Raskaaksi 2025

@Haaveilua96 annat mulle nyt todella toivoa omaan tilanteeseen! 🤩 Oon tikuttanut ovista viikonlopusta ja tänään kp 14. Testi oli jo aavistuksen tummempi pari päivää sitten ja nyt yhtäkkiä haalea. 😬 Digitaalinen vilkkui hymynaamaa ma ja ti, tänään en oo vielä sitä testannut koska työt. 🙈
Oon muutaman kierron seurannut ovista ja testit on tasaisesti aina tummunut, mutta nyt ei... Toki ei olisi poikkeuksellista jos ovis tulis vasta kp 18 tai 19 että siihen toki on vielä muutama päivä. Eli jatkan optimistisena tikuttamista ja toivon et oma lähtee kans tummumaan! 🤩
Mullaki tänään kp17 ja veikkaan (ja toivon) et ovisplussa olis tossa huomenna/ylihuomenna🤞🏼

Ostin kokeeksi Puhdas+ myo-inositolin. Toiveissa on, että auttais myös painonhallintaan. Kävin työterveydessäkin puhumassa laihdutuksesta ja olisin saanut lääkkeetkin, mutta niitä varten olis pitänyt ottaa ehkäisy käyttöön. Lääkäri sanoi, että tällä hetkellä ei oo valmistetta, jota voi käyttää raskauden aikana, niin hän ei kirjota myöskään raskautta yrittävälle. Enkä toki turhia riskejä toivokkaan.

Ostin kokeeksi Puhdas+ myo-inositolin. Toiveissa on, että auttais myös painonhallintaan. Kävin työterveydessäkin puhumassa laihdutuksesta ja olisin saanut lääkkeetkin, mutta niitä varten olis pitänyt ottaa ehkäisy käyttöön. Lääkäri sanoi, että tällä hetkellä ei oo valmistetta, jota voi käyttää raskauden aikana, niin hän ei kirjota myöskään raskautta yrittävälle. Enkä toki turhia riskejä toivokkaan.
Mäkin oon pohtinut, että pitäisikö kokeilla myo-inositolia seuraavaksi. Gelee royaleita oon syönyt nyt toukokuusta saakka, ja ainakaan toistaiseksi ei ole ollut ihmelääke mulla raskautumiseen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Sitä Donafertyä on kai suositeltu, joskin on jonkin verran arvokasta?

Mäkin oon pohtinut, että pitäisikö kokeilla myo-inositolia seuraavaksi. Gelee royaleita oon syönyt nyt toukokuusta saakka, ja ainakaan toistaiseksi ei ole ollut ihmelääke mulla raskautumiseen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Sitä Donafertyä on kai suositeltu, joskin on jonkin verran arvokasta?
Donaferty on erityisesti raskauden suunnitteluun markkinoitu. En jaksanut selvittää mitä eroa näillä käytännössä on, kun tota puhdas+ sai melkein puolet edullisemmin.

@Haaveilua96 mulla oli kans illalla taas tummempi testi ja nyt aamulla selkeä viiva. 😄 Pakkasin töihin mukaan useamman testin et mahdollinen huippu ei mee ohi. 😂
@Selah mulla oli kans viime kierrossa ovis kp 13 ja tänään kp 15 eikä vielä mitään plussaa. 😬 Mulla on kyllä aiemmassa kierroissa saattanut olla vasta kp 18-19 että ei tää nyt poikkea. 🧐 Mutta malttamattomana sitä odottelee.

@vauvahaave36

Tekoäly kertoi että helle saattaa siirtää ovulaatiota myöhemmäksi ja limat voi myös olla kuumuuden takia hyvin erilaiset. Täytyy muistaa juoda tarpeeksi! Hankala vaan kun yrittää jarruttaa vähän juomista niihin testeihin.

