-Nennu-
Asioista perillä oleva
Kesäkuun äidit 2019
Huhtikuiset 2021
Huhtikuiset 2024
Toukokuiset 2026
Paljon onneaJes! Vahvistunut haamu eilisestä!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon onneaJes! Vahvistunut haamu eilisestä!![]()
Onpa kurja tilanneVerta tulee eli oliskohan ollu sit kemiallinen![]()
Samaistun, meilläkin oli suunnitteilla että kaksi lasta olisi hyvä. Nyt niitä on seitsemän ja kahdeksatta kuumeillaan, ei tää lopu ikinäPaljon onnea ja tarrasukkia plussanneille!
Ja kovasti voimia pettymään joutuneille.
Täällä toinen synnytyksen jälkeinen kierto ei onneksi venynytkään miksikään megapitkäksi vaan jäi 43 päivään. Nyt kp 5 ja vuoto jo tekee loppumista.
Tunteet ristiriitaiset. Toisaalta haluaisin pienellä ikäerolla sisaruksen tälle nuorimmallekin, toisaalta mietin että olishan hänet ihana pitää iltatähtenäkin ja nauttia kevyemmästä pikkulapsiajasta.Pelottaa ajatus uudesta vaikeasta raskaudesta, ennenaikaisuudesta ja syöksysynnytyksestä...toisaalta niistäkin on jo neljästi selvitty.
Ehkä me jatketaan vaan "huolimattomasti ilman ehkäisyä" -taktiikalla ja katsotaan kuinka käy.
Jotenkin kuitenkin vielä yhden haluaisin.
Pelottaa kyllä vähän sekin, kun jo kaksi "vielä yhtä" olen saanut, että olenko vaan kroonisesti vauvakuumeinen eikä tämä lopukaan ikinä!?Alunperin olin ajatellut, että kaksi lasta on mulle hyvä. Nyt niitä on neljä ja vieläkin kaihertaa...
Toivottavasti olis vaan harmitonta . Jatkatko testailua niin näkee vahvidtuuko viivat. Inhottava tilanne, toivottavasti kaikki on hyvinVerta tulee eli oliskohan ollu sit kemiallinen![]()
Toivottavasti olis vaan harmitonta . Jatkatko testailua niin näkee vahvidtuuko viivat. Inhottava tilanne, toivottavasti kaikki on hyvin![]()
Miltä edellinen testi näyttää vai olikose just digi?Vieläkin haamu, vaikka menkat päivän myöhässäVoiko tästä enää mitään tulla?