Raskaaksi 2024

Ite oon testejä tilaillut raskauskeijulta ja nopeasti ovat kyllä aina tulleet 😊

Täällä kp6 eli ovista odotellaan. Kyllähän nuo menkat vähän meinasi mielen laittaa matalaksi vaikkakin vasta yk3 alkoi nyt 🙈
 
Nyt onnistui kierto ja folleja oli 1-2 🤩🥳 oli vähän vaikea nähdä kystien takia, jotka halusivat olla tiellä.

Tänään ovitrelle pistos, eli oviksen pitäisi tulla keskiviikkona 🤩 nyt pitää sit vaan olla testailematta raskautta liian aikaisin, kun ovitrelle antaa väärää posia vähintään 10 päivää.. mulla tuli viimeksi positiivinen vielä samana päivänä kun menkat alkoi, eli yritän nyt malttaa testailun kanssa Doo 14 asti.. katsellaan 😂 yritän tukahduttaa testihimot katselemalla teidän muiden testejä 🫣😂
 
Taidan odottaa vuoteen 2025. Täällä nega hoidoista. Yks pallero pakkasessa. Nyt keskityn itseeni ja painon pudottamiseen seuraavat 7kk. Tsemppiä kaikille!🥹❤️
Voi kurjuus, toivoin kovasti sulle jo ansaittua plussaa :red-heart: Jospa pudotus toisi parempaa oloa sekä fyysisesti että henkisesti, ja ensi vuonna olisi sitten valmiimpi taas yrittämään.

Omaa napaa sen verran, että mulla on yhä semmonen olo, että oon raskaana, vaikka vuoto tänään alkoikin, neljän päivän vahvojen alavatsatuntemusten ja kipujen jälkeen. Jotenkin pitää saada vielä kroppa mukaan tajuamaan, että kierto meni ja uusi alkoi. Ei ole edes erityisen surullinen tai masentunut fiilis, ja kaikki muukin mielialojen heittely on kyllä puuttunut kierron lopusta. Jospa toinen Donaferty kierto (meille yk6) olisi sitten se meidän kierto, vaikka harmittaakin jo, että laskettu aika menisi just juhannukseen....
 
Onkohan tämä viivapaikka tai plussa??? 🫣 20240917_210038.jpg
 
Onko kellään muulla aiheuttanut vitamiinit/ lisäravinteet pahoinvointia?🥴 kp 16 tänään ja tuntuu et koko kierron ajan ollut pahoinvointia, välillä niin voimakkaasti että pitänyt ihan hengitellä että ei tarvis mennä oksentamaan. Ei oo mahdollista et oisin raskaana atm. Syön mama vitamiinia, gelee royalea sekä inositolia. Otan ne vielä iltaisin et jos ei ois nii voimakasta pahoinvointia mut ei auta 😵‍💫 mama vitamiinia oon syönyt 2022 asti niin outoa ois jos ne yhtäkkiä aiheuttaisi näin voimakasta pahoinvointia
 
Onko kellään muulla aiheuttanut vitamiinit/ lisäravinteet pahoinvointia?🥴 kp 16 tänään ja tuntuu et koko kierron ajan ollut pahoinvointia, välillä niin voimakkaasti että pitänyt ihan hengitellä että ei tarvis mennä oksentamaan. Ei oo mahdollista et oisin raskaana atm. Syön mama vitamiinia, gelee royalea sekä inositolia. Otan ne vielä iltaisin et jos ei ois nii voimakasta pahoinvointia mut ei auta 😵‍💫 mama vitamiinia oon syönyt 2022 asti niin outoa ois jos ne yhtäkkiä aiheuttaisi näin voimakasta pahoinvointia
Mulla on osa valmisteista aiheuttanu, jos oon ottanu tyhjään mahaan. Oon joskus ihan oksentanut tien varteen kun lähdin vitamiinien jälkeen koirien kanssa kävelylle ja iski huono olo päälle. Jos otan ruuan kanssa niin sama tabletti ei aiheuta mitään. Oon kuitenkin vaihtanut merkkiä niiden kohdalla, joiden kanssa tätä on sattunut.
 
