Raskaaksi 2023

Heips! Kyssäriisi tekeekö tallettelut kipeää oviksen aikaan niin kyllä, ainakin mulla 😊 Juuri asiasta sanoin tänään miehellekin että onko sitä kasvettu vai miksi ottaa vähän kipeää 😅

Tosin epäröin ovista, sillä mulla ei oo aikoihin tullut säännöllisesti venyvää ovislimaa. Kolmosesta kun raskauduin, olin kirjannut ylös huomattavan venyvän tekstuurin. Toivottavasti ovis voi tapahtua ilman venyvää limaa..? 🤔

Jefar, harmillisia uutisia 😞 mutta myös onnittelut että muut asiat sujuvatkin suostuisaan tahtiin! Tsemppiä sinne ja muillekin! 😊❤️
Itsehän en ole vuosiin limaillut oikeastaan ollenkaan, ihan ruutikuivaa ja kivutonta on ovisten aikaan. Silti lämpöjen ja ovistestien perusteella ovis tulee kerran kuussa säännöllisesti, vaikka en sitä tunnista mistään (josta syystä lämpöjä mittasin ja ovistestejä teinkin). Raskautunutkin todistetusti olen useamman kerran, joten ei siihen näkyviä limoja tarvitse, kyl siellä vähintään kohdunnapukassa liukasta on vaikka "alas asti" ei limoja aina tuliskaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Voi posti sentään. Perjantaina ei tullut postia ni tänään sit odotan testejä saapuvaksi. Eihän tässä vessaan uskalla kun ois niin mun tuuria, että ne testit tulis heti sen jälkeen.

Kolmen aikaan heräsin aivan järkyttävän pahaan oloon ja olin varma, että oksu tulis. No ei tullut. Limailua ollut nyt pari päivää niin paljon, että on oikein hulahdellut. Mentaliteetti edelleen, että kyllä ne menkat sieltä pärähtää. Keskiviikkona ois kierto täynnä.

Tänään kp31 ja vielä ei ainakaan menkat oo alkanut 😬 välillä fiilis että alkaa, välillä ihan muu fiilis.. Vielä ajattelin kärvistellä huomisen ja katsoa alkaako, sit kai testattava jos ei oo alkanut.. Jotenkin "pelottaa" se testin tekeminen ja pettymys jos sieltä tuleekin nega

Paljon onnea Jebatius 🥰💗💗

Jefar, kiva että pystyit taas tulla tänne 💗 Kuulostaa tärkeältä, että olet käynyt läpi tunteesi pohjia myöten.

mai- oi toivon niin sulle plussaa! 💗Oli kyllä iso pettymys viime kierrossa mulla kun se kierto muuten vaan venyi yli 30 päiväiseksi..

Heips! Kyssäriisi tekeekö tallettelut kipeää oviksen aikaan niin kyllä, ainakin mulla 😊 Juuri asiasta sanoin tänään miehellekin että onko sitä kasvettu vai miksi ottaa vähän kipeää 😅

Tosin epäröin ovista, sillä mulla ei oo aikoihin tullut säännöllisesti venyvää ovislimaa. Kolmosesta kun raskauduin, olin kirjannut ylös huomattavan venyvän tekstuurin. Toivottavasti ovis voi tapahtua ilman venyvää limaa..? 🤔

Noniin eli normaalia lienee kipuilut😂😅.

Mulla selkein merkki oviksest on kyllä kivut, koskaan ei oo ollu sellaista eggislimaa. Enemmän semmone kostee olo koko ajan, ministi on semmost venyvää mut ei juurikaan.

Herra 2,5v oli piilottanut testipaketin heti luukun kolahdettua omaan jemmaansa ni jäi aamun testaukset tekemättä. Lievästi ärsyttää, mutta ei se päivälleen oo. Dpo11 kuitenkin tänään vasta enkä ees tiedä, kuinka monta deparia pitäis olla ennen ku täti tupsahtaa. Yhtään menkkoja kun ei kierukan poiston jälkeen oo vielä tullut...

Välillä on oviksen aikoihin niinä päivinä tuntunut hommailut ikävältä mut ei joka kierrossa. 🤔

Tänään kp 23/ 24-28-31. Dpo 7. Paineen tunnetta hieman alavatsalla..tai turvotuksen olo. Vv jonkun verran. Ei oikein muuta mutta spinnutunnilla tuli ihan paha olo varttia ennen tunnin loppua ja uutena asiana.. voihan se toki olla kunnostakin johtuvaa😄😄

Täällä menossa kp37 ja piinapenkissä että alkaako menkat vai ei 😅 molemmista lapsista oon plussannu tosi myöhään (viimeisimmästä kp42). Tässä luo oman jännityksensä että alotin pillerit 4kk sitten ilman et menkat oli edes synnytyksen jäljiltä alkaneet. Ja kun imetän edelleen niin en edes tiedä tuleeko niitä menkkoja vai jäikö ne taas vaan unholaan kun lopetin pillerit 🥲🙈

Täällä menossa kp37 ja piinapenkissä että alkaako menkat vai ei 😅 molemmista lapsista oon plussannu tosi myöhään (viimeisimmästä kp42). Tässä luo oman jännityksensä että alotin pillerit 4kk sitten ilman et menkat oli edes synnytyksen jäljiltä alkaneet. Ja kun imetän edelleen niin en edes tiedä tuleeko niitä menkkoja vai jäikö ne taas vaan unholaan kun lopetin pillerit 🥲🙈
Milloin ajattelit testata?

