Raskaaksi 2025

Dpo7 ja nyt alkaa olla jo vaikeeta, eilen kävin kaupassa ja sain itseni pidettyä pois raskaustestien luota. Mun piti testata eka vasta dpo10, mutt nyt annoin jo luvan että dpo9 voin testaa 😜 Mutta jos tänään joudun kauppaan niinkuin menee niin sitten muuten en tiedä kuink käy. Pystynkö enää vastustaa 😅😅😅 Harvinaista mutta dpo8 vois jo näkyy. Näin untakin että mun tytär näki kun vertailin kolme pc tä 😀😀😀 Niissä siis näkyi haamut ja vertailin vahvistumista 😍

Voi ei @Kali , tsemppiä kovasti! Se on niin turhauttavaa kun toivottu raskaus ei vaan ala :sad-face:

Täällä ei myöskään mitään uutta raportoitavaa: kp 44, ei menkkoja, ei ovisplussaa, ei plussaa raskaustestissä... Eikä oikein oireitakaan. Täytän parin viikon päästä 35, ja ei tainnut tulla plussaa ennen synttäreitä. Toivoisin kovasti että menkat alkaa pian, niin pääsisin uuteen kiertoon! Se olisi sitten yk 8.

Tsemppiä kaikille negatestien kanssa😔.

Täälläkin näköjään yksi plussasta unta näkevä. En muista unesta enää muuta kuin sen että tein positiivisen raskaustestin.😅
No kp 38 menossa ja periaattessa menkat pari päivää myöhässä jos luotan edellisiin kiertoihin. Eilen oli ihan pientä nippailua. Muuten ihan normaali olo. Että no katsotaan.. kai sitä edelleen toivoo että tämä plussaksi kääntyisi. No annoin itselleni luvan testata vielä su, jos ei mitään tapahdu ennen sitä. Sitten on se viikko kulunut varhaisesta testistä.😅

Vähän harmittaa tämä ovulaation myöhäisyys, luteaalivaihe joku 8pv. Kai tämä helle sitä siirtää, niinkuin näytti muillakin olevan samaa. Nyt myös stressiä ja nukun huonosti joka yö 😞 Huono luotto tärppiin kun alkaa näitä liikaa miettimään. Onneksi koko ensiviikko on vieraita niin saa ajatukset pois piinailusta ja voi vaikka odottaa sinne kuukautisten alkuun ihan suosista.

Makkari on kellarissa ja lämpötila siellä hyvä, ja taapero on nukkunut jo viikon putkeen heräämättä kertaakaan yöllä. Kai se on kahden talon remontti, niiden yritys saada vuokrakuntoon ja ensiviikon täysi talo vieraita tässä vaan stressaa niin että kroppa tuntuu jarruttavan väsymyksellä ja aamuheräilyillä. 😞

Tsemppiä kaikille tilanteisiin 🧡
Tää tunteiden vuoristorata on ihan ihmeellinen. Täydellisestä toiveikuudesta epätoivoon, luovuttamiseen ja uudelleen toivoon 😓 toisaalta tässä jo oppinu et aina tulee uus päivä vaikka tänään tuntuisikin siltä että ei ole uskoa tulevaan aurinkoiseen päivään.

Aloin nyt tässä kierrossa mittaileen lämpöjä ja ihmeellistä (tai no ihan normaalia) kuinka lämmöt nousee ovulaation jälkeen. Nyt sitten kyttään tulisko kiinnittymisdippiä käyrään. Nyt menossa dpo7. Uusi asia mitä pohdiskella taas 😫🤣

Mulla tänään dpo 8. Ollut niin hirveästi kaikenlaisia oireita joka päivä että jos tää on vaan mun kehon tapa reagoida ovulaatioon niin huhhuh mä sanon. Kaikkea me naiset joudutaankin kestämään. 😅

Mä retkahdin jo eilen, se siitä testauslakosta siis. Tiedän ettei mitään järkeä, mutta tässä hommassa ei meinaa kyllä järki juuri pelittää. Tänään sitten tietysti uudestaan, ja ihan kuin eilinen varjo olisi tänään jopa vähän selkeämpi! Tarkoittaa siis, että kauppaan hakemaan lisää testejä. En tosin pysty testaamaan kuin huomenna aamusta ja sitten tulee (onneksi) muutaman päivän pakollinen tauko. Kuvat vielä oheen, jos muutkin haluaa katsella viivanpaikkoja 😁

