Raskaaksi 2024

Anteeksi jo alkuun typerä hätäilyni, mutta pakko jonnekin purkaa🥺 Tänään dpo9 ja nega testattu sekä onestepillä että clearbluella. On siis aikaista joo, mutta toivoton olo silti. Ollaan nyt siis vasta puoli vuotta yritetty, mikä ei sinänsä pitkässä juoksussa ole aika eikä mikään, mutta omassa päässä tuntuu että jotain tartteis tehdä. Käydä jossain / tutkia jotain / ihan vaan puhua jonkun kanssa. Mistä kantsis lähteä liikkeelle?

Edit: vähän tämä oman paniikin ja stressin purkaminen hävettää, mutta en viitsisi miehellekään koko ajan kaataa omaa stressiä hänen työstressiensä päälle
Ei sitä tarvitse hävetä, on ihan ymmärrettävää ja ainahan sitä toivoisi ihan kaikille niitä nopeita plussia ketkä täällä sitä vauvaa kovasti toivoo. Jos tuntuu, että siitä saa mielenrauhaa, niin aina voi käydä gynellä tsekkaamassa ainakin että kaikki on perusasioiltaan kunnossa. Yksityisellehän saa marssia vaikka ei olisi yrittänyt vasta kuin kuukauden, julkiselle taas ei kyllä sitten pääse varmaan vasta kuin vuoden yrityksen jälkeen (tai jos ikää niin aiemmin).

ON: KP41, eikä edelleenkään menkkoja 😮‍💨 odottelu siis jatkuu. Noh, ehtipä tulla Amazonista tilatut ovistestit ainakin hyvin perille ennenkuin niitä tarttee seuraavan kerran :hilarious:
 
Täällä kp40, eikä menkkoja näy vieläkään. Aiemmin siis aina päivälleen aikataulussa, nyt myöhässä kun inseminaatioon ilmoittauduttu. Lääkäri totesi eilen, että näin käy usein. On jotain tiedostamatonta henkistä stressiä siitä, että kehon pitäisi juuri nyt toimia ja siksi kierto menee solmuun. Nyt 10pv Terolut-kuuri: jospa sillä saataisiin vuoto alkamaan. Positiivista tässä on se, että päästään hyppäämään yli pääsiäisen - ja nyt meille ei ainakaan jouluvauvaa ole tulossa…
 
Täällä mennään kp21/~28-30?(kierto pidentynyt tän vuoden puolella...)
En edes ole varma oliko seksiä oviksen aikaan, mennyt jotenkin tää muutama viikko ihan sumussa kaiken kanssa, ei niinkään mitään negatiivista, enemmän vaan se että paljon kaikkea.
Tänään alko rintojen kipeys, mitä ei ole hetkeen ollut, eikä varsinkaan viikkoa ennen menkkoja. Noh, odotukset ei ole korkeat 😂
 
Jes! Tässä kierrossa ehdittiin ihan jopa kerran hyödyntämään ovis 😂. Vuoden alusta päätettiin alkaa yrittämään kakkosta ja jotenkin kummasti on elämä tullut tielle ja tallettelut eivät todellakaan ole osuneet kohdalleen. Nyt sentään edes kerran osui hedelmällisille päiville🤭.
Liikoja en laita toivoa tähänkään kiertoon, mutta nyt on sentään edes jonkinlainen todennäköisyys saada muutakin kuin negaa testiin. 🥳 Eli on edes yritetty 😁😂.
 
Dpo 10-11, jokohan tässä uskaltaisi iloita? Menkat pitäisi alkaa nyt lähipäivinä ja pidän sormet ja varpaat ristissä, että pysyvät poissa. Pelottaa aiemmat kokemukset kemiallisista, toisaalta testiviiva omasta mielestäni aika selkeä tällä kertaa. Sitä en hahmota onko vahvistumista eiliseen, ehkä hieman.

Oireena tällä hetkellä lievä pahoinvointi ja hennot mahan vihlonnat/nipistelyt. 🙈


/Muoks. Digi antoi tuloksen raskaana 1-2. Nyt jännitetään miten jatkuu. 😍
 

Liitteet

  • IMG_0720.jpeg
    IMG_0720.jpeg
    561.7 KB · Katsottu: 75
Muokattu viimeksi:
Dpo 10-11, jokohan tässä uskaltaisi iloita? Menkat pitäisi alkaa nyt lähipäivinä ja pidän sormet ja varpaat ristissä, että pysyvät poissa. Pelottaa aiemmat kokemukset kemiallisista, toisaalta testiviiva omasta mielestäni aika selkeä tällä kertaa. Sitä en hahmota onko vahvistumista eiliseen, ehkä hieman.

Oireena tällä hetkellä lievä pahoinvointi ja hennot mahan vihlonnat/nipistelyt. 🙈
oi että! varovaiset onnittelut! ja mie kyllä huomaan hentoa vahvistumista! 😍
 
Kiitos. 😇

Mikä dpo tai kiertopäivä sulla menossa? Jospa se plussa sieltä vielä yllättäisi. 🙈
Ehkä 10/kp26... Jotenkin oon ollut tosi itkuinen jo viikon ja pääsi itku nytkin. En oo tikuttanut ovista enkä ymmärrä niistä mitään. Bongasin oikein kunnon ovisklöntin 10.3. en tiedä oliko ovis silloin vai seuraavana päivänä tms... 13.3 oon merkannut kuivan päivän Flohun. 😢
 
Dpo 10-11, jokohan tässä uskaltaisi iloita? Menkat pitäisi alkaa nyt lähipäivinä ja pidän sormet ja varpaat ristissä, että pysyvät poissa. Pelottaa aiemmat kokemukset kemiallisista, toisaalta testiviiva omasta mielestäni aika selkeä tällä kertaa. Sitä en hahmota onko vahvistumista eiliseen, ehkä hieman.

