Raskaaksi 2023

Hei kaikille!

Vauvahuuruissani luin muutamassa päivässä koko ketjun läpi ja nyt uskaltautunee jo esittäytyä ja kertoa omasta tilanteesta 😄

Meillä ensimmäinen haaveissa ja yritys aloitettiin tässä kierrossa. Mulla on säännöllinen kierto, keskimäärin 29 päivää (vaihtelu 27-32). Ovulaation ajankohdasta ei tarkempaa tietoa, mutta Flown mukaan se olisi ollut 17.5. (kp 17). 23.5. tunsin hetkellisen viiltävän kivun vasemmalla puolen alavatsalla ja siitä seuraavana päivänä oli todella kovaa menkkakipumaista polttelua alavatsalla.

Lauantaiaamuna (kp 27) tuli ihan vähän paperiin vaaleanpunaista vuotoa. Su aamuna (kp 28) tein pc raskaustestin, jossa ehkä haamujen haamu. Sunnuntai-iltana alkoikin sitten ihan rehellinen menkkavuoto, mutta se on niukempaa kuin normaalisti. Mulla on aina alkanut menkat rytinällä ja sidettä pitää pari ekaa menkkapäivää vaihtaa kyllä tiuhaan tahtiin. Nyt kuitenkin tuo vuoto on niukempaa kuin normaalisti ja ei ole normaaleja menkkakipujakaan (yleensä pitänyt popsia buranaa), vähän vain turvottelee ja kuumottelee alavatsaa.

Mitähän tämä voisi olla? Kemiallinen? Vai ihan vaan menkat, jotka jostain syystä vähän erilaiset kuin normaalisti? Flow ennustaa, että menkat alkaisi vasta tämän viikon torstaina ja sen ennustukset on lähes poikkeuksetta pitäneet kutinsa.

Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille! 🤗❤️

Ja kovasti voimia pettymään joutuneille. 💔

Täällä toinen synnytyksen jälkeinen kierto ei onneksi venynytkään miksikään megapitkäksi vaan jäi 43 päivään. Nyt kp 5 ja vuoto jo tekee loppumista.

Tunteet ristiriitaiset. Toisaalta haluaisin pienellä ikäerolla sisaruksen tälle nuorimmallekin, toisaalta mietin että olishan hänet ihana pitää iltatähtenäkin ja nauttia kevyemmästä pikkulapsiajasta. 😅 Pelottaa ajatus uudesta vaikeasta raskaudesta, ennenaikaisuudesta ja syöksysynnytyksestä...toisaalta niistäkin on jo neljästi selvitty. 😅 Ehkä me jatketaan vaan "huolimattomasti ilman ehkäisyä" -taktiikalla ja katsotaan kuinka käy. 🤭 Jotenkin kuitenkin vielä yhden haluaisin.

Pelottaa kyllä vähän sekin, kun jo kaksi "vielä yhtä" olen saanut, että olenko vaan kroonisesti vauvakuumeinen eikä tämä lopukaan ikinä!? 😬 Alunperin olin ajatellut, että kaksi lasta on mulle hyvä. Nyt niitä on neljä ja vieläkin kaihertaa...

Tervetuloa mukaan uusille!

@Aurelius, mä oon todennut omalla kohdalla, että mun kroppa ainakin puuhaa ihan mitä sattuu 😂 voi olla, että jotain hedelmöitys/kiinnittymisyritystä on ollut ja se vaikuttaa, tai sitten vain menkat on tällä kertaa erilaiset muuten vain. Useammalla ystävällä on myös tullut ns valemenkat onnistuneissa raskauksissa, joten tee testi jos yhtään kaipaat mielenrauhaa ☺️ tsemppiä yritykseen 😍

Täällä mies lähti työreissuun, kp 14 eli jos ovis tulee ajallaan parin päivän sisään, ei menisi kierto hukkaan 🙏 ostin muuten peruslämpömittarin ja mun analyyttiselle luonteelle sopii seurailla lämpöjä.

Kivaa viikkoa kaikille 🙌

Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille! 🤗❤️

Ja kovasti voimia pettymään joutuneille. 💔

Täällä toinen synnytyksen jälkeinen kierto ei onneksi venynytkään miksikään megapitkäksi vaan jäi 43 päivään. Nyt kp 5 ja vuoto jo tekee loppumista.

Tunteet ristiriitaiset. Toisaalta haluaisin pienellä ikäerolla sisaruksen tälle nuorimmallekin, toisaalta mietin että olishan hänet ihana pitää iltatähtenäkin ja nauttia kevyemmästä pikkulapsiajasta. 😅 Pelottaa ajatus uudesta vaikeasta raskaudesta, ennenaikaisuudesta ja syöksysynnytyksestä...toisaalta niistäkin on jo neljästi selvitty. 😅 Ehkä me jatketaan vaan "huolimattomasti ilman ehkäisyä" -taktiikalla ja katsotaan kuinka käy. 🤭 Jotenkin kuitenkin vielä yhden haluaisin.