Dpo 7
IMG_1950.jpeg

Dpo 8
IMG_2017.jpeg

Liitteet

• IMG_1950.jpeg
    IMG_1950.jpeg
    230 KB · Katsottu: 63
Oon kyllä itse ihan toivoton nyt. Ei sillä että hirveästi toivoa olikaan kun ilmeisesti viivanpaikkoja testit vaan näytti ja ei missään vaiheesaa ruvenneet vahvistumaan. Kunpa ei niitä ois näkyny ettei toivo vähän edes olisi herännyt alkujaan. Ärsyttää ihan todella paljon. En tiedä jaksaako tätä yrittämistä enään hirveän kauan jos ollenkaan. 😴 Väsyttävää touhua ja ihan turhaan piinailin taas monta viikkoa. Tekisi mieli kyllä jo luovuttaa.

No ainakaan ei ollut kemiallinen että pitäisi siitä kai olla kiitollinen.... 😭

Tsemppiä kaikille negatestien kanssa😔.

Täälläkin näköjään yksi plussasta unta näkevä. En muista unesta enää muuta kuin sen että tein positiivisen raskaustestin.😅
No kp 38 menossa ja periaattessa menkat pari päivää myöhässä jos luotan edellisiin kiertoihin. Eilen oli ihan pientä nippailua. Muuten ihan normaali olo. Että no katsotaan.. kai sitä edelleen toivoo että tämä plussaksi kääntyisi. No annoin itselleni luvan testata vielä su, jos ei mitään tapahdu ennen sitä. Sitten on se viikko kulunut varhaisesta testistä.😅
Voi että ✨ Se fiilis tollasessa unessa on ihan mahtava. Itseasiassa mä näin kanssa alkuviikosta unta, että tehtiin miehen kanssa useampi positiivinen rtesti ja mä itkin vuolaasti onnesta. Sitä odotellessa, että uni muuttuu todeksi.

Oon kyllä itse ihan toivoton nyt. Ei sillä että hirveästi toivoa olikaan kun ilmeisesti viivanpaikkoja testit vaan näytti ja ei missään vaiheesaa ruvenneet vahvistumaan. Kunpa ei niitä ois näkyny ettei toivo vähän edes olisi herännyt alkujaan. Ärsyttää ihan todella paljon. En tiedä jaksaako tätä yrittämistä enään hirveän kauan jos ollenkaan. 😴 Väsyttävää touhua ja ihan turhaan piinailin taas monta viikkoa. Tekisi mieli kyllä jo luovuttaa.

No ainakaan ei ollut kemiallinen että pitäisi siitä kai olla kiitollinen.... 😭
Auttaisko jos yrittäisit venyttää testaamista mahdollisimman pitkälle? Tiedän että helpommin sanottu kun tehty, mutta sit ei ainakaan tarvis elätellä turhia toivoja viivanpaikkojen takia. Vaikka itsekin aloitan testailun aivan liian ajoissa, niin lähinnä turhien toivojen elättelyjen jälkeen iskee hetkellinen ketutus ja sitten ajattelen vain että ”ihan sama” ja uutta kiertoa kohti.

Mutta ymmärrän tuskasi, niinkuin varmasti monet muutkin täällä. Välillä kadehdin omaa miestä kun osaa olla niin rennosti tän yrittämisen kanssa. 😅

Auttaisko jos yrittäisit venyttää testaamista mahdollisimman pitkälle? Tiedän että helpommin sanottu kun tehty, mutta sit ei ainakaan tarvis elätellä turhia toivoja viivanpaikkojen takia. Vaikka itsekin aloitan testailun aivan liian ajoissa, niin lähinnä turhien toivojen elättelyjen jälkeen iskee hetkellinen ketutus ja sitten ajattelen vain että ”ihan sama” ja uutta kiertoa kohti.

Mutta ymmärrän tuskasi, niinkuin varmasti monet muutkin täällä. Välillä kadehdin omaa miestä kun osaa olla niin rennosti tän yrittämisen kanssa. 😅
Joo varmaan pitäis. 🤣 Ja mäkin kadehdin mun miestä kun ei ollenkan samalla lailla iske nämä negat hänelle. Hän kai ajattelee positiivisemmin. Että kyllähän aina ensi kerta uusia mahdolliduuksia täynnä. Itse en samalla lailla pysty ajattelemaan. Olen kumminkin 32 ja kerkeisin täyttämään jo 33 kun ja jos tulen pian raskaaksi ennen kuin mahdollinen lapsi syntyisi.

