Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Onnea Helmiina22 plussasta! 💕

Milloin Moana meinaat testata? Plussatuulia đŸ€—

Voi sydĂ€nkukka, olen niin pahoillani. Voimia vaikeaan tilanteeseen ja kaikkea hyvÀÀ sinulle. ♄

Onnea NM90! 💕 Ihana kuulla, ettĂ€ vaikean kokemuksen jĂ€lkeen saitte hyviĂ€ uutisia. Tulkoon tĂ€mĂ€ pieni syliin asti! ♄

Onnea Jebatius plussasta! SiellĂ€ on huurunenĂ€ tarrannut tiukkaan. 💕

Jefar, voimia vaikeaan tilanteeseen. đŸ€ Joko sait tietÀÀ työpaikasta?

Onnittelut mai-! Aivan selvĂ€ plussa 😍

Valora, ymmĂ€rrĂ€n pelonsekaiset tunteet tĂ€ysin. Uskon, ettĂ€ monet kamppailevat samojen ajatusten kanssa. Voimia đŸ€ Itse uskon (tai yritĂ€n uskoa), ettĂ€ asioilla on tapana jĂ€rjestyĂ€ tavalla tai toisella.

ON: TÀnÀÀn kp8 ja alkukierto on mennyt yllÀttÀvÀn nopeasti. KÀytiin miehen kanssa minilomalla ja ollaan nautittu ulkoilusta uiden ja SUPpaillen ja lenkkeillen. KÀytiin myös testaamassa lÀhellÀ oleva uusi ulkokuntosali. Greippimehu on kÀytössÀ vitamiinien ja raudan lisÀksi.

Pikaisia tĂ€rppejĂ€ kaikille. ☀♄

TÀÀllĂ€ tĂ€nÀÀn luultavasti ovis 👌 en oo ikinĂ€ sitĂ€ tikuttanut enkĂ€ vartavasten kytĂ€nnytkÀÀn vaan sÀÀnnöllisellĂ€ peiton heiluttelulla menty aina 😅 katsotaan miten kĂ€y tĂ€n kierron kanssa 😬

Onnea Helmiina22 plussasta! 💕

Milloin Moana meinaat testata? Plussatuulia đŸ€—

Voi sydĂ€nkukka, olen niin pahoillani. Voimia vaikeaan tilanteeseen ja kaikkea hyvÀÀ sinulle. ♄

Onnea NM90! 💕 Ihana kuulla, ettĂ€ vaikean kokemuksen jĂ€lkeen saitte hyviĂ€ uutisia. Tulkoon tĂ€mĂ€ pieni syliin asti! ♄

Onnea Jebatius plussasta! SiellĂ€ on huurunenĂ€ tarrannut tiukkaan. 💕

Jefar, voimia vaikeaan tilanteeseen. đŸ€ Joko sait tietÀÀ työpaikasta?

Onnittelut mai-! Aivan selvĂ€ plussa 😍

Valora, ymmĂ€rrĂ€n pelonsekaiset tunteet tĂ€ysin. Uskon, ettĂ€ monet kamppailevat samojen ajatusten kanssa. Voimia đŸ€ Itse uskon (tai yritĂ€n uskoa), ettĂ€ asioilla on tapana jĂ€rjestyĂ€ tavalla tai toisella.

ON: TÀnÀÀn kp8 ja alkukierto on mennyt yllÀttÀvÀn nopeasti. KÀytiin miehen kanssa minilomalla ja ollaan nautittu ulkoilusta uiden ja SUPpaillen ja lenkkeillen. KÀytiin myös testaamassa lÀhellÀ oleva uusi ulkokuntosali. Greippimehu on kÀytössÀ vitamiinien ja raudan lisÀksi.

Pikaisia tĂ€rppejĂ€ kaikille. ☀♄
Kiitos plussatuulien toivottelusta. :smiling-eyes: Saa nÀhdÀ testaanko ollenkaan, ellei sit tuu jotain tavallisesta poikkeavia oireita... Jotenkin semmoinen tunne, ettÀ tuskin on tÀrpÀnnyt ja yritÀn olla miettimÀttÀ testailuja & pitÀÀ fiiliksen hyvÀnÀ loman ajan. Ollaan lÀhdössÀ juhannuksena reissuun, ja menkkojen pitÀisi siinÀ keskiviikkona alkaa, joten ennen reissua toki sit testaan jos niikseen tulee.

