varmaan raskaana sittenkin ja toisinaan taas että no enhän mä voi olla kun testit ei näytä mitään. 😭 Kaipa sitä huomenna vois jättää testaamisen väliin. Kaksi kreikkalaisesta apteekista tuli testiä ostettua joista toisen tein tänään. 😵‍💫

Jee, onnea ovisplussasta! :Person Raising Both Hands:
Sinänsä kai kaikki on mahdollista mutta pitäis olla aika epätodennäköistä, kun kävin KP15 gynellä ultrassa ja siellä ei näkynyt kummallakaan puolella yhtäkään follia, ja näkyi myös että ovista ei vielä ole tapahtunut. Taisi nyt käydä PCOS:t ja ovis jäi vaan tulematta...? Tai sitten tää on jotain muuta vuotoa, sen kun tietäisi 🤷‍♀️

Että jos kuumeilisit mun tilanteessa niin koska ajoittaisit seksin? 😆
Eikö se vähän ole niin, että mieluummin 5 päivää ennen kun päivän liian myöhään? Jos nyt vaan yksi kerta pitää valita niin älä nyt ainakaan liikaa vetkuttele.

Musta tuntuu että helle sekoittaa kropan tuntemuksia ihan täysin. Eilen olo oli kun olisin raskaana. Ovis on ihan myöhässä (tai en oikeasti tiedä millon se normaalisti on 😂 Mutta kierto säännöllinen ja nyt ollaan jo yli sen ison aikaikkunan) . Ja sitten just yritän juoda vähän niukemmin ennen testejä, muttei nestehukkakaan hyvä ole.

Muokattu viimeksi:
@Selah ollaan toki talletettu ja vielä jatketaan hommia. 😅 Tuo vaan hämmensi että digi oli eilen positiivinen ja nyt ilmeisesti tänään liuskat myös. 😁

Takaisin