No kaipa tämä tästä kun vuoto lakkaa niin tulee parempi mielikin.. 😔

Joo no miehen kanssa tuli juteltua ja hän järkeili asian että parempi näin että ehkä ensi kerralla onnistuisi jos mulla noi ferritiinitasotkin normaalimmat. Kun viimeks verikokeissa tosiaan vähän alhaset. 26 muistaakseni. Nyt sitten syönyt rautalisää reilun kuukauden. Ja kilpirauhasarvotkin sellaiset oli että lääkäri suositteli thyroxin lääkkeen nostamista. Että jospa tässä kierrossa olisi sitten paremmat edellytykset raskautumiselle ja raskauden jatkumiselle loppuun asti. ❤️

Ja jotenkin tuntuu jos ei olisi esikoinen kyseessä en tätä yrittämistä näin stressaavana kokisi. 😭 Koska silloin jos olisi yksi lapsi edes niin se lohduttaisi luulen ainakin.

Muokattu viimeksi:
Noni, en mä pystyny enää vastustaa ja ostin testit ja menin vielä tekeekin yhden!!
Dpo7 vasta 😅 no näitä ite tykkään tihrustaa niin ehkä muutkin tykkää 🤭

Mä osaan kuvitella viivan. Mutta siis tiedostan kyllä, ei oo 😂

Liitteet

• IMG_5418.jpeg
    IMG_5418.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 145
  • IMG_5419.png
    IMG_5419.png
    2.3 MB · Katsottu: 148
Noni, en mä pystyny enää vastustaa ja ostin testit ja menin vielä tekeekin yhden!!
Dpo7 vasta 😅 no näitä ite tykkään tihrustaa niin ehkä muutkin tykkää 🤭

Mä osaan kuvitella viivan. Mutta siis tiedostan kyllä, ei oo 😂
No mie kans testasin nyt dpo 9 ja nega täälläkin. Tai viivanpaikka.. Huomiselle ootan menkkoja, tai en oota mut tulossa ne kai on 😬

1000021723.jpg

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten te muut olette näillä ilmoilla jaksaneet ryhtyä petipuuhiin?
Puhutaan aina seksihelteistä, itselle päinvastoin, ei tee sitten yhtään mieli, ei yhtään. Pakkopullana nyt tällä viikolla muutaman kerran ovulaation aikoihin ja sillonkin viilensin talon ilmalämpöpumpulla illaksi, että pystyy edes 😅

No siis meillä lämmön aiheuttama vähän niukempi vaatetus virittää tunnelmaan jo päivän aikana🤣🤣. Okei kiusotellaan toisiamme muutenkin aika paljon että tulee aika luonnostaan😂. Ja siis ei hätää ei mitään ei lasten silmille sopivaa. 🙈Ihan nurkan takana ja vihjailevia katseita vaan🤭

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten te muut olette näillä ilmoilla jaksaneet ryhtyä petipuuhiin?
Puhutaan aina seksihelteistä, itselle päinvastoin, ei tee sitten yhtään mieli, ei yhtään. Pakkopullana nyt tällä viikolla muutaman kerran ovulaation aikoihin ja sillonkin viilensin talon ilmalämpöpumpulla illaksi, että pystyy edes 😅
Samoilla linjoilla, että ennemmin seksintappohelteet.:rolling:

No me toivottavasti tullaan kun ovulaatio meiän loman loppupuolella niin hommailemaan jotain. 🤣 Onneks tässä hotellihuoneessa ilmalämpöpumppu. 😆 Ei muuten kyllä nämä helteet mitenkään vaikuttaneet ainakaan meiän haluihin. 😅

Mahdollisimman nopea suoritus ilman mitään esileikkejä, kiitokset ja ylävitoset ja iltapalan tekoon. 😂😂 Onhan se ihan kamalaa kun meinaa suunnilleen taju lähteä, onneks on jaksettu loppuun asti joka kerralla.

Kp29 ja tosiaan dpo 11. Aamulla nega testi. Ei kuitenkaan ainakaan vielä vuotoa 🤔 Kotona yksi apteekin ultra testi. Katsotaan maltanko odottaa maanantaihin vai teenkö sen jo aiemmin jollei vuoto ala. Jonkinlaisia menkkajomoja tullut ja mennyt pitkin päivää.

Ja helteisiin ja peitonheilutusaiheeseen toten että ilmalämpöpumppu on melkoinen pelastaja 😅🙈

Takaisin