Onko kellään muulla aiheuttanut vitamiinit/ lisäravinteet pahoinvointia?🥴 kp 16 tänään ja tuntuu et koko kierron ajan ollut pahoinvointia, välillä niin voimakkaasti että pitänyt ihan hengitellä että ei tarvis mennä oksentamaan. Ei oo mahdollista et oisin raskaana atm. Syön mama vitamiinia, gelee royalea sekä inositolia. Otan ne vielä iltaisin et jos ei ois nii voimakasta pahoinvointia mut ei auta 😵‍💫 mama vitamiinia oon syönyt 2022 asti niin outoa ois jos ne yhtäkkiä aiheuttaisi näin voimakasta pahoinvointia
Mulla (ja monilla) sinkki on syypää vitamiineissa pahoinvointiin. Mulla auttaa, et otan ruuan kanssa samaan aikaan. Mut jos oot syöny jo monta vuotta niin hassua olis, et nyt vasta oireilis, et ehkä se on joku muu.
 
Onko kellään muulla aiheuttanut vitamiinit/ lisäravinteet pahoinvointia?🥴 kp 16 tänään ja tuntuu et koko kierron ajan ollut pahoinvointia, välillä niin voimakkaasti että pitänyt ihan hengitellä että ei tarvis mennä oksentamaan. Ei oo mahdollista et oisin raskaana atm. Syön mama vitamiinia, gelee royalea sekä inositolia. Otan ne vielä iltaisin et jos ei ois nii voimakasta pahoinvointia mut ei auta 😵‍💫 mama vitamiinia oon syönyt 2022 asti niin outoa ois jos ne yhtäkkiä aiheuttaisi näin voimakasta pahoinvointia
Mulla on yleensäkin luteaalivaiheessa etovaa oloa. Nyt tässä kierrossa ollut erityisen pahana joinain päivinä ja oikeastaan erona aiempiin kiertoihin on, että aloitin inositolin ja gelee royalen.

Joskus vuosia sitten oli tuota, että otin lisäravinteita tyhjään mahaan ja saatoin ihan oksentaa aamulla.
 
Onko kellään muulla aiheuttanut vitamiinit/ lisäravinteet pahoinvointia?🥴 kp 16 tänään ja tuntuu et koko kierron ajan ollut pahoinvointia, välillä niin voimakkaasti että pitänyt ihan hengitellä että ei tarvis mennä oksentamaan. Ei oo mahdollista et oisin raskaana atm. Syön mama vitamiinia, gelee royalea sekä inositolia. Otan ne vielä iltaisin et jos ei ois nii voimakasta pahoinvointia mut ei auta 😵‍💫 mama vitamiinia oon syönyt 2022 asti niin outoa ois jos ne yhtäkkiä aiheuttaisi näin voimakasta pahoinvointia
Mulla tyhjään vatsaan otettuna aiheuttaa, etenkin sinkki. Ihan meinaa oksennus tulla. Kokeile ottaa erikseen kutakin tai jakaa niin, että otat osan aamulla osan illalla ja katsot miten vaikuttaa.

Toinen mikä voi aiheuttaa jatkuvaa pahoinvointia on ummetus.. 💩
 
Kiitos vastauksista, oon koittanut ottaa nuo vitamiinit ja lisäravinteet silleesti että ei ois aivan tyhjä vatsa.. Mut vois kokeilla silleen et osan ottaa aamusta ja osan illasta 🤔 Haha ollut pikemminkin jo melkein liika toimintoa 🤣 @Betta
 
Kääk! Hyvä kun puhuitte lisäravinteista, oon meinannut unohtaa koko foolihapon 😅 huomenna apteekkiin.

Mä vähän luulen että mun ovulaatio oli myöhemmin kun maanantaina. Talleteltiin tosiaan la iltana ja mies lähti reissutöihin. Flo lupas ovulaatiota maanantaille ja mulla aika kellontarkka kierto (menkat esim alkaa aina sinä pv kun flo ennustaa).

Mulla alko maanantaina tulla ovislimat ja sitä tuli vielä eilen. Tänään alkoi kello 15 todella selkeät kivut vasemmalla puolella, ollut nyt aina ovulaation tienoilla synnytyksen jälkeen. Mietin että oliko ovulaatio sitten vasta nyt 🤔 mies tuli joka tapauksessa tänään kotiin ja äsken talleteltiin vielä. Eli la iltana ja tänään, katsotaan riittikö tähän kiertoon 🤷‍♀️🤞
 
Takaisin
Top