Raskaaksi 2024

Onnea plussanneille 🥰

Täällä eilen illalla oli tosi kovia "menkkakramppeja" vatsassa mitkä ei itselle kyllä tyypillisiä ollenkaan 🤔🙈 samoin vatsa ollut löysällä eilen ja tänään. Aamulla herätessä myös flunssainen olo. Toki oireet sopii läheneviin menkkoihin mutta silti tietysti se pieni toivon kipinä on että jos ne menkat ei alkaiskaan 🙈
 
Eilen iltapäivällä pregcheck oli samanlainen kuin aamulla, että siitä ei tullut hullua hurskaammaksi, mutta tänä aamuna oli vahvistunut ja mieskin nyt näki viivan. :smiling face with heart-eyes: Mites @Aurinko88 teitkö tänä aamuna testiä?

@Auringonkukkanen mäkin niin toivon sulle plussaa! Olis ihana saada sutkin kesäkuisiin mukaan. Ja kaikki muutkin kyllä :red-heart:
Mahtavaa! Kävitkin heti aamulla mun mielessä, että onkohan siellä viiva lähtenyt vahvistumaan ❤️
 
Onnea plussanneille ❤️

Täällä kp9 ja eilen aloiteltiin tallettelut. Jos hyvin menee, ajattelin että voisi talletella nyt vaikka joka toinen pv ovulaation yli. Toivottavasti puoliso yhtä mieltä 🤭

Ovulaatio pitäisi olla jotain keskiviikko torstai akselia. Flunssa vain iski tuossa pari päivää sitten.. Toivottavasti ei sotke kiertoa 🥺
 
Eilen iltapäivällä pregcheck oli samanlainen kuin aamulla, että siitä ei tullut hullua hurskaammaksi, mutta tänä aamuna oli vahvistunut ja mieskin nyt näki viivan. :smiling face with heart-eyes: Mites @Aurinko88 teitkö tänä aamuna testiä?

@Auringonkukkanen mäkin niin toivon sulle plussaa! Olis ihana saada sutkin kesäkuisiin mukaan. Ja kaikki muutkin kyllä :red-heart:
Ihanaa että sun testi vahvistui, oon niin onnellinen sun puolesta
:smiling face with heart-eyes:
Täällä myös testi vahvistui selkeästi, ja oon super onnellinen! Tein PC normaalin testin, eikä kyllä tartte siristellä enää yhtään että siinä näkee plussan, ei siis ole haamu enää. Ajattelin laittaa testikuvaa kesäkuisiin jonkun ajan päästä, tänne en enää viitsi, ettei aiheuta turhaa pahaa mieltä yrittävien joukossa
:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Täältä kanssa onnea ja tarrasukkia plussanneille!🥳

Täällä ei ovistesteistä ole ottanut selkoa, mutta eilen oli tuttuja ovistuntemuksia (todella lievänä kyllä olleet näissä geleekierroissa). Tänä aamuna tuntuu, että saattoi olla eilen se ovis. Toivotaan, että oli ja tallettelut riittivät!

Sovitaan kierron seuraamisen helpottamiseksi, että tänään on dpo1. 😁
 
Mulla jo kuukausi tyhjennyksestä, mutta menkkoja ei kuulu. Usein on kyllä sellainen olo, että nyt ne kyllä alkaa, kun sellaista menkkajomoa, mutta ei.. fyysisesti kyllä muuten hyvä ja pirteä olo, että en valita, mutta olisihan se kiva, kun kierrot alkaisi taas toimimaan.
 
Onnea plussista @Mustikkatäplä ja @Aurinko88 😍 Mulle edellisellä kerralla tuossa toooosi epävarmalta tuntuvassa "vahvistuuko"-vaiheessa toivoa toi se ajatus, että ihan joka ainoa kadulla kävelevä ihminen, kollega, telkkariin haastateltu yritysjohtaja ja kaupan kassa on joskus ollut sellainen hailura viiva vain, eli on erittäin mahdollista, että kaikki menee hyvin! ❤️

ON: Kolme viikkoa viimeisestä minipilleristä eikä kierto ole vieläkään käynnistynyt. 🌚 Piti ihan lukea pakkausseloste, että mitä siinä sanotaan asiasta, mutta ainoastaan, että "ehkäisyteho päättyy heti kun käyttö lopetetaan". Mutta kai tässä joku vuoto pitäisi tulla, ettei lopettamisesta starttaa ikään kuin uusi kierto vaan heti?!? Menkkoja enteileviä selkäjomotuksia on tullut ja mennyt miten sattuu, samoin sitä selvästi hormonaaliseksi tulkittua migreeniä oli tässä.
 
