Raskaaksi 2024

Mulla on tää sama tilanne, kp 23 meneillään ja plussaa ei näy, vaikka viikon nyt 2x päivässä testannut. En kuitenkaan usko et ovis olisi jo mennyt, sillä seuraan myös lämpöjä ja poikkeuksetta aina oviksen jälkeen nousee lämmöt. Nää on vielä alhaiset…. Hohhoijaa, pitkä kierto kai taas tulossa.😩 toivottavasti sulla näyttäisi pian plussaa ovistesti 🤞

Nää on kyllä aina yhtä hämmentäviä. 😩 Mulla pamahti viimein tänään ovisplussa, jännä kun oireet tuli viikon etukädessä.

Pitkät kierrot kyllä turhauttaa, toivotaan sullekin pikaista plussaa. 😬✨
 
Sotkeekohan tää helteet kiertoa? Mulla on yleensä ollut 25-29 päivää kierto ja nyt menossa jo kp 30, eikä menkkoja vieläkään ja testi negatiivinen. Kuitenkin nyt viikon verran ollut semmonen olo, että menkat olis alkamassa. Vai aiheuttaakohan tän toi kierukan poisto, joka tapahtui reilu kuukaus sitten? Pari päivää sen jälkeen jälkeen alkoi menkat/tyhjennysvuoto ja flon ennusteiden mukaisina päivinä oli ovulaation aikaan täsmäävää kirkasta valkovuotoa.
 
Sotkeekohan tää helteet kiertoa? Mulla on yleensä ollut 25-29 päivää kierto ja nyt menossa jo kp 30, eikä menkkoja vieläkään ja testi negatiivinen. Kuitenkin nyt viikon verran ollut semmonen olo, että menkat olis alkamassa. Vai aiheuttaakohan tän toi kierukan poisto, joka tapahtui reilu kuukaus sitten? Pari päivää sen jälkeen jälkeen alkoi menkat/tyhjennysvuoto ja flon ennusteiden mukaisina päivinä oli ovulaation aikaan täsmäävää kirkasta valkovuotoa.
Mulla meni aikanaan kaksi kiertoa kierukan poiston jälkeen ennen kuin kierto normalisoitui :Slightly Smiling Face: Muistaakseni oli alkuun vähän pidempi kierto.
 
Tässä kierrossa on erikoisen vaivattomasti päästy dpo9 eikä testivimmaa ole. Usko on vähäinen kun talletuksia oli vaan 2 ja ekan tavara ehkä melko vanhaa. Jäipä myös niiden cyclogestien aloitus ku ei jotenki tässä kiekkohuumassa kyenny muistaan..

Kuin tarkasti porukka syynää kosmetiikkatuotteiden tms sisällykset? Epätoivossa oon ettinyt kesäkuumalle sopivaa kevyttä meikkituotetta kasvoille (mitä näitä nyt on bb, cc, dd..) ku ilman en osaisi olla ja sit löydän joidenkin tuotteiden ylistyksiä netistä, mutta huomauttavat, että siinä on jotain hirveetä myrkkyä, (hormonihäirikkö? ja jotkut ovat estrogeenin kaltaisia?) ja siitä sitten aihe eteni airinkosuojien vaaroihin ja nyt on sellanen tiedon ylikuormituksen romahdus 🤯😵‍💫 kaikki on myrkkyä ja parempi pysyy vaan kotona pimeessä nurkassa.
 
Olen näkevinäni tässä jotain, mutta en tiedä kuvittelenko vain, vaikea saada kuvaan 😅 Muokkasin vähän valotusta, mutta livenä näkyy joku viivanalku, mutta tiedä sitten..
Minulla ollut kovaa selkäkipua ja eilen joku ihmeen pitkä tuntemus/kipu oikealla puolen alavatsaa. Sitten ei ole enää mitään oireita ollut, vessakäyntejä lukuunottamatta.🤔
Tai sitten vaan menkat tulossa.
20240529_090236.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Tässä kierrossa on erikoisen vaivattomasti päästy dpo9 eikä testivimmaa ole. Usko on vähäinen kun talletuksia oli vaan 2 ja ekan tavara ehkä melko vanhaa. Jäipä myös niiden cyclogestien aloitus ku ei jotenki tässä kiekkohuumassa kyenny muistaan..