Oireena tällä hetkellä lievä pahoinvointi ja hennot mahan vihlonnat/nipistelyt. 🙈


/Muoks. Digi antoi tuloksen raskaana 1-2. Nyt jännitetään miten jatkuu. 😍
Ihanaa, paljon tarrasukkia pienelle 💕
 
Dpo 10-11, jokohan tässä uskaltaisi iloita? Menkat pitäisi alkaa nyt lähipäivinä ja pidän sormet ja varpaat ristissä, että pysyvät poissa. Pelottaa aiemmat kokemukset kemiallisista, toisaalta testiviiva omasta mielestäni aika selkeä tällä kertaa. Sitä en hahmota onko vahvistumista eiliseen, ehkä hieman.

Oireena tällä hetkellä lievä pahoinvointi ja hennot mahan vihlonnat/nipistelyt. 🙈


/Muoks. Digi antoi tuloksen raskaana 1-2. Nyt jännitetään miten jatkuu. 😍
Ihan huippua! On vahvistunut😍
 
Dpo 10-11, jokohan tässä uskaltaisi iloita? Menkat pitäisi alkaa nyt lähipäivinä ja pidän sormet ja varpaat ristissä, että pysyvät poissa. Pelottaa aiemmat kokemukset kemiallisista, toisaalta testiviiva omasta mielestäni aika selkeä tällä kertaa. Sitä en hahmota onko vahvistumista eiliseen, ehkä hieman.

Oireena tällä hetkellä lievä pahoinvointi ja hennot mahan vihlonnat/nipistelyt. 🙈


/Muoks. Digi antoi tuloksen raskaana 1-2. Nyt jännitetään miten jatkuu. 😍
On minustakin vahvistunut, onnea ja tarrasukkia! 😍
 
Täällä yk 1 kp 6. Vielä vuotaa jonkin verran, mutta menkat hiipumaan päin onneksi! Flo ennustaa ovulaatiota 4.4 olevaksi, mutta jokin mun sisällä sanoo että se olisi jo ensi viikolla 😁 Mulla nyt ensimmäinen luomukierto vuosikausiin ja viimeksi tulin ensimmäisestä raskaaksi, joten varsinaisesta luomukierrosta ei oikein ole tietoa. Mulla ollut aina lyhyt kierto (n. 23 päivää) ja luteaali.
 
Siis luin noita Raskauskeijun One Step testeistä, että on ihan sieltä ja löysin artikkelin, jossa niiden käyttöä kehotetaan välttämään kun eivät näytä oikein. Mähän olen siis testannut niillä nyt negaa ja menkkaoloista ei tietoakaan ja olo raskaudesta on vahva. Käyn tänään ostin pcn ja testaan molemmat. Jos nega niin sit uskon ja odottelen kuukautisia 🤔 Muilla kokemuksia?
 
Siis luin noita Raskauskeijun One Step testeistä, että on ihan sieltä ja löysin artikkelin, jossa niiden käyttöä kehotetaan välttämään kun eivät näytä oikein. Mähän olen siis testannut niillä nyt negaa ja menkkaoloista ei tietoakaan ja olo raskaudesta on vahva. Käyn tänään ostin pcn ja testaan molemmat. Jos nega niin sit uskon ja odottelen kuukautisia 🤔 Muilla kokemuksia?

Oon kuullut kans huonoa niistä.
Onko sulla niitä puikkoja vai liuskoja? Mulla pitäis olla kaapissa niitä liuskoja, voisin huvikseen testata millaista viivaa tulee, vai tuleeko. 😁
 
Tein äsken tuon one stepin liuskan, täällä nyt ainakin näyttää siltä miltä pitäisikin, dpo nyt siis 11-12. Kp 25/27.

Suosittelen kyllä kuitenkin testaamiseen pc, vaikka onkin muistaakseni epäherkkä, niin näytti selvän punertavan haamun kun rfsu:n liuskassa oli vasta ehkä joku hailura/viivanpaikka/haamujen esiäiti.

Muoks./ Mulla viime kierrossa pc näytti haamua, one stepissä näkyi ehkä kääntelemällä jotain, siinä kyseessä oli siis kuitenkin valitettavasti kemiallinen.
 

Liitteet

  • IMG_0760.jpeg
    IMG_0760.jpeg
    607.6 KB · Katsottu: 38
Siis luin noita Raskauskeijun One Step testeistä, että on ihan sieltä ja löysin artikkelin, jossa niiden käyttöä kehotetaan välttämään kun eivät näytä oikein. Mähän olen siis testannut niillä nyt negaa ja menkkaoloista ei tietoakaan ja olo raskaudesta on vahva. Käyn tänään ostin pcn ja testaan molemmat. Jos nega niin sit uskon ja odottelen kuukautisia 🤔 Muilla kokemuksia?
Mulla kyllä näyttänyt aina just niinku pitääkin nämä raskauskeijun onestepit🙏
 
Takaisin
Top