TsemppiÀ sinne kiertoon! Miniloma kuulostaa ihanalta :smiling face with heart-eyes:

Superisti onnea kaikille plussanneille!

@Kauan_toivottu
Kiitos đŸ„°

Itse asiassa työkuviot meni pÀÀlaelleen niin ettĂ€ hain sitĂ€ paikkaa omasta yksiköstĂ€ ja EI VALITTU joka on ihan uskomatonta, olen ollut usean vuoden tuolla ja ei kuulemma ollut riittĂ€vÀÀ työkokemusta 😂
Noh, tĂ€ssĂ€ kĂ€vi sitten niin ettĂ€ satuinpa saamaan työpaikan ihan muualta eli totaalinen työpaikan vaihdos edessĂ€ loman jĂ€lkeen 🙈

Juu kesÀllÀ tuntuu vÀhÀn helpommalta olla testaamatta ja stressaamatta. Olen nyt vÀltellyt myös keskustelufoorumeita :D Saa toki nÀhdÀ jos oireita alkaa tulemaan. 10 pÀivÀÀ kuukautisten alkuun.

Ei vuotoa ja viivat oli aamulla tallessa. Julistaudun uuniksi. Toivottavasti jatkuu ja pysyy matkassa. Plussatuulia kaikille!❀❀
"Julistaudun uuniksi" oli mulle uus, repesin :rolling:

Onnittelut plussista :smiling face with heart-eyes::red-heart:

Ehtikö muut vielÀ huomaamaan et Flo sovellukseen on tullu pÀivitys? MielipiteitÀ uudesta?
Ite en oikein tykÀnnyt, se edellinen oli selkeÀmpi (kaikkeen uuteen kyllÀ pitÀÀ tottua ensin), ja lisÀksi en löytÀnyt painon seurantaa enÀÀ ollenkaan! En myöskÀÀn saanut katsottua aikaisemmin merkkaamiani painoja tai painokÀyrÀÀ, tÀstÀ iso miinus..

"Julistaudun uuniksi" oli mulle uus, repesin :rolling:

Onnittelut plussista :smiling face with heart-eyes::red-heart:

Ehtikö muut vielÀ huomaamaan et Flo sovellukseen on tullu pÀivitys? MielipiteitÀ uudesta?
Ite en oikein tykÀnnyt, se edellinen oli selkeÀmpi (kaikkeen uuteen kyllÀ pitÀÀ tottua ensin), ja lisÀksi en löytÀnyt painon seurantaa enÀÀ ollenkaan! En myöskÀÀn saanut katsottua aikaisemmin merkkaamiani painoja tai painokÀyrÀÀ, tÀstÀ iso miinus..
Huomattu muutos. Ei munkaan mielestÀ kiva uus ilme yhtÀÀn. Jotenkin kökkö..

Huoh kun aika matelee..

Olin oviksen jĂ€lkeen hyvin toiveikkaalla ololla et tÀÀ on se THE KIERTO meille. Mut nyt ku juhannus ja testaus lĂ€henee nii alkaa se edellisen kierron kemiallinen kaiveleen.. Noooh, ens viikon perjantaina testaan niin osaa odottaa ainakin menkkoja sit lauantaille kellontarkasti niinku aina😂. Ja vaikka posi tuliskin nii siltikin odotan niit menkkoi koska ei siihen kuitenkaan uskalla luottaa hetiđŸ˜…đŸ˜”

Onneks me mennÀÀn juhannuksena istuttaa puun taimii 4000kpl nii onpahan jotain tekemistĂ€ ettei tuu masisteltuu menkkoja😂! Mites, onko muilla ihmeempii suunnitelmii juhannukselle? 😇