Kuin tarkasti porukka syynää kosmetiikkatuotteiden tms sisällykset? Epätoivossa oon ettinyt kesäkuumalle sopivaa kevyttä meikkituotetta kasvoille (mitä näitä nyt on bb, cc, dd..) ku ilman en osaisi olla ja sit löydän joidenkin tuotteiden ylistyksiä netistä, mutta huomauttavat, että siinä on jotain hirveetä myrkkyä, (hormonihäirikkö? ja jotkut ovat estrogeenin kaltaisia?) ja siitä sitten aihe eteni airinkosuojien vaaroihin ja nyt on sellanen tiedon ylikuormituksen romahdus 🤯😵‍💫 kaikki on myrkkyä ja parempi pysyy vaan kotona pimeessä nurkassa.
Kohtuudella kaikkea on minun ohje elämään. 😁 Raskausaikana en käyttänyt muuta kuin fysikaalista aurinkosuojaa, mutta muuten elin kosmetiikan suhteen kuten ennenkin.

Tässä yrittäessä olen elänyt ihan normaalisti. Stressaaminen noista on vahingollisempaa kuin sen miettiminen onko puuterissasi minimaalinen määrä asbestia ja miten se vaikuttaa.
 
Onko jollain jakaa kokemuksia vastaavasta:

Kuukautiset alkanut normaalisti. Vuoto kuitenkin jatkunut 8 päivää normaalin neljän päivän sijaan. Alkoi epäilyttää joten tein raskaustestin. Positiivinen. Ovulaatiosta kulunut 19 päivää. Nyt kp8. Vuoto on kirkasta ja niukkaa. Mittailen myös lämpöjä. Ne tippuivat normaalisti kun kuukautiset alkoivat ja ovat edelleen alhaalla.

Oliko tämä nyt varhainen keskenmeno vai onko vielä toivoa? Pitääkö soittaa terveyskeskukseen vai saanko jäädä rauhassa kotiin mököttämään?

Päivitystä tähän eiliseen.
Tänään testi haaleampi, joten eiköhän tämä ollut varhainen keskenmeno. Vuotoa ei ole enää tänään ollut. Ovulaation pitäisi olla parin päivän päästä, mutta pitäisikö tässä pitää yksi kierto väliä?
 
Päivitystä tähän eiliseen.
Tänään testi haaleampi, joten eiköhän tämä ollut varhainen keskenmeno. Vuotoa ei ole enää tänään ollut. Ovulaation pitäisi olla parin päivän päästä, mutta pitäisikö tässä pitää yksi kierto väliä?
Voimia! ❤️ Mulla tuli kemiallinen juuri viime kierrossa ja nyt tässä näyttäisi tärpänneen. En ainakaan itse ole ikinä kemiallisen/tosi varhaisen keskenmenon jälkeen pitänyt mitään taukoa.
 
Täällä yk 3/kp 8, ovis odotettavissa tällä viikolla ja taas mennään. Eilen ekat tallettelut tähän kiertoon. Edellinen pettymys oli kyllä todella suuri, jouduin lounastauolla käydä kotona kasailemassa itseäni kun menkat alkoi kesken työpäivän. Nyt ainakin tiedän, että ihan turha tarkkailla oireita, ei ne kerro mulle mitään 😁
 
Täällä kp9 ja aloitin oviksen tikuttelun. Kerrankin on vapaata ilman töitä ja suunnitelmia, kun ovulaatio oletetusti tapahtuu. 😁 Toivottavasti en myöskään sairastuisi tällä kertaa. Mitä näitä esteitä on tässä ollut. 🙈

Ovulaation tuloon viittaavaa turvotusta ja pientä juilimista on alkanut jo olemaan ja limatkin ilmaantuneet. Oletan, että viikonlopulle menee.
 
Pikkuhiljaa kun kiertopäivät etenee ja Flon ennustama ovulaatioaika lähestyy, niin mielikin piristyy ja toiveikkuus taas nostaa päätään, ei kuitenkaan ihan samalle tasolle kuin aiemmin.

Flo ennustaa oviksen vklp/ensi viikon alkuun ja haimpa nyt sitten kuitenkin eilen kaupasta niitä ovistestejä, saapahan vähintääkin sitten lisää dataa sinne lapsettomuustutkimuksien ensikäynnille.