DPO 10 ja aamupissasta apteekin ultra puhdas nega 😭😭 Joko heitän kirveen kaivoon tämän kierron osalta 😥
Dpo 10 on monelle todella varhainen ajankohta tehdä testi, jotkut tahot eivät edes suosittele testausta ennen dpo 12:sta. Kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo 8-10 ja toisilla hcg:n nousu voi kestää parikin päivää, eikä siksi näy testeissä aikaisemmin, edes niissä varhaisissa. ☺️

Mulla tänään dpo 15/kp 28, joka on menkkojen arvioitu alkamisajankohta. Testasin vielä tänä aamuna ja totesin pelin olevan "vasta" nyt taputeltu, koska mulla hcg nousee hitaasti. 🤷🏼‍♀️

DPO 10 ja aamupissasta apteekin ultra puhdas nega 😭😭 Joko heitän kirveen kaivoon tämän kierron osalta 😥
No kannattaa testata vielä. 🤔 Mulla vaan keskenmenneitä mutta niistä plussannut vasta aikasintaan dpo13. Että luulen kyllä että toivoa vielä on! 😄

Aamulla taas ovistesti tummempi, mut ei vielä plussa. Ehkä illalla tai viimeistää huomenna aamulla, jos ei mitään ihmeyksiä tapahdu🙈 nyt pitää yrittää miestä ainaki huomenna töiden jälkee liehitellä🙈 ja ehkä tänäänki😅

Miulla se puhdas+ myo-inositoli käytössä ja tasapainottaa kyllä verensokeria. Ei siitä raskautumiseen ole ollut apua. Viime syksystä taisin aloittaa tolit ja geleet ja mitä näitä ihmepilleteitä nyt on. Nyt on testissä q10 josko nuorentaisi vanhuksen munasoluja 😅
Q10, Nivea Q10:kö meinasit testata, vai sitä on varmaan muussakin muodossa? :Face With Tears Of Joy: Voisin liittyä testijoukkoihin mukaan...

Onks sulla ollut kokoajan toi puhdas+ myo inositoli vai ootko koittanut donafertyä kanssa?

Q10, Nivea Q10:kö meinasit testata, vai sitä on varmaan muussakin muodossa? :Face With Tears Of Joy: Voisin liittyä testijoukkoihin mukaan...

Onks sulla ollut kokoajan toi puhdas+ myo inositoli vai ootko koittanut donafertyä kanssa?
Ihan pillereinä olen syönyt. 😂

Puhdas +, kun sitä sai alennuksesta halvalla. Miulla on varmaan 6 purkkia sitä kaapissa. 🤣🤣🤣

Aamulla taas ovistesti tummempi, mut ei vielä plussa. Ehkä illalla tai viimeistää huomenna aamulla, jos ei mitään ihmeyksiä tapahdu🙈 nyt pitää yrittää miestä ainaki huomenna töiden jälkee liehitellä🙈 ja ehkä tänäänki😅
Mulla ihan sama! 😄 Aavistuksen tummempi taas aamulla. Nyt pinnailen seuraavalle tikulle. 😁
On tää kans hommaa. 😂

Liityn inositol-keskusteluun! Hauska huomata miten useampi meistä on sitä alkanut käyttämään samoihin aikoihin.
Itse aloitin toissapäivänä. Maltti ei revennyt tilaamaan verkkokaupasta ja odottamaan (yritys on vaan yhtä odottamista sanokaa mun sanoneen 😬) niin kävin cittarista hakemassa. Valmisteen nimi on SOLGAR ja ei mikään kauheen iso pakkaus, sellanen ruskea lasipurkki. Otan 2 x 500 mg päivässä, ettei heti loppuis.

Kaks vuotta sitten kesällä satsasin ja tilasin Myo-inositolia, brändi Exeltis. Hermo kesti niitä syömään ehkä viikon tai max kaks ja sitten mä luovutin. Nyt se tuntuu pöljältä.. Jaaaa toki heitin vuosi sitten paketin roskiin kun ajattelin, "että enhän mää näitä kuitenkaan tuu käyttää".. 🤡 Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Nehän on arvokkaita vitamiineja. Siksi ostin tuon edullisemman n. 17€ maksavan purkin nyt ensalkuun, siltä varalta, jos saan jonkun yhtä typerän älynväläyksen. Tosin nyt tekee mieli sitoutua kyseisen vitamiinin syömiseen. Kaks vuotta sitten kuvittelin vielä, että raskaushan alkaa varmasti ihan heti.. Little did i know.

Lykkyä tykö meille kaikille inositolin käyttäjille 💊✨💊✨💊✨💊✨💊✨💊✨

Takaisin