Plussatuulia😼‍💹💞

@TĂ€hkis wau! Ihailtavaa toimintaa! YmmĂ€rrĂ€n realismisi, mutta siitĂ€ huolimatta toivotan turbona plussaa sinne ja kaikille muillekin! KyllĂ€ se elĂ€mĂ€ osaa myös yllĂ€ttÀÀ positiivisesti! 😍

Itsekin todella toivon ettÀ tÀstÀ kierrosta raskautuisin (kp 22). Olen jo kypsÀ raskautumiselle, ainakin kroppa tuntuu olevan jo totisesti valmis. Olen kuunnellut fertiliteetti ja raskautumisen hypnoosia muutaman viikon. Talletukset paikallaan sÀÀnnöllisesti. Kaikki oikeat vitamiinit popsittu ja rucolaa syöty kuukausitolkulla pÀivittÀin (hedelmÀllisyyttÀ lisÀÀvÀ kuulemma). ImetystÀ vÀhennetty.
Olen valmis! Get it girl! Ja teille kaikille muillekin! 😍

Edit: tĂ€hkis kun juhannuksen plÀÀnejĂ€ kysyi, niin nautimme kun mies palaa vkonlopuksi työmatkalta (tosin lĂ€htee taas su), grillataan, nautitaan kesĂ€stĂ€ kotona koko ydinperhe, ja treffit buukattu ettĂ€ vanhimmat lapset buukattu isoisĂ€lle treffien ajaksi 😅 Juuri tuunasin partsin kivaksi ettĂ€ siellĂ€ voi oikein rentoutua 😊

Muokattu viimeksi:
4000 puuntainta kuulostaa just siltĂ€ hommalta mitĂ€ itsekin haluaisin tehdĂ€ mieluummin. Ite töissĂ€ ne pyhĂ€t siinĂ€ mutta meneepĂ€hĂ€n sutjakkaa. Menkkoja odotan alkavaksi ma tai ti. Nyt dpo 10. Kp 26. Ja juu..sama homma, kaivelee 2kk takainen kemiallinen. Silti, tĂ€n kierron lopussa taas ihan samankaltaisia oireita kun siinĂ€kin kemiallisessa kierrossa. 😒

Mahtis87 Mullaki oireina samat mut eri juttuna oli se toiveikkuus alussa mikÀ meniki ohi. Rinnat ollu kyl aremmat(muka), mut juurikaan ei muuta erilaisempaa.

Joo, siis tĂ€mĂ€hĂ€n istutus homma oli taas iha typerĂ€ pÀÀhĂ€npisto, kun miehen kanssa vĂ€iteltii kumpi istuttais enemmĂ€n taimia😂. Joten koska mahdollista kokeilla, nii siel sit juostaa istutusputkien kans kilpaa😂.

Me grillataan juhannuksena kotona. Taidan leipoa mansikkajuustokakun 😍 Jos ei ole liian kuuma, olisi ihana nauttia keskikesĂ€n luonnosta kĂ€ymĂ€llĂ€ kĂ€velyllĂ€ jossakin luontokohteessa. Jos on hellettĂ€, niin uimarannalle varmaankin suuntaamme. Oh siinĂ€ kohtaa saa taas jĂ€nnĂ€illĂ€ kuukautisten alkuakin..

Nyt on kp14. Nyt ei ole pariin pĂ€ivÀÀn talleteltu, tĂ€ytyy viikonloppuna taas korjata asia 😅 Jos kierto venyy taas yli 30 pĂ€ivĂ€iseksi, saattaa ovis olla vasta tulossa.