Pelottaa kyllä vähän sekin, kun jo kaksi "vielä yhtä" olen saanut, että olenko vaan kroonisesti vauvakuumeinen eikä tämä lopukaan ikinä!? 😬 Alunperin olin ajatellut, että kaksi lasta on mulle hyvä. Nyt niitä on neljä ja vieläkin kaihertaa...
Samaistun, meilläkin oli suunnitteilla että kaksi lasta olisi hyvä. Nyt niitä on seitsemän ja kahdeksatta kuumeillaan, ei tää lopu ikinä 😅

Tervens 🖐🏻 tulin vaan tänne jakamaan (omasta mielestäni) jännää kontekstia 😳
Eli nyt on kp 34/? Ja dpo:sta ei mitään hajua. Lauantaina olin jo varma et menkat alkaa kun oli sellasia tuntemuksia. Eipäs alkanutkaan. Eilen sunnuntaina kun istuin bussissa, sain pari ihan hirveetä kipukramppi-iskua tonne kohdun seudulle 🫨 samanlaista kipua oli kahdessa aiemmassa raskaudessa siinä vaiheessa kun kiinnittyminen tapahtui. Menkkoihin viittaavia oireita ei oo. Rinnoissakaan ei mitään tuntemuksia toisin ku aina ennen ollut ennen menkkoja. Tästä voisin päätellä, et ovuloinkos toooooosi myöhään vaan ja eilen siellä ois joku kiinnittynyt 🥹

Neuvolasta sanottiin, että voi olla normaalia vuotoa vaan 🤔

Liitteet

• 0667BCAA-45C8-43D4-AEB8-664CC0626B85.jpeg
    0667BCAA-45C8-43D4-AEB8-664CC0626B85.jpeg
    3.7 MB · Katsottu: 116
@Iltatähti89 toivotaan parasta! Mulla oli toisessa raskaudessa TODELLA runsasta vuotoa ja olin varma keskenmenosta (yhden jo kokenut aiemmin), mutta tuolla se "keskenmeno" ajelee potkulaudalla. Toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin ♥️ Pidän peukkuja ja todella toivon sinne parasta! ♥️

Omanapa:
Täällä ovistesti vahvistui eilen tuollaiseksi tummaksi ja tuo oli itselle ovisplussa, kun tänään testi jo ihan hailakka :) Nyt kp15 (dpo1) ja piinapäivät alkaa!

Toivottavasti saataisiin paljon plussia ketjuun! 🥰

Liitteet

• 20230528_143618.jpg
    20230528_143618.jpg
    2 MB · Katsottu: 124
Tervetuloa mai- ja aurelius, ja paljon plussaonnea 💗💗
-Nennu- tuottoisaa toiveilua myös teille 💗💗

Täällä kp29 ja menkkamaisia jomotuksia koko päivän, pinna kireällä. Alkaisipa huomenna nyt sit vihdoin ja pääsis uuteen kiertoon. Toinen puhdas nega testattu..

Mulla toiveet korkealla kesäloman suhteen 💗💗 Silloin ainakin rennompi ja aurinkoenergiaa täynnä. Kumma jos ei tärppää 😘

Mun dpo13 testit, käyttäytyi omituisesti, roskishaamu alkoi ilmestyy kun otin pois kuoresta, piti sinne lykätä kun täyty viedä muksu kouluun ja kaupassakäynti siinä samalla niin sitten kun otin sen ulos niin siihen alkoi tulla haamua. parempi kuva olikin, mutta kun se alkoi haalenee ni kerkesin sen poistaa koneelta. Mitä kummaa? Huomenna pitäis menkat alkaa…näkeekö kukaan muu? tuskin siinä mitään on..valmistaudun kyllä henkisesti uuteen kiertoon.

Liitteet

• F5555489-35BE-4A67-88F0-73ED95432E43.jpeg
    F5555489-35BE-4A67-88F0-73ED95432E43.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 207
  • A340314A-75C1-4854-860F-D7FAEEF076EA.jpeg
    A340314A-75C1-4854-860F-D7FAEEF076EA.jpeg
    2 MB · Katsottu: 211
Mamiksx4, mulle ei näy haamua. Mutta toivotaan parasta 💗💗💗

Täälläkin jännäys jatkuu kun ei vieläkään näy kuukautisia. Monesti ne alkaa aamulla. Kuinka pitkä kierto tästä nyt sitten on tulossa 😫 Viimeisen vuoden aikana ainoastaan kerran ollut kierto 29 päivää, muuten lyhyempi. Nyt on kp30. Mutta tosiaan nyt oli hedelmällinen olo vielä kp18. Jos silloin olisikin ollut ovis, ei kai ole mahdotonta että olis tärppi käynyt. Olen kuvitellut leivää etovaa oloa 😅 lounasta ennen ja nyt sen jälkeenkin tuntuu.. voi voi..

Vieläkin haamu, vaikka menkat päivän myöhässä 🥺 Voiko tästä enää mitään tulla?

Liitteet

• 3011C66F-9E2E-4644-8481-C1017274B610.jpeg
    3011C66F-9E2E-4644-8481-C1017274B610.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 197
Takaisin