Oli tarkoitus odottaa vielä huomiseen, mutta päätettiinkin et lähdetään tänään käymään anoppilassa yön yli, niin piti sit hoitaa tänään aamulla alta pois, eikä venyttää vielä lisää.
Kp 32 aamu ja kyllähän se positiivinen on 🙀

Liitteet

• IMG_20230613_062938.jpg
    IMG_20230613_062938.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 263
Kaks eri testiä ja molemmissa haaleat, mutta selvät viivat!

En vielä uskalla iloita ennen kun ne viivat on selvästi vahvemmat ja viikko vaihtuu. Voiko olla, että heti kierukan poistosta raskaaksi🥲🥲
No miksi ei voisi? Kierukka ehkäisee kiinnittymistä, ja vaikutus lakkaa välittömästi kun sen poistaa. Toki kiinnittymisen aikaikkuna ei taida kovin iso olla, mutta jos kierukka lähtee ennen kierron ovista niin miksipäs ei.

Täälläkin on lähtenyt just kierukka ja toiveissa olisi vauveli. Viikon päästä olisi ehkä tärppipäivät, siihen siis tähdätään. :Smiling Face With Smiling Eyes:

No miksi ei voisi? Kierukka ehkäisee kiinnittymistä, ja vaikutus lakkaa välittömästi kun sen poistaa. Toki kiinnittymisen aikaikkuna ei taida kovin iso olla, mutta jos kierukka lähtee ennen kierron ovista niin miksipäs ei.

Täälläkin on lähtenyt just kierukka ja toiveissa olisi vauveli. Viikon päästä olisi ehkä tärppipäivät, siihen siis tähdätään. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Ei ollut odotukset kauheen korkealla kun kierukan kans kierto lyheni yli viikolla. Mut ilmeisesti luteaali on pysynyt samana. Depareita taitaa olla joku 11/12. 🤞🏻🤞🏻

Oli tarkoitus odottaa vielä huomiseen, mutta päätettiinkin et lähdetään tänään käymään anoppilassa yön yli, niin piti sit hoitaa tänään aamulla alta pois, eikä venyttää vielä lisää.
Kp 32 aamu ja kyllähän se positiivinen on 🙀
Ihan selvä plussa 💕 onnea ❤️

Kaks eri testiä ja molemmissa haaleat, mutta selvät viivat!

En vielä uskalla iloita ennen kun ne viivat on selvästi vahvemmat ja viikko vaihtuu. Voiko olla, että heti kierukan poistosta raskaaksi🥲🥲
Paljon onnea 💕

Kiitos kaikille ovisvastauksista! 🙏😊
Ja jes! Isot onnittelut plussanneille! Paljon vinoin pinoin tarrasukkia matkaan 😍

Oi onnea paljon -mai, onpa selkeä plussa jo tuolla kiertopäivällä! 🥰

Jazzukkalle varovaiset onnittelut 💗💗💗

Minulla on ristiriitainen olo. Toisaalta toivon paljon raskautta, mutta samalla pelottaa niin moni asia.. eniten pelkään omaa jaksamista. Olen nukkunut levottomasti koko kevään, ja ollut väsynyt. On kyllä ollut tiukka tilanne töissäkin. Onko muilla pelonsekaisia fiiliksiä? Miehellekin eilen purin. Ei kai tämä nyt tarkoita, että yritystä kannattaisi lykätä ja kerätä ensin voimia 🤔 Se on jännittänyt paljon miten tulen jaksamaan tämän työni alkuraskauden pahoinvoinnissa. Töissä ei kyllä tule helpottamaan muutamaan kuukauteen.. Myös taloudellinen huoli minulla on tulevasta kun haluaisin pystyä olla kotona pienen kanssa sitten 2-3v, mutta onko oikeasti mahdollista.

Valora, täällä on ollut aika vaihtelevia fiiliksiä. Meillä esikoisen kanssa nukkumistouhut on ollut hyvin raskaita välillä, eikä vieläkään helpoimmasta päästä, ja monesti kun haaveillut toista oon miettinyt oonko ihan hullu, et miten voin jaksaa sit kahden pienen kanssa jne. Näillä näkymin meillä siis tulossa 2v2kk ikäero, eikä varmasti helppoa tule olemaan.
Toinen myös tuo taloudellinen puoli, oon vielä elokuun loppuun asti khtuella, ja syyskuusa taas töihin, mutta mikäli kaikki putkeen menee, en töissä ehdi käydä kuin sinne tammikuun alkuun asti.. Ja kaiken lisäksi meillä pitäs ihan tosissaan alkaa katsella uutta isompaa asuntoa..
Mutta haluan vahvasti uskoa että kaikki järjestyy ja tulee menemään hyvin 😊

Ihanaa lukea näitä plussauutisia ❤️ Paljon onnea teille ja ihanaa raskausaikaa 💕 Sydänlämpöiset halaukset kaikille pettymyksen kokeneille ja vahvuutta uusiin kiertoihin 💪🏼🧡

Tulin sen verran omanapailemaan että eilen alko vika minipilleripaketin tyhjäys 🤩 Nyt kun malttaisi vielä nauttia kesästä vaikka sitä on näkevinään joka puolella ihania vauvoja ja kauniita odottavia äitejä ihanine raskausvatsoineen 🤭

Takaisin