Onnea plussista @Mustikkatäplä ja @Aurinko88 😍 Mulle edellisellä kerralla tuossa toooosi epävarmalta tuntuvassa "vahvistuuko"-vaiheessa toivoa toi se ajatus, että ihan joka ainoa kadulla kävelevä ihminen, kollega, telkkariin haastateltu yritysjohtaja ja kaupan kassa on joskus ollut sellainen hailura viiva vain, eli on erittäin mahdollista, että kaikki menee hyvin! ❤️

ON: Kolme viikkoa viimeisestä minipilleristä eikä kierto ole vieläkään käynnistynyt. 🌚 Piti ihan lukea pakkausseloste, että mitä siinä sanotaan asiasta, mutta ainoastaan, että "ehkäisyteho päättyy heti kun käyttö lopetetaan". Mutta kai tässä joku vuoto pitäisi tulla, ettei lopettamisesta starttaa ikään kuin uusi kierto vaan heti?!? Menkkoja enteileviä selkäjomotuksia on tullut ja mennyt miten sattuu, samoin sitä selvästi hormonaaliseksi tulkittua migreeniä oli tässä.
Varmasti on myös tapauksia, joissa on sattunut raskautuminen heti ilman välivuotoa, onko se mahdollisuus sun kohdalla? Oletko tehnyt r-testiä?
 
Varmasti on myös tapauksia, joissa on sattunut raskautuminen heti ilman välivuotoa, onko se mahdollisuus sun kohdalla? Oletko tehnyt r-testiä?
En oo tehnyt, ja suoraan sanoen mahdollisuuksia raskauteen on ollut tässä niin vähän, että olisi kyllä maailman kahdeksas ihme. 🙈 Mutta täytyy testata, jos ei nyt pian ala. Ihan totta kyllä, että varmasti keho voi toimia tosi erilaisilla tavoilla.
 
Eilen jomotti vasemman munasarjan puolella, viime kierrossa oikealla puolella. Tänään on ollut aika kovia alavatsakipuja ja taas mietin, että mitäköhän tämän niinkö on? Onko ovulaatiot muuttuneet kivuliaiksi nyt, kun aiemmin tuntuneet vain pelkkänä nipistyksenä? 🤔 Jotenkin sellainen tunne, että tämä muutos ei ole hyvästä.

Talletuksia tehty tässä kierrossa kp 12 ja kp 15 ja nyt tuntuu, että se oli tämän kierron panostus. Huomenna (kp 17) testaan varmaan vielä oviksen ja sitten jään odottelemaan kuukautisia...
 
Oi jee nyt oli ovistestit kunnolla haalistuneet eli voi olla, että tallettelut osuivat melkein kohdilleen. En saanut plussaa kiinni, mutta kahtena päivänä oli sinnepäin. Toivo elää, vaikka liikaa en usko tähänkään kiertoon.

Odottelen jo marraskuun kontrollilabroja niin siellä sitten selviää mihin suuntaan nuo kilppariarvot viilettävät. Ja tuleehan tässä parin kk päästä vuosi jo täyteen yritystä ja voisi ruveta miettimään meinaako hakea ainakin syytä sille miksi ei raskaudu. Tämä on itselle tosiaan vähän hankala päätös, kun pääsääntöisesti olen sitä mieltä, että luonto tekee tehtävänsä, jos tekee.

Oikeaa munista tuikkii siihen malliin, että eiköhän ovis ole kuitenkin tapahtunut. Olo on kuitenkin ollut parempi ja kivuttomampi geleen ja inositolin syönnin aloituksen jälkeen.
 
Mä nyt hairahdin lisäravinteiden maailmaan jo tässä vaiheessa. 🙈 Tilasin myo-inositolia, ubikinonia ja vahvaa D-vitamiinia öljykapseleissa. D-vitamiinia oon toki syönyt tähänkin asti, mutta jotain kaupan halvinta mahdollista 50 ug versiota. Vähän kiinnostelisi tilata Puhdilta raskautta yrittävän verikoepaketti, niin saisi mm. ferritiinin selville. Mulla ei ole ferritiinin kanssa ollut aiemmin ongelmaa edes tällaisena kala-kasvissyöjänä, mutta raskauden, hankalahkon synnytyksen ja intensiivisen imetyksen jälkeisestä arvosta ei sitten olekaan mitään hajua. 🤷‍♀️
 
Takaisin
Top