Melkein taas. Lähti jo hcg ihan pikkuriikkiseen nousuun ja alkoi tulla lievät raskausoireet, mutta vain 2 päivää (joista toisena oli testi vielä nega), ja sit oireet poistui ja testit negoja. Niin odotellaan seuraavaa kiertoa taas. Tässä oli kyllä koko ajan vähän erilainen tunne kuin ekassa kemiallisessa, ja melko voimakasta kipua tosi oudossa paikassa (vasemmalla alhaalla, ja säteili nivuseen). Mitä lie tapahtunut tuolla sitten, mutta ei siitä meille jouluvauvaa tullut. Lämmöt laski jo, että huomenna varmaan viimeistään alkaa uusi kierto.
On kyllä raskasta tämä. Melkein toivoo ettei itse tuntisi kaikkea tätä, niin ei tulisi sellaista valheellista toivon tunnetta. Mä tiedän olevani raskaana ennen testiä, ja tiedän että se on menossa pois ennen kuin testaan ja saan tuloksen. Jos en tuntisi mitään, niin tämänkin olisin missannut täysin (paitsi jos olisin testannut joka päivä herkällä testillä). Kyllä harmittaa. Meille olisi joulukuinen ollut ihan täydellinen, ja nyt sit pitää luopua ajatuksesta, että meille vielä tänä vuonna olisi pikkuinen tullut.
Ehkä seuraavassa kierrossa en käytä yhden yhtä raskaustestiä. Varmaan tarpeeksi monta kertaa jo tullut todistettua itselleen, että mä olen tarkempi kuin testit.
Hauska kun ovulaatiota taas en tunne YHTÄÄN.
On kyllä raskasta tämä. Melkein toivoo ettei itse tuntisi kaikkea tätä, niin ei tulisi sellaista valheellista toivon tunnetta. Mä tiedän olevani raskaana ennen testiä, ja tiedän että se on menossa pois ennen kuin testaan ja saan tuloksen. Jos en tuntisi mitään, niin tämänkin olisin missannut täysin (paitsi jos olisin testannut joka päivä herkällä testillä). Kyllä harmittaa. Meille olisi joulukuinen ollut ihan täydellinen, ja nyt sit pitää luopua ajatuksesta, että meille vielä tänä vuonna olisi pikkuinen tullut.
Ehkä seuraavassa kierrossa en käytä yhden yhtä raskaustestiä. Varmaan tarpeeksi monta kertaa jo tullut todistettua itselleen, että mä olen tarkempi kuin testit.
Hauska kun ovulaatiota taas en tunne YHTÄÄN.
Paljon plussatuulia teille muille, toivottavasti kaikki saatte plussan mielummin ennemmin kuin myöhemmin
Meidän kolmen kopla on oikein hyvä, täytyy ehkä joku itku vääntää kun kerkeää niin pääsee tästä yli