Ja innostuin myös käymään kurkkimassa joko helmikuiset 2024 ryhmä oli tehty niin siellähän oli jo plussanneita! Tuntuu niin erikoiselta jotenkin kun itse vielä odottelee ovulaatiota ja osa helmikuisista on jo plussannut! Helmikuun loppupuolelle menisi mulla laskettuaika jos tärppäisi.
 
Kohtuudella kaikkea on minun ohje elämään. 😁 Raskausaikana en käyttänyt muuta kuin fysikaalista aurinkosuojaa, mutta muuten elin kosmetiikan suhteen kuten ennenkin.

Tässä yrittäessä olen elänyt ihan normaalisti. Stressaaminen noista on vahingollisempaa kuin sen miettiminen onko puuterissasi minimaalinen määrä asbestia ja miten se vaikuttaa.

Näin määki oon ajatellut, etten liian syynäämiseen ala. Nyt jostain pääsi valloileen nämä ku aasinsiltoja pitkin voide muuttui myrkyksi 🤷🏻‍♀️

Lupaavasti on lämmöt koholla, mutta muuten ei mitään oireita suuntaan taikka toiseen.
 
Oi @Reeta @Pilkki24 ja @Burkei mehän mennään melkein samoissa! Mulla kp9 ja tänään Flon mukaan eka hedelmällinen päivä, tosin varmuuden vuoksi on tässä jo pari kertaa "lämmitelty". Nähtäispä sitten kaikki siellä helmikuisissa, mäkin oon käynyt kurkkimassa siellä jo kauhean toiveikkaaana😅 vaikka yk1 niin luultavasti ei kuitenkaan vielä tärppää... mitään oireita en oo lähestyvästä oviksesta vielä huomannut, mutta kai tässä on vielä aikaa.
 
Oi @Reeta @Pilkki24 ja @Burkei mehän mennään melkein samoissa! Mulla kp9 ja tänään Flon mukaan eka hedelmällinen päivä, tosin varmuuden vuoksi on tässä jo pari kertaa "lämmitelty". Nähtäispä sitten kaikki siellä helmikuisissa, mäkin oon käynyt kurkkimassa siellä jo kauhean toiveikkaaana😅 vaikka yk1 niin luultavasti ei kuitenkaan vielä tärppää... mitään oireita en oo lähestyvästä oviksesta vielä huomannut, mutta kai tässä on vielä aikaa.
Joo oviksen suhteen suht samoissa! Kiertopäivissä oon sua puolet pidemmällä eli kp18, mutta tää nyt ei oo mulle mitenkään epänormaalia.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Täälläkin peittoa heiluteltu ahkeraan tahtiin muutaman päivän välein niin ovat sitten oviksen aikaan mahdollisimman tuoreita:Smiling Face With Sunglasses:

Voi toivottavasti nähtäisi helmikuisissa! :smiling face with heart-eyes:
 
Ovulaatiotesti raskustestinä..
Mitä sanoisitte? Menkat pitäis alkaa nyt viikon lauantaina.. 🫣
 

Liitteet

  • IMG_20240529_142540.jpg
    IMG_20240529_142540.jpg
    199.2 KB · Katsottu: 44
Näin määki oon ajatellut, etten liian syynäämiseen ala. Nyt jostain pääsi valloileen nämä ku aasinsiltoja pitkin voide muuttui myrkyksi 🤷🏻‍♀️

Lupaavasti on lämmöt koholla, mutta muuten ei mitään oireita suuntaan taikka toiseen.
Miulla meinaa välillä lähteä lapasesta erilaisten "myrkkyjen" välttely, kunnes aina vähitellen tulen taas järkiini. 😅 Sama on bakteerikammon kanssa, että pitää välillä ottaa itseään niskasta kiinni ja koskea niihin julkisten tilojen ovenkahvoihin ettei mene aivan pelleilyksi. 🤭
 
Tein ihan huviksi hymiö- ovulaatiotesti nyt dpo11.. hymiö tuli vaikka ovulaatio 1.5viikon sitten.. 🤔
 

Liitteet

  • IMG_20240529_165900.jpg
    IMG_20240529_165900.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 15
Takaisin
Top