Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onkohan ovisplussa nyt lähellä.. Ehkä parin päivän sisällä..?
Kuva kuivasta testistä. Ei siis aivan noin vahva ollut testiajalla.
Aivan mahtavaa!Tulin kertoo kuulumisia - syke löytyi ultrassa tällä viikolla ja vain päivän heitti laskettuaika Nyt 8+0 On vieläkin epäuskoinen olo, mutta päivä kerrallaan mennään eteenpäin
Plussatuulia teille kaikille!
Moikka! Ihan uutena täällä kyselen että mitä olette mieltä testien tuloksista Olen lukenut paljon huonoa kyseisistä testeistä ja kuinka näyttää mitä sattuu niin on epäuskoinen olo tästä. Ylimmät on eiliseltä ja alemmat tältä aamulta.
Dpo 10 on ilmeisesti tänään menkkojen pitäisi siis ensi viikolla alkaa. Yrittämistä takana vasta 2 kierron verranKyllähän tuo plussalta vaikuttaa mikä sulla dpo/kiertopäivä?
Selvä plussa!!Moikka! Ihan uutena täällä kyselen että mitä olette mieltä testien tuloksista Olen lukenut paljon huonoa kyseisistä testeistä ja kuinka näyttää mitä sattuu niin on epäuskoinen olo tästä. Ylimmät on eiliseltä ja alemmat tältä aamulta.
Alimmat selviä plussiaMoikka! Ihan uutena täällä kyselen että mitä olette mieltä testien tuloksista Olen lukenut paljon huonoa kyseisistä testeistä ja kuinka näyttää mitä sattuu niin on epäuskoinen olo tästä. Ylimmät on eiliseltä ja alemmat tältä aamulta.
Kaksi päivää enää oletettuun kuukautisten alkamispäivään, eli ke testaan, aamulla yökkäilin jo ääneen, huh tää olo tuntuu aika hurjalta Oon jo ihan ratketa liitoksistani kun on niin kutkuttava positiivinen jännitysTäällä on nyt vahva tunne että olis tärpännyt, mua etoo ja oksettaa ja tämä vahvistunut viikon aikana, esikoisesta oksensin viimeisen kerran synnytyssalissa eli tuttua on raskausoireena, vielä muutaman päivän odottelen ja ensi viikolla testaan jos ei menkat ala
Kiitos symppauksista Oli eilen kyllä melko maansa myynyt fiilis, mieskin oli surullinen eikä vaan mun puolesta. Vaikka tiedetään että meidän molempien iän yms takia tää ei tule olemaan välttämättä lyhyt tie. Ja vaikka hedelmöittyminen tarvitsee vaan yhden yhdyntäkerran että nappaa, niin olisi varmaan tarpeen tarjota luonnolle niitä kertoja mistä valita Tuntuu ihan hölmöltä kuinka sitä olettikin että olisi voinut voittaa vauvalotossa näillä asetuksilla. Todettiin että tarvitaan nyt vapaata ja vähän lomaa.Ihanaa @Iltatähti89
Jatkan törkeästi omanapailulla. Täällä kp2. Ei ollut yhtään menkkaolo ja sieltä ne tuli puun takaa, olin jo varma että pääsen testaamaan. Uuteen kiertoon siis. Pääsen kokeilemaan menkkapikkareita, olkoon se nyt sitten hopeareunus.
Ehkäpä tikuttaisit, niin sitten tätä seuraavassakin vatsataudittomasaa kierrossa voisit olettaa jo hieman ennakolta tietäväsi oviksen kulkuaukkoja...Kiitos symppauksista Oli eilen kyllä melko maansa myynyt fiilis, mieskin oli surullinen eikä vaan mun puolesta. Vaikka tiedetään että meidän molempien iän yms takia tää ei tule olemaan välttämättä lyhyt tie. Ja vaikka hedelmöittyminen tarvitsee vaan yhden yhdyntäkerran että nappaa, niin olisi varmaan tarpeen tarjota luonnolle niitä kertoja mistä valita Tuntuu ihan hölmöltä kuinka sitä olettikin että olisi voinut voittaa vauvalotossa näillä asetuksilla. Todettiin että tarvitaan nyt vapaata ja vähän lomaa.
Esikoinen on omin voimin saatu aikaan, ainoa lääkkeellinen tuki oli thyroxin ja se on nytkin jo pelissä. Kiertokin oli ihan tavallisen mittainen, joten edellisen pitkän kierron syy lienee se oviksen tienoilla sairastettu vatsatauti. kävin TSH-kokeissa viime viikolla, arvo oli laskenut tavoitteeseen, joten lääkäri kehotti jatkamaan samalla annoksella edelleen. Mietin että jaksanko tässä kierrossa tikuttaa ovista, jos menee yhtä pitkälle kuin edellisessä kierrossa, niin menee kyllä harakoille myös kun oon kahden viikon päästä lähdössä työmatkalle. Nää hommat ei kuitenkaan toimi etänä
Nyt on siis kaksi ovulaatiotestattua kiertoa alla. Vielä ehtii oman kierron pituuden puolesta muutaman päivän miettiä että testaanko ovulaatiota vai en. Kotona odottaa sekä cb digejä (1-hormonisia) ja eri merkkisiä tikkuja/liuskoja. Nyt pukkaa flunssaa päälle ja väsyttää lisäksi kauheastiEhkäpä tikuttaisit, niin sitten tätä seuraavassakin vatsataudittomasaa kierrossa voisit olettaa jo hieman ennakolta tietäväsi oviksen kulkuaukkoja...