Raskaaksi 2024

Poikkeuksellinen runsas ja pitkittynyt valkovuotoa, ilman kutinaa tai muita oireita vaatii mielestäni kyllä selvittelyn. Se voi olla sukupuolitauti ... Oletko lukenut netistä hiivan oireista? Käsittääkseni siellä ohjeistetaan eka kerralla hakeutumaan lääköriin. Vaan rynnätä hirveällä kiireellä sinne ei tarvitse. Kotikunnasi terveyskeskuksesta löytyy varmaan ehkäisyneuvonta. Sieltä kautta pääsee käsittääkseni myös hiivatutimuksiin tai ainakin saa neuvoja siitä mitä tehdä.
Kyllä hiiva on ihan tuttu, eikä aiemmin näin ole oireillut. Enemmän epäilen kyllä että liittyy ovikseen jotenkin 😊
 
Anteeksi nama samat kyselyt.

Toinen reuna tumma ja muu osa viivasta ei vielä. Ei siis vielä plussaksi lasketa?
Varmaan kannattaa päivällä tehdä uusi ja sitten jos ei vielä plussa niin illalla?

Kuva kahdessa eri valossa.

 
Anteeksi nama samat kyselyt.

Toinen reuna tumma ja muu osa viivasta ei vielä. Ei siis vielä plussaksi lasketa?
Varmaan kannattaa päivällä tehdä uusi ja sitten jos ei vielä plussa niin illalla?

Kuva kahdessa eri valossa.

Ei mielestäni ole vielä plussa. Tuo tumma reunakaan ei vielä näytä yhtä vahvalta kuin kontrolliviiva. Kannattaa varmasti tänään testata uudelleen, koska näyttää kuitenkin siltä, että lh huippu olisi ihan juuri tulossa 🤭
 
Ei mielestäni ole vielä plussa. Tuo tumma reunakaan ei vielä näytä yhtä vahvalta kuin kontrolliviiva. Kannattaa varmasti tänään testata uudelleen, koska näyttää kuitenkin siltä, että lh huippu olisi ihan juuri tulossa 🤭

Joo, taidan tehdä tuossa jokusen tunnin päästä uuden. Oli tuo aamun testi kuivunut yhtä vahvaksi kuin kontrolli.

Ihana tunne kun vihdoin jotain tapahtuu!

Kp 21 toisen vuodon alkamisesta. Ensimmäisestä kp 36.
 
Anteeksi nama samat kyselyt.

Toinen reuna tumma ja muu osa viivasta ei vielä. Ei siis vielä plussaksi lasketa?
Varmaan kannattaa päivällä tehdä uusi ja sitten jos ei vielä plussa niin illalla?

Kuva kahdessa eri valossa.


On ainakin hyvin lähellä plussaa, mulla oli samalla tavalla reunasta tumma viiva (laitoin tännekin ketjuun kuvan, taisi olla 10.3.) ja siitä seuraavana päivänä testi oli jo haalea. Käsittääkseni se huippu voi mennä nopeastikin ohi, itse en tajunnut kovin aktiivisesti testailla kun oli vasta kp 12.

Luulin siis, että pitää olla vielä tummempi kuin kontrolli, sellaista en ehtinyt saamaan, tärppi kuitenkin tuli. 🤭

Ps. Lisään tähän pienet kuulumiset, tein pari päivää sitten uuden digin ja tulos Raskaana 2-3, eli viikot nousseet kuten kuuluukin ja varhaisultra varattu ensi kuulle. Vieläkin epäuskoinen olo. 🙈
 
Kattokaa mun viime kuun ovisplussaa 😍 En ole ennen saanut näin vahvaa. Tuli niin hyvä fiilis, että varmasti palautunut kierto ja hedelmällisyys km jäljiltä. Oltiin kuitenkin keskeytettyä ja yritys tauolla.

Tänä vkl pitäisi kuukautiset alkaa ja nyt huhtikuun lähestyessä kun piti alkaa yrittää..mulla onkin taas epävarma olo. Pelkään että kesä menisi pilalle jos tulisi uusi km 😕 se oli mulle henkisesti tosi rankka mitä suren vieläkin saati nyt taas kolahtaa kun kaksi plussauutista ihan läheisillä ystävillä tän kevään aikana. Ja myös se yrittäminen kuukaudesta toiseen kun ei tapahtunut mitään ennen tätä km, oli tosi rankkaa. Kyllä taidan nyt odottaa kesän yli ja vaan nauttia kun on pitkästä aikaa kunnon kuukauden loma..jos sitten alkusyksystä taas uskaltaisi yrittää kevätvauvaa, uusilla voimilla 😊
 

Liitteet

  • IMG-20240316-WA0002.jpeg
    IMG-20240316-WA0002.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 45
Yks 1 kp 13/23. Eilen vasta päästiin tallettelemaan, mutta tais olla auttamatta liian myöhään 😁 No ehkä jos kierto olisi pidentynyt pillereiden aikana niin voisi olla jotain toiveita että ovis olisi näin päivinä, mutta oli kyllä niin selkeät oireet tuossa ti-ke... Flo ennustaa ovista vasta ensi viikolle, mutta joka tapauksessa olen silloinkin monta päivää työmatkalla, että ehkä tässä vain jäädään odottelemaan menkkoja.
 
Nyt jo kp 22.
Eilen oli aika samanlaisia viivoja vaan, testasin muutaman. Nyt aamusta myös. Ei vielä plussaa mutta aika lähellä.

Onpa turhauttavaa. Eilen oli jomotuksia alavatsalla.
 
Tänään dpo 9 eikä minkäänlaisia oireita. Ei edes pms raivoa. Ihan normaali olo. Onko täällä ketään kenellä ollit oireetonta ennen plussaa? Tänään ekaa kertaa mietin tässä kierrossa, että onkohan siellä mitään tapahtunut... muutoin olen yrittänyt olla stressaamatta ja miettimättä sen kummemmin.
 
Tänään dpo 9 eikä minkäänlaisia oireita. Ei edes pms raivoa. Ihan normaali olo. Onko täällä ketään kenellä ollit oireetonta ennen plussaa? Tänään ekaa kertaa mietin tässä kierrossa, että onkohan siellä mitään tapahtunut... muutoin olen yrittänyt olla stressaamatta ja miettimättä sen kummemmin.
Ei mulla kyllä ole ollut missään raskaudessa tai sen yrityksessä mitään oireita ku vasta ehkä 6 viikosta eteenpäin 🤷‍♀️
 
Äh, täällä kp16/30 eikä kyllä ovis ole huomenna niinku Flow ennustaa 🙄 tähän asti se on ollut juuri kp16-17 mutta tiedä tosiaan tuosta keskenmenosta että kuinka se sitten on nyt sotkenu tätä kiertoa.. 😓 Huoh. Ma-ti pitäis olla seksitöntä eli toivon ettei se nyt juuri siinä ole 🤞🏻
 
Tänään dpo 9 eikä minkäänlaisia oireita. Ei edes pms raivoa. Ihan normaali olo. Onko täällä ketään kenellä ollit oireetonta ennen plussaa? Tänään ekaa kertaa mietin tässä kierrossa, että onkohan siellä mitään tapahtunut... muutoin olen yrittänyt olla stressaamatta ja miettimättä sen kummemmin.
Mä en ois oireiden perusteella voinut uskoa olevani raskaana ennen rv 6 tästä heinäkuisesta -23, jos en ois tehny testejä. Sit kyllä piisas loppuun asti rankemalla kädellä vähän hyperemeesiä, mut ennen (olikohan) rv 6+3 ei mittään ihmeitä.
 
Takaisin
Top