Mun mies oli reissussa ollessaan bongannut kuulemma kaikki raskaana olevat. On hĂ€n niin ihanasti mukana kyllĂ€.. YhdessĂ€ mietitty talous-ym asioita ja mĂ€ kĂ€sitellyt nĂ€itĂ€ pelkojani. Mies on luottavaisempi. EttĂ€ kaikki varmasti jĂ€rjestyy. Kiitos tÀÀltĂ€kin saamistani kommenteista đŸ„°

Mua siis oikeesti ahdistaa kun työsoppari -24 loppuun.. pÀÀstÀÀ irti työstÀ, johon juuri hyvin oppinut ja josta tykkÀÀn ja mulle hyvÀ palkka.. ei takeita sitten ettÀ pÀÀsee takaisin. Vaikka olen hoitanut hommani tosi hyvin ja uskon ettÀ mut varmasti haluavat, jos vaan paikkoja on sitten kun olen töihin palaamassa.. ajatuksena myös kotiin jÀmÀhtÀminen ahdistaa. Olin liian pitkÀÀn ton kuopuksen kanssa, oli iso kynnys palata työelÀmÀÀn ja aluksi vaikea tottua taas kokoaikatyöhön. EhkÀ kolmannella kerralla kaikki kuitenkin helpompaa. Miksi tÀtÀ pelkoa nyt niin paljon..haluaisin pystyÀ tÀysin hyvillÀ mielin odottamaan tulevaa.

Oltiin pari viikkoa lomalla miehen kanssa ja en sinĂ€ aikana lukenut nĂ€itĂ€, joten nyt kaiken luettuani en rehellisesti muista ketĂ€ pitĂ€isi onnitella yms.😅😂
Onnea kuitenkin niille joille sitĂ€ voi toivottaa ja tsemppiĂ€ niille jotka sitĂ€ tarvitsee!❀

Reissun takia jĂ€i ovis tikuttamatta, nyt oli kuitenkin paljon selvemmĂ€t ja itselle tutummat ovisoireet kuin viime kierrossa (josta jĂ€i tunne ettĂ€ en vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ silloin edes ovuloinut). Nyt veikkaan oviksen olleen kp 18, tallettelut oli kp 14, 16 ja 19 joten toivottavasti joku nĂ€istĂ€ olisi se josta nappaisi.â˜ș
TĂ€nÀÀn olisi mahdollisesti dpo 6, eilen olin niin turvonnut ettĂ€ en muista olenko koskaan ollut yhtĂ€ turvoksissa, miehenkin mielestĂ€ nĂ€ytin siltĂ€ ettĂ€ olisin raskaana.😁 Muita oireita ei ole, mutta sellainen tunne ettĂ€ tĂ€stĂ€ kierrosta voisi onnistua on vahva. Ensi viikollahan se selviÀÀ, ja jos ei tĂ€rpĂ€nnyt niin onneksi on vielĂ€ pari viikkoa lomaa jĂ€ljellĂ€ niin ehtii toipua pettymyksestĂ€.

Kysyttiin myös juhannussuunnitelmia, me ollaan varmaan vaan kotona ja tehdÀÀn pihahommia, mm. maalaamista olisi tiedossa.😍

Noniin, OI+IUI hoitoihin saadaan ilmottautua heti seuraavasta kierrosta đŸ„°

Letrozol 2,5mg reseptin kirjoitti

HSSG oli kunnossa, munarakkuloita oli 15+16 ja limakalvo oli ohut mikÀ oli tosi hyvÀ kun nyt on kp8

On aika onnellinen olo tĂ€hĂ€n tilanteeseen nĂ€hden 💐

@Jefar mahtavaa ettÀ siellÀ asiat etenee ja teillÀ on kyllÀ edennyt tosi mallikkaasti kaikki, ihan mahtavaa! MillÀ annostuksella sulla menee sitten letrot?

@Jefar mahtavaa ettÀ siellÀ asiat etenee ja teillÀ on kyllÀ edennyt tosi mallikkaasti kaikki, ihan mahtavaa! MillÀ annostuksella sulla menee sitten letrot?
2.5mg 1-1-1-1-1

Saan niihin sitten tarkemmat ohjeet yms kun pÀÀstÀÀn hoitoihin ilmoittautumaan ens kierrosta, tÀÀllĂ€ tekevĂ€t kuulemma myös HeinĂ€kuussa vaikka on supistettua toimintaa et varauksella se pÀÀstÀÀnkö ens kierrosta jo ekalle kierrokselle đŸ€žđŸœ

Itse siis laskin ettÀ seuraava kierto pitÀisi alkaa 6.7

Takaisin