K
Kauan_toivottu
Vieras
Onnea Helmiina22 plussasta! 
Milloin Moana meinaat testata? Plussatuulia
Voi sydĂ€nkukka, olen niin pahoillani. Voimia vaikeaan tilanteeseen ja kaikkea hyvÀÀ sinulle.
Onnea NM90!
Ihana kuulla, ettĂ€ vaikean kokemuksen jĂ€lkeen saitte hyviĂ€ uutisia. Tulkoon tĂ€mĂ€ pieni syliin asti! 
Onnea Jebatius plussasta! SiellĂ€ on huurunenĂ€ tarrannut tiukkaan.
Jefar, voimia vaikeaan tilanteeseen.
Joko sait tietÀÀ työpaikasta?
Onnittelut mai-! Aivan selvĂ€ plussa
Valora, ymmÀrrÀn pelonsekaiset tunteet tÀysin. Uskon, ettÀ monet kamppailevat samojen ajatusten kanssa. Voimia
Itse uskon (tai yritÀn uskoa), ettÀ asioilla on tapana jÀrjestyÀ tavalla tai toisella.
ON: TÀnÀÀn kp8 ja alkukierto on mennyt yllÀttÀvÀn nopeasti. KÀytiin miehen kanssa minilomalla ja ollaan nautittu ulkoilusta uiden ja SUPpaillen ja lenkkeillen. KÀytiin myös testaamassa lÀhellÀ oleva uusi ulkokuntosali. Greippimehu on kÀytössÀ vitamiinien ja raudan lisÀksi.
Pikaisia tĂ€rppejĂ€ kaikille.

Milloin Moana meinaat testata? Plussatuulia
Voi sydÀnkukka, olen niin pahoillani. Voimia vaikeaan tilanteeseen ja kaikkea hyvÀÀ sinulle.
Onnea NM90!
Onnea Jebatius plussasta! SiellÀ on huurunenÀ tarrannut tiukkaan.
Jefar, voimia vaikeaan tilanteeseen.
Onnittelut mai-! Aivan selvÀ plussa
Valora, ymmÀrrÀn pelonsekaiset tunteet tÀysin. Uskon, ettÀ monet kamppailevat samojen ajatusten kanssa. Voimia
ON: TÀnÀÀn kp8 ja alkukierto on mennyt yllÀttÀvÀn nopeasti. KÀytiin miehen kanssa minilomalla ja ollaan nautittu ulkoilusta uiden ja SUPpaillen ja lenkkeillen. KÀytiin myös testaamassa lÀhellÀ oleva uusi ulkokuntosali. Greippimehu on kÀytössÀ vitamiinien ja raudan lisÀksi.
Pikaisia tÀrppejÀ kaikille.
Saa nÀhdÀ testaanko ollenkaan, ellei sit tuu jotain tavallisesta poikkeavia oireita... Jotenkin semmoinen tunne, ettÀ tuskin on tÀrpÀnnyt ja yritÀn olla miettimÀttÀ testailuja & pitÀÀ fiiliksen hyvÀnÀ loman ajan. Ollaan lÀhdössÀ juhannuksena reissuun, ja menkkojen pitÀisi siinÀ keskiviikkona alkaa, joten ennen reissua toki sit testaan jos niikseen tulee.